Батьківські збори« Мандрівка до НУШ» Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами. Місія Нової школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Концепція «н. ОВОї української школи»
Номер слайду 2
Стандартизація – основа розвитку сучасної теорії та практики змісту шкільної освіти. Державний стандарт є основним нормативним документом, у якому сформульовані загальнодержавні вимоги до освіченості випускників на рівні початкової, основної та старшої школи. Державний стандарт розробляється МОН України разом із НАН України та НАПН України. Він затверджується постановою Кабінету Міністрів України й переглядається не рідше одного разу 10 років.
Номер слайду 3
Новий Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р. (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688) ґрунтується на на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного й діяльнісного підходів та на таких принципах:} Компетентнісний підхід,} Презумпція талановитості дитини,} Цінність дитинства,} Радість пізнання,} Розвиток особистості,} Здоров’я.
Номер слайду 4
У зв’язку із постановою Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688 були оновлені типові освітні програми. Наказом МОН № 1272 від 08.10.2019 року затверджено: Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Савченко О. Я., 1-2 клас; Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 1-2 клас. Наказом МОН № 1273 від 08.10.2019 року затверджено: Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Савченко О. Я., 3-4 клас; Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 3-4 клас.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Спільними для всіх ключових компетентностей НУШ є наскрізні вміння - індикатор впровадження компетентнісного підходу, підстава для інтеграції освітніх галузей:} 1. Розв'язую проблеми} 2. Критично мислю} 3. Творчо мислю (креативність)} 4. Співпрацюю} 5. Ефективно спілкуюся} 6. Розвиваю власний емоційний інтелект} 7. Досліджую} 8. Організовую свою діяльність} 9. Рефлексую} 10. Читаю вдумливо
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Нові підходи стандарту – методи викладання} Ранкові зустрічі} Групова взаємодія} Інтерактивне навчання} Навчальне співробітництво} Перевернуте навчання
Номер слайду 10
Інтегрований підхідІнтегрований курс « Я досліджую світ»Тематичні тижніЗменшення навчальних предметів
Номер слайду 11
Нові підходи стандарту - організація освітнього середовища} Можливість мобільно використовувати меблі для організації роботи в малих групах} Доступ до Інтернету} Організаційна техніка (комп’ютер, ксерокс тощо) та витратні матеріали} Навчальні осередки. Нові підходи стандарту - формувальне оцінювання. Формувальне оцінювання допомагає відстежувати особистісний розвиток здобувачів освіти і хід опановування ними навчального досвіду як основи компетентності, вибудовувати індивідуальну траєкторію особистості.
Номер слайду 12
Ранкові зустрічіРанкове коло. Календар погоди. Дитина дня
Номер слайду 13
Знайомство Вправа «Передача по колу сердечка». 1. Представлення себе, своєї роботи, хоббі. 2. Представлення дитини, її уподобань. 3. Якість, яка допомагає у спілкуванні з дитиною.
Номер слайду 14
Тренінг« Я хочу викинути у кошик для сміття…»
Номер слайду 15
Гронування «Ідеальні відносини батьків з дітьми»
Номер слайду 16
Освітнє середовище. Куточок навчально-пізнавальної діяльностіКуточок змінні тематичні осередки Осередок гри Куточок художньо-творчої діяльності Осередок живої природи для проведення дослідів Куточок відпочинку Куточок дитячої класної бібліотеки. Осередок вчителяrrrr
Номер слайду 17
Цикли початкової освіти1-2 класи – адаптаційно-ігровий;3-4 класи – основний цикл, навчання по предметах
Номер слайду 18
Діяльнісний підхід. Розуміння закономірностей явищ і процесів. Вміння використати набуті знання у повсякденному життіЗдатність працювати у командіЗдатність критично оцінювати інформацію, події, свої вчинки.
Номер слайду 19
Безбальне оцінювання1-2 класах запроваджено описове формувальне оцінювання: 1. Створення ситуації успіху.2. Спостереження і записи.3. Зворотній зв’язок.4. Портфоліо учня.5. Свідоцтво досягнень.
Номер слайду 20
Формувальне оцінювання – сучасний підхід, який відстежує результат. - Дитину треба порівнювати із самою собою. - Критерії оцінювання виробляти разом з учнями. -Складнощі у навчанні обговорювати індивідуально, не на клас. - Що знають і що вміють учні? - Які в них інтереси?
Номер слайду 21
ПРАВИЛА КЛАСУРозробляються разом з учнями ppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x
Номер слайду 22
Домашні завдання. Навчання в 1-му класі не передбачає домашніх завдань:
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Педагогіка партнерства. Суб'єкт- суб'єктні відносини
Номер слайду 25
Співпраця з вчителем брати участь у постійному діалозі, у батьківських зборах; організовувати додаткову комунікацію; допомагати в організації заходів, проведенні класних і позашкільних занять.
Номер слайду 26
Вправа «Аплодисменти»
Номер слайду 27
Вправа «Повітряні кульки»
Номер слайду 28
Поради батькам1. ВИ НАЙКРАЩІ БАТЬКИ ДЛЯ СВОЇХ ДІТЕЙ.2. ПІДТРИМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ УСПІХУ. 3. НЕ КРИТИКУЙТЕ І НЕ ЛЯКАЙТЕ ДИТИНУ ШКОЛОЮ.4. ВИСЛУХАВШИ ЗАУВАЖЕННЯ ВЧИТЕЛЯ, НЕ ПОСПІШАЙТЕ СВАРИТИ ДИТИНУ.5. КАЖІТЬ ПРАВДУ ДЛЯ ДОВІРИ МІЖ ВАМИ.6. РОЗМОВЛЯЙТЕ З ДИТИНОЮ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЇЇ МОВЛЕННЯ.7. НАВІТЬ “ ЗОВСІМ ВЕЛИКІ” ДІТИ ДУЖЕ ЛЮБЛЯТЬ КАЗКУ ПЕРЕД СНОМ.8. СТАН ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ НА ПЕРШОМУ МІСЦІ.9. ДІТИ ЛЮБЛЯТЬ ГРУ.10. ВАМ БУДЕ ПОТРІБНЕ ТЕРПІННЯ.11. ЗАЦІКАВЛЮЙТЕ ДИТИНУ В НАВЧАННІ.12. ПОСТІЙНО ЦІКАВТЕСЯ ШКІЛЬНИМ ЖИТТЯМ ДИТИНИ.13. ЩИРО ЦІКАВТЕСЯ ДУМКОЮ ДИТИНИ.14. ПРИДІЛЯЙТЕ ЧАС СОБІ. 15. ВАША ДИТИНА – НАЙКРАЩА !.ppt_xxshearppt_x
Номер слайду 29
«Гра – прощання»- Візьмемося за руки і скажемо побажання один одному.- Завершіть заняття оплесками.