Батьківські збори« Мандрівка до НУШ» Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами. Місія Нової школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Концепція «н. ОВОї української школи»
Стандартизація – основа розвитку сучасної теорії та практики змісту шкільної освіти. Державний стандарт є основним нормативним документом, у якому сформульовані загальнодержавні вимоги до освіченості випускників на рівні початкової, основної та старшої школи. Державний стандарт розробляється МОН України разом із НАН України та НАПН України. Він затверджується постановою Кабінету Міністрів України й переглядається не рідше одного разу 10 років.
Новий Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р. (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688) ґрунтується на на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного й діяльнісного підходів та на таких принципах:} Компетентнісний підхід,} Презумпція талановитості дитини,} Цінність дитинства,} Радість пізнання,} Розвиток особистості,} Здоров’я.
У зв’язку із постановою Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688 були оновлені типові освітні програми. Наказом МОН № 1272 від 08.10.2019 року затверджено: Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Савченко О. Я., 1-2 клас; Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 1-2 клас. Наказом МОН № 1273 від 08.10.2019 року затверджено: Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Савченко О. Я., 3-4 клас; Типову освітню програму, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 3-4 клас.
Спільними для всіх ключових компетентностей НУШ є наскрізні вміння - індикатор впровадження компетентнісного підходу, підстава для інтеграції освітніх галузей:} 1. Розв'язую проблеми} 2. Критично мислю} 3. Творчо мислю (креативність)} 4. Співпрацюю} 5. Ефективно спілкуюся} 6. Розвиваю власний емоційний інтелект} 7. Досліджую} 8. Організовую свою діяльність} 9. Рефлексую} 10. Читаю вдумливо
Нові підходи стандарту - організація освітнього середовища} Можливість мобільно використовувати меблі для організації роботи в малих групах} Доступ до Інтернету} Організаційна техніка (комп’ютер, ксерокс тощо) та витратні матеріали} Навчальні осередки. Нові підходи стандарту - формувальне оцінювання. Формувальне оцінювання допомагає відстежувати особистісний розвиток здобувачів освіти і хід опановування ними навчального досвіду як основи компетентності, вибудовувати індивідуальну траєкторію особистості.
Поради батькам1. ВИ НАЙКРАЩІ БАТЬКИ ДЛЯ СВОЇХ ДІТЕЙ.2. ПІДТРИМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ УСПІХУ. 3. НЕ КРИТИКУЙТЕ І НЕ ЛЯКАЙТЕ ДИТИНУ ШКОЛОЮ.4. ВИСЛУХАВШИ ЗАУВАЖЕННЯ ВЧИТЕЛЯ, НЕ ПОСПІШАЙТЕ СВАРИТИ ДИТИНУ.5. КАЖІТЬ ПРАВДУ ДЛЯ ДОВІРИ МІЖ ВАМИ.6. РОЗМОВЛЯЙТЕ З ДИТИНОЮ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЇЇ МОВЛЕННЯ.7. НАВІТЬ “ ЗОВСІМ ВЕЛИКІ” ДІТИ ДУЖЕ ЛЮБЛЯТЬ КАЗКУ ПЕРЕД СНОМ.8. СТАН ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ НА ПЕРШОМУ МІСЦІ.9. ДІТИ ЛЮБЛЯТЬ ГРУ.10. ВАМ БУДЕ ПОТРІБНЕ ТЕРПІННЯ.11. ЗАЦІКАВЛЮЙТЕ ДИТИНУ В НАВЧАННІ.12. ПОСТІЙНО ЦІКАВТЕСЯ ШКІЛЬНИМ ЖИТТЯМ ДИТИНИ.13. ЩИРО ЦІКАВТЕСЯ ДУМКОЮ ДИТИНИ.14. ПРИДІЛЯЙТЕ ЧАС СОБІ. 15. ВАША ДИТИНА – НАЙКРАЩА !.ppt_xxshearppt_x