Презентація до батьківських зборів за чашкою теплого чаю на тему: «Особливості організації навчально-виховного процесу у 2 класі»

Про матеріал
Презентація до батьківських зборів за чашкою теплого чаю на тему: «Особливості організації навчально-виховного процесу у 2 класі»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори за чашкою теплого чаю на тему: «Особливості організації навчально-виховного процесу у 2 класі»

Номер слайду 2

«Ранкове коло»Запрошую всіх до ранкового кола. Пропоную сказати декілька теплих слів щодо зустрічі, а також висловити побажання нашим дітям.

Номер слайду 3

Тепла бесіда за чашкою чаю. Як швидко летить час… Здається, ще вчора маленькі і безпомічні пташенята переступили поріг нашої школи. Вони міцно трималися за мамині ручки і боялися всього невідомого. А сьогодні – вони вже учні 2-А класу. Цей рік був дійсно складним, але ми вистояли. Всі навчилися читати, писати, рахувати, стали дружним класом, де один за всіх і всі за одного. Давайте згадаємо, як все розпочиналося, скільки цікавих та захоплюючих моментів було у нашому шкільному житті у першому класі. Перегляд відеоролику

Номер слайду 4

Перегляд портфоліо

Номер слайду 5

Слово директору школи

Номер слайду 6

«НУШ»

Номер слайду 7

Особливості навчальної діяльності та поведінки другокласників. У другому класі навчатимуться 22 учнів (13 хлопчиків та 9 дівчаток). Перелік навчальних предметів: 1. Я досліджую світ. 2. Літературне читання. 3. Українська мова. 4. Математика. 5. Англійська мова. 6. Дизайн і технології. 7. Образотворче мистецтво. 8. Музичне мистецтво. 9. Фізична культура. 10. Інформатика.

Номер слайду 8

Оцінювання результатів навчання Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Формувальне здійснюється шляхом педагогічного спостереження вчителя, аналізу учнівських портфоліо, результатів діагностувальних робіт, самооцінювання та взаємооцінювання, оцінювання учнів їхніми батьками, застосування прийомів зворотнього зв’язку. Підсумкове тематичне оцінювання здійснюється протягом навчального року за результатами опанування ними тем. Підсумкове завершальне – в кінці навчального року. У свідоцтві досягнень учитель фіксує розгорнуту інформацію про навчальний поступ учня протягом навчального року та надає рекомендації щодо подальшого навчання.

Номер слайду 9

Експеримент. Візьміть, будь ласка, ручку і напишіть таку фразу: «Моя дитина - другокласник». Просто, чи не правда? А тепер перекладіть ручку в іншу руку і напишіть ту ж саму фразу. Подивіться на ці два рядки. Як рівно і красиво ми пишемо однією рукою і як важко і незручно писати другою. Права рука – це Ви, а ліва – це Ваша дитина. Якщо вам здастся, що ваше терпіння закінчується, що у вас немає більше сил займатися з дитиною, згадайте, будь ласка, цю вправу. Отже, терпіння батьків, їх доброзичливе налаштування, постійна зацікавленість справами і повага до дрібниць, з яких складається шкільне життя дитини, турботлива щоденна праця - важливі умови успішного навчання.

Номер слайду 10

Самооцінка. У другий клас діти приходять вже «бувалими» учнями. Період адаптації скінчився. Тепер маленький учень досить добре уявляє, що чекає його в школі. Очікування другокласників багато в чому залежить від того, наскільки успішним був для них перший рік навчання. В основі позитивної самооцінки учня лежать його власні успіхи у навчанні, а також позитивне ставлення до нього з боку його оточення. Самооцінка другокласників і першокласників у навчальній діяльності істотно відрізняється. Більшості першокласників властива висока самооцінка. Дитина-першокласник позитивно оцінює свої шкільні успіхи вже лише тому, що вона дуже старалася, хотіла зробити правильно. Тим часом у другому класі в багатьох дітей самооцінка у навчальній діяльності різко знижується. Пізніше, у третьокласників, рівень самооцінки знов підвищується. Це явище отримало назву «феномен других класів». Зниження самооцінки в другокласників пов’язане з підвищенням критичності школярів до себе, їхньою зростаючою здатністю орієнтуватися на якість результатів своєї навчальної роботи. Проте можливості дітей в оцінюванні результатів своєї праці ще досить обмежена, вони ще лише вчаться цього складного вміння. Звідси й виникають невпевненість у собі, зниження самооцінки.

Номер слайду 11

Що ж необхідно знати і робити батькам, щоб допомогти дитині у навчанні?Чому допомога іноді є неефективною? Давайте спробуємо з’ясувати причини. У початковій школі батьки надають своїй дитині не лише моральну та емоційну підтримку, але й активно допомагають їй у навчальній діяльності. Однією з важливих умов успішного виконання домашніх завдань учнів є співпраця дитини з батьками. Багатьом батькам добре знайоме відчуття безпорадності, що охоплює їх після багатократного і, як з’ясовується, безрезультатного пояснення дитині нового або важкого матеріалу. Дорослим важко уявити, чому дитина не може зрозуміти те, що їм самим видається таким простим та ясним. Найголовніше, бути уважними і терплячими по відношенню до дитини. Уміти підтримати, допомогти, але не виконувати завдань замість дитини, бути в міру вимогливим, частіше заохочувати і хвалити.

Номер слайду 12

Навчання у школі повинно приносити дитині позитивні емоції і тільки тоді воно стане успішним. Успіхи дитини на 50% залежать від правильної поведінки батьків, від їх очікувань стосовно своєї дитини. Шановні батьки, учитель – це для ваших дітей найрідніша людина у школі. Він разом з вами буде навчати і виховувати дітей тож у нас повинна бути спільна мета, ми повинні діяти в одному напрямку. Важливою умовою успішного навчання є дотримання розпорядку дня. Він не повинен змінюватися залежно від кількості уроків, під того, що по телевізору транслюється цікавий фільм. Дитина повинна сідати за виконання завдань не лише в один і той самий час, але й на постійне робоче місце. Перш за все, необхідно звернути увагу на умови, в яких дитина виконує домашні завдання. Тому потрібно вимкнути телевізор, пилосос, доки дитина не виконає завдання. Тиша - найкращий звуковий фон для розумової діяльності. Дехто із дітей виконує завдання на кухні, доки мати готує вечерю, одночасно регулюючи навчальний процес. На сковорідці шкварчать котлети, шумить вода, гудить-працює мікрохвильова піч. А мати дивується: у кого вдалася така неуважна дитина? А дитина просто втомилася і не може зосередитися на вправі або задачі.

Номер слайду 13

Розпочинати виконання завдань найкраще через 1-1,5 години після повернення зі школи, щоб встигнути відпочити від шкільних занять. Але у будь-якому випадку не можна відкладати це на вечір. Тривалість роботи дитини щодо виконання завдань має бути такою:• до 45 хвилин — у другому;• до 1 години 10 хвилин — у третьому; • до 1 години 30 хвилин — у четвертому класах. З виконання яких завдань розпочати: з усних чи письмових, з найважчих чи найлегших?Якщо учень залучається до роботи одразу, йому доцільно спочатку виконувати складні завдання і поступово переходити до більш простих. Якщо ж він залучається до роботи повільно, то йому краще розпочати з найпростіших завдань і поступово переходити до більш складних. Для успішного виконання завдання необхідним є чіткий ритм роботи. Наприклад, після 25 хвилин роботи потрібно зробити перерву на 5-10 хвилин, під час якої необхідно виконати кілька фізичних вправ.І головне - зберігайте тактовність і не забувайте хвалити Вашу дитину!

Номер слайду 14

Анкета для батьків. Пропонований нижче питальник допоможе вам краще усвідомити ряд важливих моментів у пізнавальному та особистісному розвиткові другокласників, в організації їхньої навчальної роботи, у власних стосунках із дітьми в ході навчання. Оцінка відповідей у балах не передбачена. Досить того, що ви познайомитеся з питаннями й, можливо, захочете щось змінити в житті своєї дитини.

Номер слайду 15

1.     Якими словами ви зазвичай зустрічаєте дитину, яка повернулася зі школи:   а) «Що було сьогодні на сніданок?»   б) «Що ти сьогодні отримав, яку оцінку?»   в) «Що новенького дізнався сьогодні? Чого навчився?»2. Скільки часу витрачає учень на виконання завдань?   а) Не більше 1 години.   б) Не більше 2 годин.   в) Може просидіти за уроками до пізнього вечора.3. Наскільки самостійно дитина виконує завдання?   а) Працює переважно сама, ви лише перевіряєте роботу.   б) Завдання з одних предметів виконує самостійно, з інших – потребує додаткової      допомоги з вашого боку.   в) Ви робите уроки разом із дитиною від початку й до кінця.4. Наскільки добре дитина розуміє ваші пояснення?   а) Розуміє швидко, ви легко можете пояснити їй будь-який матеріал.   б) Розуміє не завжди, інколи доводиться витрачати багато часу й сил для       пояснення зовсім простих речей.   в) Майже ніколи вас не розуміє.   г) Краще розуміє пояснення інших родичів (батька, бабусі тощо), ніж ваші.

Номер слайду 16

5. Як ви думаєте, чому ваш малюк ходить до школи?   а) Йому подобається вчитися, він любить думати, розв’язувати важкі завдання.   б) Йому цікаво дізнаватися в школі про щось нове.   в) Усі ходять до школи, тож і він ходить.   г) Боїться, що буде покараний, якщо не піде до школи.   д) Інша відповідь.6. Як ваша дитина повідомляє вдома про поганий вчинок?   а) Говорить сама по-діловому й відверто.   б) Розповідає лише тоді, коли спеціально про це запитати.   в) Не говорить, ховає щоденник, може стерти зауваження.   г) Розповідає лише бабусі (дідусеві), але не вам.   д) Вона ніколи не отримувала поганих зауважень.7. Чи є у вашого другокласника улюблений шкільний предмет?   а) Є, найбільше любить математику; вважає, що математика розвиває розум.   б) Є кілька предметів, яким рівною мірою надає перевагу.    в) Улюблені предмети: мистецтво або фізкультура.   г) Інша відповідь.

Номер слайду 17

Виступ психолога

Номер слайду 18

Підсумок зборів. Індивідуальні побажання вчителевіШановні мами і тата, погодьтеся, для успіху наших дітей ми повинні співпрацювати, а для того, щоб наша співпраця була плідною, мені б дуже хотілося отримати від вас індивідуальні побажання. Наші дітки приготували для вас ось такі чудові долоньки, саме на них ви напишете, на що мені варто звернути увагу.

Номер слайду 19

Підсумок зборів. Шановні батьки, хочу підсумувати нашу зустріч і нагадати, що в нас є спільна мета: навчити і виховати здорових, розумних та щасливих дітей, справжніх патріотів нашої неньки України!

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чмель Марина
    Дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 січня
Переглядів
3307
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку