Статистичні дані та способи їх подання. Розв’язування задач. Мета уроку: Узагальнити поняття: центральні тенденції вибірки. Закріпити вміння будувати полігони та гістограми. Удосконалити вміння учнів застосовувати методи математичної статистики для розв’язування прикладних задач, в тому числі засобами математичного процесора Виховувати інтерес до знань і акуратність при оформленні письмових завдань. Розвивати логічне мислення, інтелектуальні здібності учнів, ділові якості, уміння учнів аналізувати й узагальнювати результати; працювати в групіТип уроку: інтегрований
Медіана вибірки. Розмір взуття2121,522,52323,52424,52525,52626,5 Кількість людей133671098644 Мода вибірки = 24 розмір. Впорядкована вибірка1; 3; 3; 4; 4; 6; 6; 7; 8; 9; 10 Медіана вибірки- це число, яке поділяє впорядковану вибірку навпіл,якщо в ній непарна кількість елементів, або дорівнює середньому арифметичному двох центральних елементів вибірки. Медіана вибірки = 6
Повторюємо. Гра «Так чи ні»Математичний процесор = табличний процесор. Однією з можливостей МП GRAN1 є побудова графіків функцій. Так. НіІнтерфейс МП GRAN1 складається з одного вікна НіТак. Числові вирази в МП GRAN1 подаються за правилами, близькими до правил ТП Excel. Такy=x3-2x+6 в GRAN1 виглядає так: y(x)= x^3-2*x+6 Так. Графічний розв’язок системи рівнянь в GRAN1 – це є координати точок перетину графіків функцій
Практично жодна галузь не обходиться без статистичних даних. Для того, щоб планувати успішно подальшу діяльність необхідно знати всі дані, їх характеристики, бачити динаміку змін і т.д. З кожним днем збільшується об’єм інформації, темпи розвитку виробництв і технологій і без допомоги обчислювальних машин сучасній людині не обійтися. Статистика – наука сучасності
Домашє завданняІ. Провести дослідницьку роботу за темою «Виявлення курців серед підлітків нашої школи»: Розробити анкети. Провести анкетування. Обробити отримані дані. Проаналізувати результати, представивши їх у формі гістограм. Зробити висновки.ІІ. ЗНО 2010 р. завдання 14. (використати інтернет-ресурси)