Проблема удосконалення уроку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та практиці роботи сучасної школи Папочкіна Н.І.
«Урок – це дзеркало загальної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції.» В. О. Сухомлинський
1. Слово – найважливіший елемент знань2. Активність розумової праці учнів3. Система опорних знань4. Навчання - складна робота думки
5. Осмислення змісту навчального матеріалу6. Розумова діяльність учнів7. Застосування знань8. Оцінка знань, умінь і навичок
9. Розвиток мислення10. Підготовка до уроку11. Цікаве навчання12. Заучування-ворог гармонійного розвитку
Дякую за увагу!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект