Презентація "Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках німецької мови", яка ілюструє використання різних форм роботи, які сприяють оволодінню учнями іноземною мовою
Активізація комунікативної діяльності Особистісно орієнтоване спілкування Емоційно та особитісно значущий матеріал Діалог як домінуюча форма навчального спілкування Ситуації вільного вибору учнями навчальних завдань у класі та вдома Стимуляція самооцінювання, сапопізнання і самовдосконалення Багатоваріантність і гнучкість форм роботи Позитивна емоційна атмосфера Духовне збагачення Надання можливості учню випробувати себе у різних видах творчості
Аудіювання послухати речення та обвести відповідні слова: послухати і дописати речення: визначити головне; визначити, чи відповідає подана в завданні інформація змісту прослуханого; Richtig Falsch підібрати до запитань правильні відповіді (з наведених у завданні); дати письмові відповіді на запитання, записані на дошці тощо.