Презентація до фрагменту уроку з розвитку зв'язного мовлення "Входження в картину"

Про матеріал
Використання методу «входження в картину» дає можливість дитині стати безпосереднім учасником події, що зображена на полотні, та перетворити її своєю фантазією. Те, що з нами відбувається в реальному житті, не забувається, а залишає в пам’яті яскраві емоції та переживання. Саме за таким принципом побудована технологія навчання «входження в картину». Розвиток уяви є ключем до феноменальної пам'яті та високого рівня творчих здібностей. Ефективність методу «входження в картину» побудована за схемою: уява + позитивні емоції = засвоєна інформація, розвиток творчих здібностей
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія «Входження в картину»

Номер слайду 2

Основні вимоги до організації роботи за технологією: Не повідомляти назву та автора картини на першому етапі роботи. Правильно підібрати твір мистецтва. Сюжет картини має бути неоднозначним. Правильне оформлення запитаньІмпровізація під час обговорення картини. Залучення до дискусії всіх учнів. Не підсумовувати, не підводити до певних висновків, не уточнювати висловлювання дітей. Не оцінювати відповіді учнів. Поважати думку дитини, повторюючи її

Номер слайду 3

Орієнтовні завдання при роботі за технологією «входження в картину» : При «входженні в картину» повідомити, що відчуваєте (кольори, звуки, запахи)Відтворити можливі діалоги між живими та неживими предметами;Доторкнутись до певних предметів на картині і описати свої відчуття;Запропонувати дітям перетворитися в будь-який об’єкт на картині і спробувати передати свої почуття;Запропонувати описати подію з точки зору обраного персонажа;Описати побачене від імені « гостя» картини;Спробувати описати минуле і майбутнє тієї події, що розгортається в картині;

Номер слайду 4

Орієнтовні завдання при роботі за технологією «входження в картину» : Спробувати себе в ролі чарівника: перетворити один об’єкт на інший, пофантазувати, як зміниться картина;Провести фантастичне перетворення (збільшити або зменшити об’єкт на картині), поміркувати, як зміниться сюжет картини;Поміркувати, що може знаходитися за рамками картини;Пофантазувати про минуле і майбутнє героїв;Спробувати створити загадку про події або героя в картині;Які спогади оживають, коли « входиш в картину»;Підберіть назву до картини;Відкрийте «таємницю» людини, яку сховав від нас художник

Номер слайду 5

Фрагмент уроку розвитку зв’язного мовлення за технологією «Входження в картину»Мета: формувати стійку зацікавленість живописом, розглянути картину художника Дональда Золана, формувати вміння уважно й емоційно сприймати зміст зображеного на картині Обладнання: поектор, проектна дошка, репродукція картиниамериканського художника Дональда Золана, музичний супровід

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Гра «Машина часу»1 команда – Подорож в минуле2 команда – Подорож в майбутнє

Номер слайду 8

Колективний проект «Мистецтвознавці»Я бачу. Я відчуваю запах. Я чую звуки. Я відчуваю на дотик. Я відчуваю на смак

Номер слайду 9

Гра «Чарівні перетворення»Ти -Ти -Ти -Ти -Ти -Ти -

Номер слайду 10

уява + позитивні емоції = засвоєна інформація, розвиток творчих здібностей 

Номер слайду 11

Пропозиції Технологію «Входження в картину» використовуємо: в позакласній роботі;на уроках читання; на уроках розвитку зв’язного мовлення

Номер слайду 12

Спасибі за увагу!

pptx
Додано
11 грудня 2022
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку