Гра-вікторина «Птахи на крилах весну принесли» Мета: розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; поповнення знань учнів про роль птахів в природі і житті людини; розвивати мовлення і пізнавальні інтереси учнів; виховувати бережливе ставлення до природи і птахів рідного краю;Людмила Схейбалвчитель початкових класів. Юрківської гімназіїВатутінської міської ради Черкаської області
Номер слайду 2
1. Поділ на команди. Гра «Молекули» Спочатку діти хаотично рухаються по кімнаті. Вчитель називає будь-яке число, діти повинні утворити команду з даної кількості осіб.
Номер слайду 3
2. Вибір назви команди. Завдання: з букв скласти назву команди. Весна. Птахи
Номер слайду 4
1 конкурс «Відгадай загадку»Що таке загадка?Загадка дуже корисна річ, особливо для дитини. Це рифмований вираз, в якому те, що загадано, завжди ховається під «маскою» і про предмет загадки лише натякається. В нашому випадку темою загадок будуть птахи.
Номер слайду 5
Лелека Зозуля
Номер слайду 6
Соловей Ластівка
Номер слайду 7
Шпак. Чапля
Номер слайду 8
Дятел
Номер слайду 9
2 конкурс «Я знаю що…»
Номер слайду 10
Гра: «Предмети, що літають і не літають» Всі учасники гри сідають за парти. Вибирають одного ведучого. Який називає предмети, що літають і не літають. На літаючі предмети діти мають піднести руки. А не літаючі – опустити.
Номер слайду 11
3 конкурс «Ерудит»1. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 5. Кіт підкрався і зловив 2 горобці. Скільки горобців залишилося на грядці? 2. Чи може страус себе птахом назвати? 3. На дереві сиділо два птахи: 2 горобці, а інші ворони. Скільки ворон сиділо на дереві? 4. Один птах з’їдаює за місяць в середньому 50 великих слимаків. Скільки слимаків він знищать за місять?
Номер слайду 12
4 конкурс «Хто швидше?»
Номер слайду 13
Гра: «ВОДА, ЗЕМЛЯ, НЕБО» Діти стають в коло. Вчитель з м’ячем в середині кола. Той, кому вчитель кине м’яча і скаже «Земля» мусить назвати тварину. На слово «Вода» - рибу, «Небо» - птаха. Хто не встигне сказати – стає в середину кола замість вчителя (або залишає гру). Необхідні речі: м’яч.
Номер слайду 14
Фізкультхвилинка-тренінг. Якщо ви не руйнуєте пташиних гнізд – підстрибніть тричі. Якщо ви взимку зробили годівничку і підгодовували птахів – погладьте себе по голівці. Якщо болить душа, коли бачите пташок узимку – покладіть руки на серце. Якщо хочете дружити, бути в злагоді з природою – обійміться.
Номер слайду 15
6 конкурс «Пісенний»
Номер слайду 16
Гра «Так чи ні?»
Номер слайду 17
8 конкурс «Творчий»Де багато пташок, там …(немає комашок). Зруйнуй гніздо пташине, не буде в тебе …(родини). Зозуля стала кувати - … (морозу не бувати). Скільки пташок – стільки й … (пісеньок).
Номер слайду 18
9 конкурс «Малюнковий»Природа рідна – наша втіха,Тож хай вона не знає лиха. Малюнок на захист птаха. Створити можеш ти.