Мультимедійний супровід інтегрованого уроку з вивчення теми: Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Відношення між одиницями довжини. Порівняння виразів. Творча робота над задачею,використовуючи місцевий матеріал.
Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Відношення між одиницями довжини. Порівняння виразів. Творча робота над задачею
Номер слайду 3
Цей урок навчить мене:
Номер слайду 4
Гра «Мікрофон»
Номер слайду 5
Мох Юрій Володимирович
Номер слайду 6
Практичне заняття
Номер слайду 7
Фізкультхвилинка
Номер слайду 8
Робота в групах
Номер слайду 9
Інформаційна хвилинка
Номер слайду 10
1) 304-199=105 (км) – проїхали чумаки І дня;Скільки кілометрів проїхали чумаки третього дня?Скільки кілометрів вони проїхали другого дня?Скільки кілометрів проїхали чумаки першого дня?2)210-105=105 (км) – проїхали чумаки ІІ дня;3) 199-105=94 (км) – проїхали чумаки ІІІ дня;Відповідь: першого дня проїхали 105 кілометрів, другого дня проїхали 105 кілометрів, третього дня проїхали 94 кілометри.