Презентація до ІТК 24 "Виготовлення рекламної продукції за допомогою Publisher, PowerPoint"

Про матеріал
Презентація до ІТК 24 для онлайн навчання за професією "Секретар керівника (організації, підприємства, установи)"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виготовлення рекламної продукції за допомогою Publisher, Power. Рoint. Презентація до інструкційно-технологічної карти 24 Виробниче навчання за професією «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)»

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ВИДИ РЕКЛАМИ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Види реклами. Виконувані функціїІнформативна1. Формує образ (стиль) фірми-виробника. постачальника.2. Повідомляє покупців про товари, їх види, призначення, якість, рівень цін, принципи дії. Переконуюча1 . Заохочує покупця віддати переваги саме цьому товару.2. Змінює сприйняття споживачем властивостей товару.3. Переконує у здійсненні покупки. Пригадуюча1. Нагадує про товар, місце і умови продажу.2. Підтверджує імідж фірми.3. Підтверджує інформованість. Підкріплююча1. Підтримує думку про товар і послуги після купівлі та використання. "Імідж фірми"1. Підкреслює солідність статусу фірми.2. Підтверджує надійність, прогресивність і стабільність фірми

Номер слайду 3

До зовнішньої реклами належать: Неон - це освічувана реклама на вулицях міста. Білборд - це щитова реклама, яка монтується на загородах будівельних ділянок, стоянок автомобілів. В білборд/ використовуються водо- і вітростійкі фарби. Передбачено і підсвічення білбордів ліхтарями. Брандмауер - це глуха стіна будови, на якій розміщується реклама, панно із зображенням на штукатурці, тобто на зовнішньому фасаді. Ротафіші - це стаціонарні, освітлювальні трикутники та кулі з нанесеною на них рекламою. Біжуча доріжка - це електронний пристрій, на якому можна розмістити рекламне посилання у текстовому вигляді. Букви переміщаються загораючись і затухаючи

Номер слайду 4

Комп'ютеризована реклама - це принципово новий засіб розповсюдження реклами. Цей вид реклами отримав широке розповсюдження у багатьох країнах світу, де функціонують банки спеціалізованих комп'ютерних систем, куди рекламодавці вносять за плату інформацію про товари, послуги. Потенційні споживачі, зацікавлені придбати товари, підключившись за допомогою телефонів та терміналів до цих систем, мають змогу отримати всю рекламну інформацію про те що їх цікавить. Комп'ютерна реклама - це реклама майбутнього. Прикладом цього виду є "Інтернет", популярність якого швидко зростає, особливо за останні роки. Інтерес до неї почали проявляти не лише рекламні агентства, які напряму пов'язані з електронним бізнесом, але й виробники масових товарів. Про суттєвий стрибок у розвитку Інтернет-реклами свідчить всезростаючий обсяг ринку сітьової реклами, який на кінець 2000 р. в Україні оцінюється в 300 тис. дол., а за останній рік його зростання склало 600 відсотків.

Номер слайду 5

Завдання рекламної кампанії:поліграфічні роботи;пряма поштова передача реклами;виготовлення кіно- та відеопродукції (ролики);розміщення реклами на телебаченні і радіо;розміщення реклами у газетах і журналах;рекламування через зовнішні канат (транспорт, плакати);фотопослуги;дизайн та оздоблення інтер'єрів;розробка фірмового стилю;виготовлення аудіопродукції;розміщення реклами у комп'ютерних програмах;організація презентацій, виставок і ярмарків;розробка програм та проведення рекламної кампанії. Рекламна кампанія - комплекс рекламних заходів, розрахованих на визначений час, на визначений сегмент ринку із застосуванням необхідних засобів масової інформації і специфічних (відібраних) видів реклами.

Номер слайду 6

ОПИС ПРОГШРАМИ MICROSOFT PUBLISHERСучасні операційні системи доповнені програмними засобами, які дозволяють вирішити будь-які завдання. Одним з цих доповнень є програма Microsoft Publisher. Вона спрощує створення й публікацію високоякісних матеріалів і веб-сторінок професійної якості. Програма Microsoft Publisher розроблена спеціально для користувачів, які серйозно підходять до створення друкованих робіт. Publisher надає у розпорядження користувача необхідну комбінацію розвинених функцій настільної видавничої системи, що складається з шаблонів, засобу перевірки макета, сумісності з пакетом Microsoft Office, а також функцій друкування й публікації в Інтернеті. Використання цих можливостей надає серйозну допомогу в підвищенні ефективності роботи. Функціональні можливості Microsoft Office Publisher:- Форматування на рівні абзаців у програмі Microsoft Office Word, включаючи відступи й інтервали, а також форматування кінця рядка або абзацу.- Діалогове вікно для створення маркірованих і нумерованих списків.- Функції пошуку й заміни тексту в масштабах всієї публікації або окремого текстового блоку.- Завдяки зручному й багатофункціональному стартовому меню Publisher, можна швидше приступитися до роботи.- Використання нових розділів області завдань "New Publication)). Починати роботу можна з вибору типу публікації (для друкування, відправлення по електронній пошті або розміщення в Інтернеті), з вибору шаблону або створювати публікацію "з нуля".- Використання області завдань "Quick Publication Options" для настроювання параметрів публікації. Можна вибирати колірне рішення, схеми шрифтів, настроювання макета сторінки й елементи дизайну, після чого просто додається власний текст і зображення.

Номер слайду 7

ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ POWERPOINTПрограма Power. Point призначена для розроблення презентацій. Презентація - це набір слайдів, у яких текст поєднується з графічними об'єктами, рисунками, звуком, відео та мультиплікаційними ефектами. Засобами Power. Point слайди можна подавати як у чорно-білому форматі, так і у вигляді кольорових зображень. Для цього використовують шаблони оформлення, створені професійними дизайнерами. Шаблони можна створювати і за власною ініціативою. Слайди Power. Point можуть містити такі елементи: текст (написи, колонтитули, об'єкти Word. Art, символи, вбудовані об'єкти, дату, час, нумерацію); таблиці; зображення (рисунки, графіку, фотоальбоми, фігури, Smart. Art фігури, діаграми); медіакліпи (фільми та звуковий супровід); гіперпосилання на інші слайди та документи (презентації, таблиці, діаграми та ін., які знаходяться на даному комп'ютері або в Інтернеті). Окремі об'єкти слайдів можуть мати ефекти анімації. Готуючи презентацію, можна використовувати фрагменти документів Word, електронних таблиць і діаграм Excel та ін. Створені в Power. Point слайди можна відразу переглянути і, при потребі, змінити. Презентації, створені в Power. Point, можна продемонструвати: на моніторі для невеликого кола осіб (у тому числі в Інтернеті); на екрані за допомогою мультимедійного проектора; як матеріали на папері.

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Картка завдань №1 Рекламний буклет.1 Створити рекламний буклет для ДНЗ «ЗВПУМС» за допомогою редактора «Publisher» використовуючи інструкцію в Інструкційно-технологічній картці №24.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Картка завдань №2 Рекламний буклет.1 Створити рекламний буклет для ДНЗ «ЗВПУМС» за допомогою Power. Point

Номер слайду 11

Виконані завдання прикріпити до класу в Google classroom

Номер слайду 12

Бажаю успіхів!

pptx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку