++ З досвіду роботи вчителя французької мови Міньківського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ» Соледарської міської ради Донецької області Леле Тамари Іванівни
Номер слайду 2
Методична толока «Умію та навчу» «Вчимося-граючись» «Гра як мотиватор спілкування молодших школярів на уроках французької мови в НУШ»
Номер слайду 3
Гра – домінантна та провідна діяльність дітей молодшого шкільного віку, це підготовка до комунікативної діяльності, засіб формування та вдосконалення фонетичних, орфографічних, лексичних та граматичних навичок. Підготовка та проведення навчальної гри Основні етапи *Підготовчий етап *Етап проведення гри *Етап узагальнення, аналіз результатів
Номер слайду 4
Основа рольової гри - ініціативне мовлення Сигнальні картки для рольової гри ? Запитай про ім'я Привітайся та розпитай про справи та здоров'я Попрощайся
Номер слайду 5
+ + ! Погодься Картки-схеми з мовленнєвими зразками для ситуативного спілкування в ході рольової гри Не погоджуйся Вислови захоплення - - Вислови свою думку Запроси
Номер слайду 6
Діти не такі, як були раніше
Номер слайду 7
Вчимося критично мислити.
Номер слайду 8
Працюємо в команді. 1 клас
Номер слайду 9
Розвиваємо життєві цінності та компетенціі 2 клас
Номер слайду 10
Вчимося спілкуватися 3 клас
Номер слайду 11
Із задоволенням вивчаємо та граємо
Номер слайду 12
Виконуємо міні-проєкти
Номер слайду 13
Музичні паузи
Номер слайду 14
ВИГАДУЙ! ДУМАЙ! ГРАЙ! Гра – ефективний засіб навчання, самооновлення, пізнання навколишнього світу, стимулятор доброго настрою.
Номер слайду 15
У світі казок
Номер слайду 16
Головне - змінити власне ставлення, і все буде працювати
Номер слайду 17
Основні принципи моєї педагогічної діяльності: упевненість; успішність; дивовижність; рівновага; усмішливість. Я вірю в своїх дітей!