Презентація до майстер - класу «Розвиток мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як умова соціалізації здобувачів освіти»

Про матеріал
Дана презентація може бути використана під час проведення майстер класу з методики викладання англійської мови «Розвиток мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як умова соціалізації здобувачів освіти», метою якого є: удосконалення професійної підготовки вчителів; збагачення технологічного потенціалу слухачів майстер-класу; визначення шляхів діяльності вчителя щодо розвитку мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як умови соціалізації здобувачів освіти, формування творчих здібностей, розумової активності здобувачів освіти; розгляд та опрацювання методів формування мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Розвиток мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як умова соціалізації здобувачів освіти»Майстер - класз методики викладання англійської мови

Номер слайду 2

Уміння говорити. Без спілкування, а отже і без говоріння, неможливо досягти своєї мети.

Номер слайду 3

Вправа «Очікування»

Номер слайду 4

Вправа «Народ скаже…»Сам потопай, а друга виручай! Пам'ятай: тільки сміливим підкорюються моря! Не лізь у воду, не знаючи броду! Більше діла, менше слів! Тримай ніс за вітром! Зміцнюй дружбу морським вузлом! Нудьгу — за борт ! Посмішка — стяг корабля, а здоровий жарт — настрій екіпажу!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Характеристики Мовлення Вмотивованість. Адресация співрозмовнику. Емоційна забарвленістьсітуативність

Номер слайду 8

Розвитку  мовленнєвої компетенції сприяють  спеціальні вправи: Information-gap activities:- Describe and draw - Find the differences«Word by Word»Знайомство та привітання«Name two things»

Номер слайду 9

Розвитку  мовленнєвої компетенції сприяють  спеціальні вправи: Дискусія. Анкетування. Портретне інтерв’ю. Mind map

Номер слайду 10

Вправа «Знайомство та привітання»Hello! My name is …….. I am a teacher at school №11 I have a family… it is big and friendly. My hobby is ……. I dream …….

Номер слайду 11

Вправа «Word by Word»“In the morning I …”Get up at 6 o`clock I Wash my face and clean my teeth. I Do morning exercises. I Have my breakfast. I Take my bag. I Go to school at 7.30 I have lessons at 8 o`clock

Номер слайду 12

Вправа «Name two things»Name two things that: are very expensive can make you feel happy are yellow you would find it difficult to live without

Номер слайду 13

Вправа «Mind map» A lot of flowers. Birds come back home. Fine weather. Stay much time outdoors. The sun shines brightly. Green leaves

Номер слайду 14

Гра на уроці іноземної мови - форма навчання. Основна функція гри – бути засобом навчання, розвитку та виховання. На будь – якому етапі навчання гру можна застосовувати з навчальною метою Соціально – психологічний вплив гри на учнів виявляється в подоланні боязні говорити / спілкуватися іноземною мовою. Гра дозволяє здолати монотонний характер уроку

Номер слайду 15

Види гри на уроціФонетичніОрфографічніЛексичніГраматичніМовленнєві

Номер слайду 16

Мовленнєві ігри. Гра «Зарядка»Мета: Аудіювання наказових речень. Учитель подає команди, а учні виконують лише ті з них, у яких є слово “please”. Наприклад: Hands up, please! Hands down!Hands to the sides, please! Bend left, please! Touch your nose! Touch your head, please!Учні, які виконують команди без слова “please”, виходять із гри. Перемагають ті, хто залишається в грі до кінця. Гра «Плесни в долоні»Мета: Розвиток навичок семантизації лексики на слух, розвиток пам’яті. Учитель називає слова з певної вивченої теми. Учні плескають в долоніпісля кожного слова, якщо воно належить до цієї теми. Якщо ж звучить слово з іншої теми – діти сидять тихо. Наприклад: Grandmother, grandfather, uncle, teacher, sister, brother…Volleyball, basketball, hockey, tennis, grey bird, hide – and – seek…

Номер слайду 17

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «HANDS UP!»

Номер слайду 18

Мовленнєві ігри. Гра «Який малюнок?»Мета: Розвиток навичок аудіювання. Учитель заздалегідь дає учням завдання намалювати на наступний урок іграшки, які є у них вдома і де вони знаходяться. На наступному уроці 3 – 4 малюнки прикріпляються до дошки. Учитель описує один із них. Діти слухають і визначають, про який малюнок іде мова. Гра «Повтори, якщо це правильно»Мета: Повторення мовних структур на позначення назв предметів, їхніх ознак, предметів одягу, дій. Учитель готує 10 – 15 демонстраційних малюнків. Показуючи класу малюнок, учитель коментує його. Якщо речення, сказане вчителем, відповідає малюнку, учні його повторюють, якщо ні – мовчать. Учитель може провести це як своє змагання з класом. Якщо клас або хоча б один учень повторюють за ним неправильне твердження, він записує собі очко. Якщо всі учні прореагували адекватно, очкозаписується класу.

Номер слайду 19

Скоромовкидопомагають дітям здобути навички Вимови знайомлять дітей з новими словамидопомагають учням пересилити самих себе у вимові довгих англійських речень. Why do you cry, Willy? Why do you cry?Why, Willy?Why, Willy?Why, Willy? Why?

Номер слайду 20

Розвиток мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови – одна з умов вільного володіння англійської мови.«Завдання педагога в тому, щоб підвести дітей до дверей життя, дати ключ і навчити учня користуватися цим інструментом». В. Сухомлинськиймова - це І Є ТОЙ КЛЮЧ. МОВА – ЦЕ засіб соціалізації ДИТИНИ.мова існує в мовленні.

pptx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку