Презентація до міні - проєкт" Виявлення забруднення в повітрі та встановлення джерел його забруднення"

Про матеріал
Формування ключових компетентностей: формувати компетентність вміння вчитися, навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя; загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою і вільною моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів; загальнопізнавальні: виділяє в предмета певні ознаки, аналізує, робить висновки; здоров’язбережувальна: сприяти емоційному розвитку учня, дотримуватися санітарно - гігієнічних норм; соціальна: співпрацювати в групі; інформаційно – комунікаційна: знаходити у повідомленні інформацію (конкретні відомості), створювати висловлювання з опорою на власний досвід та почуту інформацію. Формування предметних компетентностей: показати вплив людської діяльності як джерело забруднення повітря, залежність живої природи від чистоти повітря, формувати в учнів інтерес до експериментальної і дослідницької роботи; розвивати вміння працювати в групах, аналітичне мислення (пошукова діяльність в ході рішення проблеми); виховувати бажання бережливо ставитися до природи, боротися за чистоту повітря.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виявлення забруднення в повітрі та встановлення джерел забруднення. Міні-проект3-Б клас. Керівник проекту: вчитель початкових класів Старікова Н. А.

Номер слайду 2

Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок. Хочу побажати вам гарного уроку,Щоб було цікаво всім нам працювати,Щоб хотіли всі відповідати. Щоб  допомагало вам вміння міркуватиІ дванадцять балів легко заробляти.

Номер слайду 3

Девіз уроку:«Екологічна небезпека, якщо вона стаєреальною, – сильніша за війну, бо вбиваєпоступово, з прицілом на багато поколінь».

Номер слайду 4

«Гідрометеоцентр» повідомляє

Номер слайду 5

Ребус. ПО‘Повітря

Номер слайду 6

Повітря- Газоподібне тіло;- товстим шаром оточує Землю;- належить до живої природи;- належить до неживої природи;- має запах;- без запаху;- нерухоме; - пружне;- є у воді;- є у ґрунті;- тонким шаром оточує Землю;- має властивість нагріватися;- прозоре;- має властивість охолоджуватися;- насичене киснем; - тверде тіло.

Номер слайду 7

Робота в парах

Номер слайду 8

Які чинники забруднюють повітря?Забруднення природним шляхом;забруднення внаслідок діяльності людини.

Номер слайду 9

Вправа «Мозкова атака»

Номер слайду 10

Оголошення теми і мети уроку

Номер слайду 11

Кривий Ріг

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Держуправління екології та природних ресурсів

Номер слайду 14

Моніторинг стану забруднення ґрунтів проводиться у 30 точках постійних спостережень: Парки та об`єкти природно-заповідного фонду – 8;дороги – 10;підприємства – 7;військові об`єкти – 4;звалища – 1.

Номер слайду 15

Рівень забруднення атмосфери визначається:характером джерел забруднення;метеорологічними умовами, які впливають на переміщення і розсіювання домішок в повітрі.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Криворізький суриковий завод Криворізька ТЕСООО «Криворізький комбінат хлібопродуктів №2" Автобусний парк

Номер слайду 18

Криворізький борошняний завод. М’ясокомбінат Асфальтобетонний завод. ПАО КРИВОРІЗЬКИЙ ТУРБИНИЙ ЗАВОД "КОНСТАР"

Номер слайду 19

Південний ГЗКшкодить жителям Кривого Рогу

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка

Номер слайду 23

Під час виконання проектуучні проводили: Дослідження повітря. Дослідивши, виявили джерела забруднення повітря та визначили способи його очищення.

Номер слайду 24

І група. Місце досліджень. Найбрудніше повітря. Менш забруднене. Найчистішебіля дорогибіля класубіля спортивного майданчику

Номер слайду 25

ІІ група. Місце досліджень. Найбрудніше повітря. Менш забруднене. Найчистішебудинкибіля дороги, якою часто їздить транспорт.біля дороги, де майже не проїжджає транспорт.біля парку;біля дому, де є сад. Внутрішні приміщення

Номер слайду 26

ІІІ група

Номер слайду 27

Загадка. Хто моторчик свій заводить?З даху в гості хто приходить?І на урок він дістався —Скажем дружно: «Здрастуй,…»

Номер слайду 28

Загадка. У героїні цієї кістлява нога,Знає її вся дітвора!

Номер слайду 29

Гості уроку

Номер слайду 30

Гра«Збережемо повітря чистим»

Номер слайду 31

Фізкультхвилинка - тренінг

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Повітря і твоє здоров’я

Номер слайду 35

Довідкове бюро

Номер слайду 36

Пилосос. Історія виникнення. Мал. 1 Мал. 2 Мал. 3 Мал. 4 Мал. 5

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

каштан горобинасосна

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Гладіолуси

Номер слайду 46

Мак Троянда

Номер слайду 47

Помідори Традесканція

Номер слайду 48

Смог

Номер слайду 49

Технологія «Дерево рішень». Робота в групах

Номер слайду 50

Сміттєсортувальна станція

Номер слайду 51

«Збережемо повітря чистим»

Номер слайду 52

Екологічні гасла Н. Красоткіної

Номер слайду 53

Дякую за урок!

Номер слайду 54

https://www.youtube.com/watch?v=y. Vl. Yw8p. Dmg0&list=PLX7y. Smo. U5 BDlsbf. Pd. Lm. Suf. S_r39wh. Nh. Bk&index=6- http://my.mail.ru/list/zuravlik/video/3655/3689.html http://krasotkina.com/content/вірші/Екологічні%20гасла.htmlhttp://museum.vn.ua/articles/pod3/pvoshenko__m_konva_s_g_pre.htmlhttp://loippo.lviv.ua/files/2013/.../Poch.../U-12.doc http://krasotkina.com/content/%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96/%D0%9 F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%80%D1%8 F.html. Використані джерела:

pptx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку