Про матеріал
Формування ключових компетентностей: формувати компетентність вміння вчитися, навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя;
загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою і вільною моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів; загальнопізнавальні: виділяє в предмета певні ознаки, аналізує, робить висновки;
здоров’язбережувальна: сприяти емоційному розвитку учня, дотримуватися санітарно - гігієнічних норм; соціальна: співпрацювати в групі; інформаційно – комунікаційна: знаходити у повідомленні інформацію (конкретні відомості), створювати висловлювання з опорою на власний досвід та почуту інформацію.
Формування предметних компетентностей: показати вплив людської діяльності як джерело забруднення повітря, залежність живої природи від чистоти повітря, формувати в учнів інтерес до експериментальної і дослідницької роботи; розвивати вміння працювати в групах, аналітичне мислення (пошукова діяльність в ході рішення проблеми); виховувати бажання бережливо ставитися до природи, боротися за чистоту повітря.