Презентація до науково-дослідницької роботи з географії на тему: «Фактори впливу на родючість ґрунтів»

Про матеріал

Презентація до науково-дослідницької роботи на тему: «Фактори впливу на родючість ґрунтів». Можна застосувати при вивченні теми "Грунти" з географії 8-го класу, відповідно до навчальної програми з географії 6-9 кл.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема роботи: «Фактори впливу на родючість ґрунтів» Енергодарської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Керівник: Мірошник Лариса Павлівна

Номер слайду 2

Завдання: 1. Визначити механічний склад ґрунту, вологість, щільність та кислотність ґрунту, санітарний стан досліджуваних зразків ґрунту. 2. На основі досліджень розробити рекомендації щодо покращення родючості ґрунтів шкільного саду та м. Енергодара. Предмет дослідження: ґрунтовий покрив. Об’єкт дослідження: властивості ґрунту, що впливають на його родючість

Номер слайду 3

методи дослідження ґрунтів 1. Визначення складу та властивостей ґрунтів8. Щільність ґрунту7. Здатність ґрунтів вбирати в себе вологу6. Дослід по визначенню кислотності ґрунтів.5. Визначення вологості ґрунту на досліджуваних ділянках4. Санітарний стан ґрунтів3. Визначення механічного складу ґрунтів.2. Визначення кількості повітря в ґрунті

Номер слайду 4

Склад атмосферного та ґрунтового повітря. Компоненти повітря. Атмосферне повітряҐрунтове повітря(15 – 30 см. верхнього шару)Азот. Кисень. Вуглекислий газ 78% 21% 0,03% 78 – 86% 11 – 21% 0,3 – 8,0%Визначення кількості повітря в ґрунтіПоказники. Поляна здоров’я. Шкільний сад Дачна ділянка (з привозним ґрунтом)Кількість бульбашок 276 252 78 Час виділення бульбашок(хв.) 3 2,15 3,47

Номер слайду 5

Визначення механічного складу ґрунтів. Характеристика комочків ґрунту. Механічний склад ґрунту1. Проби в лісовій зоні й на пришкільній ділянці – не скачується в кульку;після змочування водою: злегка скачується.2. Проби на дачній ділянці- скачується в ковбаску легко, згинається, але ламається.3. Шкільний сад - розтираються з трудом, а після розтирання з’являється значна кількість пилево-глинястих частинок. - пісок- супісь- суглинок- глинясті

Номер слайду 6

Санітарний стан ґрунтівґрунти. Кількість лялечок і куколок мух в 0,25 м2 ґрунту. Кількість гельмінтів в 1кг ґрунту. Титр анаеробів. Санітарне число. Чистий 0 0 0,1 і менше 0,98 - 1 Мало забруднений. Одиничні екземпляри до 100,1 – 0,001 0,85 – 0,98 Забруднений 10 - 25 від 11 до 1000,001 – - 0,0001 0,7 – 0,80 Сильно забруднений 25 1000,0001 і менше 0,7 і менше

Номер слайду 7

Визначення вологості ґрунту на 3 ділянках. Характеристика комочків ґрунту. Вологість ґрунту1. Ґрунт розсипається на мілкі частинки, не лишає відчуття вологи2. Ґрунт злегка холодить руку3. Ґрунт відчутно холодить руку4. При здавлюванні виділяються краплини води5. Із комочків ґрунту чи зі стінок ґрунтової прикопки виділяється вода. Сухий (шкільний сад)Свіжа Зволожена (поляна «здоров’я)Сира (дачна ділянка)Мокра

Номер слайду 8

100 мл. води. Поляна здоров’я. Шкільний сад. Дачна ділянка (з привізним ґрунтом)Час вбирання води ґрунтом (хв) 1,45 1,15 2,17 Здатність ґрунтів вбирати в себе вологу Щільність ґрунту. Поляна здоров’я. Шкільний сад. Дачна ділянка (з привізним ґрунтом)Глибина проникнення лопати в ґрунт(см) 4 см 8 см 5 см

Номер слайду 9

Визначення кількості повітря в ґрунтіДілянки. Поляна здоров’я. Шкільний сад. Дачна ділянка (з привізним ґрунтом)Рівень р. НКисла -5 Нейтральна -6,5 Лужна -7,5

Номер слайду 10

Висновки2. Наш сад має нейтральну реакцію р. Н, то ж усе що нам потрібно для його покращення – це утримання вологи в ґрунті. Ми рекомендуємо апробований в шкільному саду метод мульчування. 3. На дачній ділянці (Садового товариства «Будівельник») – ґрунти привозні лужні, тож для них ми пропонуємо підкислюючи речовини: гіпс, органіку та мінеральні добрива. Визначивши показники р. Н в трьох зразках можемо: 1. Порекомендувати для паркової зони з високим рівнем р. Н, менше 6 – внести речовини, що містять кальцій: вапно, крейду, відходи цементного виробництва, або золу.

pptx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку