«ГРОНУВАННЯ»І група - «СЛОВ’ЯНИ»ІІ група - «РУСЬ»ІІІ група - «ОЛЬГА»ІV група - «ЯРОСЛАВ»
Номер слайду 12
Метод «ПРЕС»Ми, порадившись у своїй групі, вважаємо, що у вірші ……… йдеться про……..2. Тому що ……………
Номер слайду 13
«Скринька літератора»І група – 5, 4, 3, 2ІІ група – 5, 4, 9, 2, 2ІІІ група – 4, 2, 5, 6ІV група – 6, 2, 9, 6, 5, 4, 2, 2
Номер слайду 14
«Скринька літератора»І група – ОлегІІ група – ОльгаІІ група – ІгорІV група – Святослав
Номер слайду 15
«Цікавинка з торбинки»Кожна група дістає з мішечка по три картки з назвами понять, яким має дати визначення. Від команди вибирають одного гравця, який озвучить відповідь.
Номер слайду 16
«Цікавинка з торбинки»літопис християнство князь дружина уроки погости древляни град реформа перелогове землеробство підсічне землеробство Києвичі, Рюриковичі
«Реставруємо запис»Трапилася недоречність . У деяких місцях літопису стерлися імена князів, історичних подій. Науковці можуть здійснювати відкриття тільки тоді, коли Ви правильно вставите пропущені імена і події. Врятуйте країну, бо саме Ви можете впоратись із цим завданням найкраще!
Номер слайду 19
Метод «Відкритого мікрофону»Я дізнався на уроці ………Мені сподобалося …………3. Мене здивувало ……………