Презентація до онлайн-уроку з корекції розвитку з учнями інклюзивної форми навчання 2-3 класу «Чарівниця осінь»

Про матеріал

Презентація до онлайн-уроку з корекції розвитку з учнем інклюзивної форми навчання 2-3 класу «Чарівниця осінь»

Презентація складається з 37 слайдів із певними завданнями для учня. Презентація розроблена на білому фоні задля запобіганню розсіянню уваги учня. Має певні анімації елементів, тому потребує попереднього знайомства педагога з матеріалом

Тематика: осінь, осінні місяці

Попередня робота: учню необхідно мати при собі простий олівець, зошит або аркуш у клітинку. Батькам необхідно підготувати картки для виконання кінезіологічної вправи (картки є у презентації)

1 етап уроку – початковий- розгляд картини та бесіда з учнем на «Осінь», закріпити ознаки осені, осінні зміни у природі, назви місяців осені (слайд 1)

2 етап уроку – основний- робота за презентацією:

1 завдання – слайди 2-17 - учень читає слова, вставляє пропущені букви, роздивляється малюнок відповідний слову

2 завдання - слайди 18-20 – вправа на розвиток зорової уваги «Знайди відмінності» – учень уважно розглядає малюнок та називає 10 відмінностей, потім перевіряє себе (слайд 20)

3 завдання – кінезіологічні вправи (слайд 21-25). Учень одночасно виконує діє по картці лівою та правою рукою

4 завдання (слайд 26-28) математична сторінка. Робота у зошиті чи усно, в залежності від особистих можливостей учня. На слайді 28 учень перевіряє себе

5 завдання – руханка (слайд 29) – педагог проводить будь-яку руханку з учнем. Можна провести вправу «Повтори рухи за назвою дій». Педагог називає дію, а показує іншу, а учень повинен показати саме те, що педагог називає, а не показує. Наприклад учитель каже «Руки вгору», а показує «Руки в сторони», учень повинен підняти руки вгору, а не в сторони!

6 завдання (слайди 30-32) – Закодовані слова (осінні місяці). Вчитель називає схему, а учень шукає та виписує відповідні літери. Коли всі слова розшифровані, учень розставляє місяці у правильній послідовності – слайди 33-34 (схема слів додається)

Завдання 7 (слайди 35-37) – учень виконує графічний диктант за схемою

3 етап уроку – рефлексія- підведення висновків, отримання задоволення від виконаної роботи

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ОСІ_ЬН

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Л_СТОКИ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ЇЖ_КА

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ХМ_РАА

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ДО_ ИКЩ

Номер слайду 11

Номер слайду 12

БІЛ_ АК.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ХОЛО_Д

Номер слайду 15

Номер слайду 16

ЛИСТО_АДП

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Знайди 10 відмінностей

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Гра з пальчиками

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Математична сторінкапідготуй аркуш та ручку

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Підготуй аркуш та ручку. Будемо шукати закодовані слова

Номер слайду 31

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1234 ОЮРЖУЕЛДИФМВПСАГНПТЬ

Номер слайду 32

1. ЛИСТОПАД2. ЖОВТЕНЬ3. ВЕРЕСЕНЬ

Номер слайду 33

Розташуй осінні місяці у правильному порядку

Номер слайду 34

1. ВЕРЕСЕНЬ 2. ЖОВТЕНЬ3. ЛИСТОПАД

Номер слайду 35

Приготуй аркуш у клітинку, олівець та гумку

Номер слайду 36

Відступи 12 клітинки ліворуч, 13 клітинки зверху, став крапочку та починай малювати

Номер слайду 37

Перегляд файлу

image

zip
Додав(-ла)
Удалайская Яна
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку