Презентація до педради "Основи здоров"Я"

Про матеріал

Презентація учителеві до виступу на педраді "Чому предмет основи здоров"я необхідний нашим дітям"? Може бути використаний як методична допомога молодим учителям основ здоров"я.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля...

Номер слайду 2

Чому предмет Основи здоров‘я необхідний нашим дітям?

Номер слайду 3

Думки багатьох батьків та вчителів: Краще б віддали цю годину на вивчення якогось більш важливого предмету, того, що здають на іспитах та при вступі до вищого навчального закладу ...

Номер слайду 4

Задумайтесь... Чому ми так вважаємо? Чи може бути щось важливіше за здоров‘я? На що підсвідомо направлені дії всих батьків кожного дня? Звісно ж, на збереження здоров'я своєї кровиночки!

Номер слайду 5

Вивчення предмету Основи здоров'я дає можливість зрозуміти кожній дитині що таке здоров'я, його важливість у житті, і як його зберегти. Так чому ж цей предмет здебільшого вважається другорядним і неважливим?

Номер слайду 6

Що таке здоров'я? Здоров'я – це стан фізичного , психічного, соціального та духовного благополуччя.

Номер слайду 7

Здров'я має чотири основні складові: Фізичну Психічну Соціальну Духовну Проблеми з будь-якою складовою обов'язково вплинуть на загальний стан людини.

Номер слайду 8

Викладач основ здоров'я навчає дитину підтримувати та розвивати кожну з цих складових. Для цього використовуються найрізноманітніші сучасні методики викладання , проводиться багато бесід,ігрових уроків. Одним з найкращих методів навчання я вважаю завдання, що змушують дитину прислухатися до самої себе, зазирнути у себе, подивитися на своє життя зі сторони.

Номер слайду 9

Приклад такого завдання: Подумайте і запишіть три свої риси, яких вам хотілося б позбутися. Виберіть з них лише ОДНУ. Запитайте цю рису: Чому ти оселилась в мені? Яку мету ти переслідуєш? Чи подобається тобі спілкуватися зі мною? Що я повинен зробити, шоб ти зникла?

Номер слайду 10

Коли діти працюють над такими завданнями, їх потрібно бачити. Виконання таких завдань впливає на усіх учнів без виключення, навіть на самих “непробивних”. Такі завдання дуже добре використовувати і на виховних годинах.

Номер слайду 11

На своїх уроках я працювала з дітьми над таким простим завданням... Вони повинні були щиро говорити компліменти ( хоча б один) своєму другу, товаришу, матусі тощо. Виявилося, що наші діти здебільшого майже не вміють знаходити в людині щось добре, а тим більше, казати їй про це. Мене навіть запитали, чи можна говорити комплімент кішці ( а не матусі,тільки уявіть).

Номер слайду 12

Такі завдання спрямовані на розвиток соціальної, духовної та психічної складових здоров'я наших учнів. Дослідження показують, що над цими складовими нам необхідно працювати не менше,ніж над фізичною складовою. І працювати не тільки на основах здоров'я, але і на виховних годинах.

Номер слайду 13

Щодо фізичного здоров'я... Тут також дуже багато роботи. На своїх уроках ми навчаємо дітей як зберегти та помножити здоров'я, як поводитись в небезпечних ситуаціях, як надати першу допомогу, як правильно проводити профілактику інфекційних захворювань, підтримувати імунітет.

Номер слайду 14

Багато уваги приділяється профілактиці шкідливих звичок: Тут постає певна проблема, тому що більшість дітей вдома бачать, як курять батьки, як випивають “чарочку”. Потрібно бути дуже обережним у висловлюваннях, але в той же час внушити дітям, що це не тільки дуже шкідливо, але й взагалі може відштовхувати людей від тебе.

Номер слайду 15

Для цього ми робимо наступне: - Проводимо бесіди щодо шкідливих звичок самі, Запрошуємо для цього також і фахівців, Використовуємо наглядність. Показуємо фільми і соціальну рекламу. Застосовуємо метод проектів. Наприклад діти самі знаходять інформацію щодо отруйних речовин, що містяться у алкоголі, тютюні і наркотиках і роблять самостійні висновки щодо їх шкідливості. Робимо агітаційні листівки, газети тощо.

Номер слайду 16

Увага приділяється і раціональному харчуванню. -Ведуться бесіди. - Вивчається калорійність і вітамінний склад продуктів харчування. - Вчимося складати раціони згідно з віковими вимогами. -Створюються проектні роботи - Зокрема ведеться робота над великим проектом “ Їсти чи не їсти – ось у чому питання”. Проект присвячено чіпсам, сухарям, сирочкам, фастфуду і іншій їжі.

Номер слайду 17

Здоров'я- це ще не все, Але без здоров'я – все ніщо...

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Запісоцька-Гарник Аня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
2784
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку