Презентація учителеві до виступу на педраді "Чому предмет основи здоров"я необхідний нашим дітям"? Може бути використаний як методична допомога молодим учителям основ здоров"я.
Викладач основ здоров'я навчає дитину підтримувати та розвивати кожну з цих складових. Для цього використовуються найрізноманітніші сучасні методики викладання , проводиться багато бесід,ігрових уроків. Одним з найкращих методів навчання я вважаю завдання, що змушують дитину прислухатися до самої себе, зазирнути у себе, подивитися на своє життя зі сторони.
На своїх уроках я працювала з дітьми над таким простим завданням... Вони повинні були щиро говорити компліменти ( хоча б один) своєму другу, товаришу, матусі тощо. Виявилося, що наші діти здебільшого майже не вміють знаходити в людині щось добре, а тим більше, казати їй про це. Мене навіть запитали, чи можна говорити комплімент кішці ( а не матусі,тільки уявіть).
Багато уваги приділяється профілактиці шкідливих звичок: Тут постає певна проблема, тому що більшість дітей вдома бачать, як курять батьки, як випивають “чарочку”. Потрібно бути дуже обережним у висловлюваннях, але в той же час внушити дітям, що це не тільки дуже шкідливо, але й взагалі може відштовхувати людей від тебе.
Для цього ми робимо наступне: - Проводимо бесіди щодо шкідливих звичок самі, Запрошуємо для цього також і фахівців, Використовуємо наглядність. Показуємо фільми і соціальну рекламу. Застосовуємо метод проектів. Наприклад діти самі знаходять інформацію щодо отруйних речовин, що містяться у алкоголі, тютюні і наркотиках і роблять самостійні висновки щодо їх шкідливості. Робимо агітаційні листівки, газети тощо.
Увага приділяється і раціональному харчуванню. -Ведуться бесіди. - Вивчається калорійність і вітамінний склад продуктів харчування. - Вчимося складати раціони згідно з віковими вимогами. -Створюються проектні роботи - Зокрема ведеться робота над великим проектом “ Їсти чи не їсти – ось у чому питання”. Проект присвячено чіпсам, сухарям, сирочкам, фастфуду і іншій їжі.