Презентація до педради "Урок - це дарування нашого світла дітям"

Про матеріал

Презентація до педради "Урок - це дарування нашого світла дітям".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасний урок як один з основних інструментів формування ціннісних орієнтирів учнів на основі принципів гуманної педагогіки

Номер слайду 2

Лейтмотив Любов і робота є наріжними каменями нашої людяності (Зигмунд Фрейд). Почніть робити те, що треба. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе (Св. Франциск Ассізький).

Номер слайду 3

Мудра мова Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них (Й. Г. Песталоцці). Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки брехні (О. Толстой). Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості (Д. Менделєєв). Нудні уроки придатні лише на те, щоб вселити ненависть і до тих, хто їх викладає, і до усього, що викладається (Жан Жак Руссо). Найважливішим явищем у школі, найбільш повчальним предметом, найбільш живим прикладом для учня є сам учитель (А. Дистервег). Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються (Г. Драйден).

Номер слайду 4

Моделі освіти

Номер слайду 5

Основні ідеї глобального реформування освітніх моделей. Визначення освіти як інструменту суспільного розвитку: школа не тільки як механізм відтворення, але й механізм розвитку суспільства. Перенесення центру уваги із процесу навчання (передавання знань) на процес тренінгу інтелектуальних функцій. Розширення сукупності типів знань і реорганізація навчального матеріалу навколо діяльності, а не навколо предмету.“Безумство - діяти по-старому і чекати на нові результати” А. Енштейн

Номер слайду 6

Форми організації навчання

Номер слайду 7

Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. УРОКАура, світло. Доля, випробування. Долю і випробування пом’якшує світло, яке випромінює вчитель. Урок – це дарування нашого світла дітям. Ш. Амонашвілі

Номер слайду 8

Три постулати, закладені в основу сучасного гуманно-особистісного уроку«Урок – це відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». «Урок є частиною життя дитини». «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу».

Номер слайду 9

- Яким повинен бути сучасний гуманно-особистісний урок?

Номер слайду 10

Риси сучасного уроку. Активний, актуальний, важливий, веселковий, виховний, вражаючий, гармонізуючий, гуманний, динамічний, дієвий, доброзичливий, духовний, душевний, захоплюючий, емоційний, естетичний, ефективний, імпровізований, інтелектуальний, креативний, логічний, моральний, надихаючий, нетрадиційний, новаторський, образний, організований, оригінальний, пізнавальний, прогресивний, радісний, розвиваючий, спланований, творчий, чіткий. r

Номер слайду 11

Санітарно-гігієнічніПсихолого-фізіологічніДидактичніВиховні

Номер слайду 12

Санітарно-гігієнічні вимогиоптимальний повітряний режим нормальне освітлення належний тепловий режим відповідність меблів індивідуальним особливостям учнів чергування різних видів навчальної діяльності

Номер слайду 13

Психолого-фізіологічні вимогизабезпечення умов для розвитку в учнів позитивних емоцій як передумови активності й ефективності навчальної діяльностіМодель уроку з урахуванням особливостей анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів: 1 — початок уроку; 2 — час активної навчальної праці; 3 — організація активного відпочинку кори головного мозку; 4 — організація домашнього завдання; 5 — інструктаж до виконання домашнього завдання; б — дидактико-психологічне завершення уроку

Номер слайду 14

Дидактичні вимоги до уроку. Створення проблемних ситуацій як важливої передумови виникнення рушійної сили навчання. Цілеспрямована робота з формування мотивів навчання. Моделювання процесу навчання на уроці відповідно до структури процесу оволодіння знаннями, уміннями й навичками. Застосування знань на практиці є важливим елементом логіки організації навчального процесу.

Номер слайду 15

Виховні вимоги. Розумове виховання: самостійна пізнавальна діяльність, інтелектуальний розвиток, оволодіння методами учіння. Моральне виховання: формування моральних переконань і моральних почуттів, гуманізму, поваги до людини, національної гідності, добра, чуйності та ін. Фізичне виховання: створення оптимальних умов для фізичного розвитку особистості, оволодіння вміннями й навичками турботи про своє здоров'я, культуру побуту. Трудове виховання: формування вмінь і навичок розумової праці, виховання любові до праці взагалі й почуття бережливого ставлення до праці інших, соціально-психологічна підготовка вихованців до участі у продуктивній фізичній та інтелектуальній праці. Естетичне виховання: формування почуттів прекрасного, вміння відрізняти прекрасне від потворного, навчання школярів володіти знаннями й уміннями творити прекрасне в реальному житті.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Прийоми гуманної педагогіки. Красиве привітання з класом«Дякую», «Шептання на вушко», потиск рукиІнтригуюча назва уроку. Лейтмотив Використання притч, складання казок. Слова-подарунки. Уроки-подарунки. Ювілеї уроків. Зумисна помилка вчителя, прохання про допомогу. Домашні завдання подарунки. Уроки доброти. Подяка учням за урок. Аплодисменти Хвилинки відпочинку. Аналіз уроку учнями. Використання атрибутів. Синквейн Проведення дітьми фрагменту уроку. Зошити знахідок і відкриттів. Створення колективних книжечок, сторінки в підручнику

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Ефективність сучасного гуманно-особистісного уроку залежить. Від учителя. Від учня. Від технологій навчання. Від методів і прийомів навчання. Від матеріально-технічного забезпечення. Від якості навчальних програм і підручників. Від емоційного настрою

Номер слайду 20

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 січня 2018
Переглядів
3130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку