Презентація до позакласного заходу: "ХТО ЗВЕРХУ"

Про матеріал
Позакласний захід з фізики. Фізична гра «Хто Зверху?» для учнів 11 класу Мета: навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навики; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; перевірити ступінь засвоєння отриманих знань, закріпити їх, систематизувати, поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навики; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, уміння логічно мислити, аналізувати, вирізняти головне, орієнтуватися в новій ситуації, розвивати вміння приймати правильне рішення; виховна: через гру виховувати інтерес до фізики як до науки, повагу до видатних людей, виховувати почуття колективізму, повагу до однокласників та особисту відповідальність, формувати потребу в самоосвіті, здатність адаптуватися до умов, що змінюються. Задачі: допомогти виробленню вміння планувати і проводити досліди, сприяти розвитку кругозору, показати зв'язок фізики з життям, виховувати почуття товариськості і колективізму, вміння діяти узгоджено. Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат. Кожна команда має 5 учасників. Дуель чоловічого і жіночого світів ділиться на 8 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор. Наприкінці гри за максимальною кількістю балів визначається переможець гри. В грі раундах присутні наступні конкурси: 1 РАУНД Як відомо, «жінки люблять вухами», А чоловіки – очима. Тому наш перший конкурс «Повір своїм очам!». Давчатам пропонується три слайди. Кожна правильна відповідь – 1 бал. 2 РАУНД У нашому наступному конкурсі ми перевіримо ерудицію. Отже, конкурс №2 «Хто сказав?» Необхідно за 1 хвилину дати як можна більше відповідей на одне єдине запитання «Хто це сказав?» Відповіді даються учасниками команди по черзі. Тобто нам потрібно назвати автора (2 бали). 3 РАУНД В наступному конкурсі ми перевіримо розуміння фізичних явищ, процесів та одиниць вимірювання. «Бліц-опитування» Команда вибирає одного учня, який буде швидко відповідати на 10 запитань. Одна правильна відповідь: 1 бал. 4 РАУНД В четвертому конкурсі ми дізнаємось, хто – хлопці або дівчата – краще знають відомі пісні, в яких є елементи фізики. В конкурсі одночасно приймають участь обидві команди. У кожного в руках є кулька і шпилька. Коли учасник команди знає відповідь – потрібно лопнути кульку і відповісти на питання. Питання є на слайдах. 5 РАУНД Пригадай назву Потрібно за 1 хв пригадати назву інструменту і вказати (показати) його призначення. Демонстраційний матеріал: камертон та електроскоп. Предмети стоять на демонстраційному столі. Дається хвилина на роздуми. Правильна відповідь: 1 бал. Правильне призначення 1 бал. 6 РАУНД «Хто я?» Учасникам пропонують за 90с вгадати хто вони. Один із учасників просовує голову в отвір, заздалегідь намальованої картини або стає попереду до демонстрації презентації (на якій зображення ключового слова) та задає питання своїй команді, на які можна відповідати лише так або ні. Гості та зал теж можуть відповідати «так» або «ні». Пропонується дві картини: Для хлопців: Сатурн Для дівчат: Ейнштейн 7 РАУНД «Збери літери» На учасників кожної команди надягають спеціальний «кубик» на передній і задній частині якого розташовано по букві. Капітан команди суперників задає питання, а учасники повинні скласти слово за допомогою букв на «кубиках», вишикувавшись в ряд. На відповіді дається 90 секунд, а переможцем стає команда, яка відповіла на більшу кількість запитань. Слоао-відповіді мають 4 або 5 літер. 8 РАУНД (завершення) В наступному питанні ми дізнаємось вашу ерудицію та спостережливість. Назвіть кількість дітей в КЗ СЗШ №28, які на сьогоднішній день вивчають фізику. В подіній розробці описані усі раунди та створенна презентація з вставленими звуковими елементами. Під час гри спостерігається захоплення та азарт у обох окманд та гостей заходу. Час проведення: 45 хвилин
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

КЗ СЗШ №28 КМР

 

 

ЗВІТ ПРО ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

 

Фізична гра: «ХТО ЗВЕРХУ?»

Провела заняття _________________

                    

Виконала вчитель фізики та класний керівник 11-А класу  

 

Данчук Інна Анатоліївна

 

 

 

                                            

 

 

                                       

 

 

 

 

 

Кам’янське

2020

 

Пояснювальна записка

Назва роботи

Фізична гра «Хто зверху?»

Автор

Данчук Інна Анатоліївна

Місце роботи (повна назва навчального закладу)

Комунальний заклад  «Середня загальноосвітня школа №28» Кам’янської міської ради

Должность

Вчитель фізики

Категорія

Викладач ІІ категорії

Класс

11 класс

Короткий опис

Дана гра дозволить в захоплюючій формі повторити і узагальнити всі знання учнів отриманих протягом років вивчення фізики. Гру можна проводити на предметному тижні природно - наукового циклу.

З класу відібрати дві команди по 5 чоловік (дівчата окремо і хлопці), вибрати главу сім'ї - найбільш талановитого учасника, придумати командам назву. Інші учні будуть уболівальниками і можуть допомагати командам.

Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість балів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід. Фізична гра  «Хто Зверху?» для учнів 11 класу

Мета:

навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навики; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; перевірити ступінь засвоєння отриманих знань, закріпити їх, систематизувати, поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навики; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці;

розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, уміння логічно мислити, аналізувати, вирізняти головне, орієнтуватися в новій ситуації, розвивати вміння приймати правильне рішення;

виховна: через гру виховувати інтерес до фізики як до науки, повагу до видатних людей, виховувати почуття колективізму, повагу до однокласників та особисту відповідальність, формувати потребу в самоосвіті, здатність адаптуватися до умов, що змінюються.

Задачі: допомогти виробленню вміння планувати і проводити досліди, сприяти розвитку кругозору, показати зв'язок фізики з життям, виховувати почуття товариськості і колективізму, вміння діяти узгоджено.

Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат. Кожна команда має 5 учасників. Дуель чоловічого і жіночого світів ділиться на 8 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор. Наприкінці гри за максимальною кількістю балів визначається переможець гри.

Час проведення: 45 хвилин

 

 

 

 

 

 

Сценарій гри

Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»!

Чи правда, що з розумними людьми приємніше спілкуватися? Чи дійсно розумні добиваються великих успіхів в роботі? І невже чоловіки розумніші за жінок — а може, якраз навпаки?

Відмінницями в школі зазвичай бувають дівчата, але ж керівниками на посадах зазвичай займають чоловіки. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Проведено нескінченні досліди та  по цьому питанню. В решті решт Станом сьогодні жінки стали видимі у суспільстві! Вони беруть участь у миробудуванні, служать в армії, приймають управлінські рішення, працюють, виховують дітей – і це все на рівні з чоловіками. 

На сьогодні також  XXI століття має стати століттям рівності жінок і чоловіків Навіть у нас в країні змінилося ставлення до жінок. прийнято новий український правопис, який закріплює використання фемінітивів (наприклад, інженерка, науковиця, директорка..)

Тож, Мої вітання дівчатам, хлопцям та глядачам та гостям!

Давайте домовимось так – за мною об’єктивність, за Вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

1 РАУНД

Як відомо, «жінки люблять вухами», А чоловіки – очима.

Тому наш перший конкурс «Повір своїм очам!».

Давчатам пропонується три слайди. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

Відповіді:

  1. Альбе́рт Эйнште́йн 

Дата народження: 14 марта 1879

Місце народження: Німеччина

Альберт Ейнштейн - видатний фізик-теоретик, один з основоположників сучасної фізики. Народився 14 березня 1879 року. Альберт Ейнштейн відомий перш за все як автор теорії відносності. Ейнштейн вніс також значний внесок в створення квантової механіки, розвиток статистичної фізики і космології. Крім цього, Альберт Ейнштейн є лауреатом Нобелівської премії з фізики 1921 «за пояснення фотоефекту»

 

  1. Андре́-Мари́ Ампе́р

Андре-Марі Ампер ( 10 червня 1836) - французький фізик, математик і натураліст.

Джеймс Максвелл назвав Ампера «Ньютоном електрики». Ампер створив першу теорію, яка виражала зв'язок електричних і магнітних явищ, ввів у фізику поняття електричного струму і проникливо припустив, що магнетизм викликаний електричними струмами «на молекулярному рівні». Вніс значний вклад в механіку, теорію ймовірностей, математичний аналіз.

Член Паризької академії наук (1814). Член багатьох інших наукових товариств, зокрема - іноземний член

  1. Нікола Тесла

Дата народження: 10 июля 1856

Місце народження: -

Нікола Тесла - фізик, інженер, винахідник. Народився 10 липня 1856 року. Нікола Тесла відкрив змінний струм, флуоресцентний світло, бездротову передачу енергії, вперше розробив принципи дистанційного керування, основи лікування струмами високої частоти, побудував перші електричні годинники, двигун на сонячній енергії і багато іншого, отримавши на свої винаходи 300 патентів в різних країнах. Крім цього, Нікола Тесла винайшов радіо раніше Марконі і Попова, отримав трифазний струм раніше Доліво-Добровольського. Вся сучасна електроенергетика була б неможлива без його відкриттів.

  1. Марія Склодовська-Кюрі (7 листопада 1867 року Варшава, Російська імперія - 4 липня 1934 року народження, санаторій Санселльмоз)

- польська та французька вчена-експериментатор (фізик, хімік), педагог, громадський діяч. Перша жінка - викладач Сорбонни. Удостоєна Нобелівських премій з фізики (1903) і по хімії (1911) [2], є першою жінкою - нобелівським лауреатом в історії  і першим двічі нобелівським лауреатом в історії. Брала участь у створенні інститутів Кюрі Перейті до розділу «Радієвий інститут» в Парижі і в Варшаві. Спільно з чоловіком, П'єром Кюрі, і Анрі Беккерелем є першовідкривачем радіоактівностіПерейті до розділу «Відкриття радіоактивності» і автором терміну «радіоактивність». Спільно з чоловіком відкрила елементи радій (від лат. Radius - «промінь») і полоній (від лат. Polōnia - Польща, в честь батьківщини Марії Склодовської). П'єр і Марія Кюрі поряд з Анрі Беккерелем також є першими французами - нобелівськими лауреатами в галузі фізики.

Хлопці тепер ваша черга! Пропонуємо вам перевірити свій зір!

Кожна правильна відгадана відповідь – 1 бал

А зараз свої здібності покажуть нам хлопці! Увага на презентацію!

 

  1. Ісаак Ньютон

Дата народження: 4 cічня 1643

Місце народження: -

Ісаак Ньютон - видатний англійський учений, що заклав основи сучасного природознавства, творець класичної фізики. Народився 4 січня 1643 року. Ісаак Ньютон був членом Лондонського королівського товариства (1627), президентом (з 1703). Роботи Ісаака Ньютона відносяться до механіки, оптики, астрономії, математики. Наукова творчість Ньютона зіграла винятково важливу роль в історії розвитку фізики. За словами А. Ейнштейна, "Ньютон був першим, хто спробував сформулювати елементарні закони, які визначають часовий хід широкого класу процесів у природі з високим ступенем повноти і точності" і "... зробив своїми працями глибокий і сильний вплив на весь світогляд в цілому ". У його честь названа одиниця сила в Міжнародній системі одиниць - ньютон.

  1. Сергій Корольов

Дата народження 30 грудня 1906

Місце народження: Росія. російська Федерація

Сергій Корольов - радянський вчений, конструктор ракетно-космічних систем, академік АН СРСР. Народився 30 грудня 1906 року. Корольов є творцем радянської ракетно-космічної техніки, що забезпечила стратегічний паритет і зробила СРСР передової ракетно-космічною державою. Є ключовою фігурою в освоєнні людиною космосу. Завдяки його ідеям був здійснений запуск першого штучного супутника Землі і першого космонавта Юрія Гагаріна.

  1. Юрій Олексійович Гагарін (9 березня 1934 Клушино, Гжатської (нині Гагарінський) район, - льотчик-космонавт СРСР, Герой Радянського Союзу, кавалер вищих відзнак ряду держав, почесний громадянин багатьох російських і зарубіжних городів.

12 квітня 1961 року Юрій Гагарін став першою людиною в історії, яка вчинила політ в космічний простір [4] [5]. Ракета-носій «Восток» з кораблем «Восток-1», на борту якого перебував Гагарін, була запущена з космодрому Байконур, розташованого в Кизил-Ординський області Казахстану. Перший космічний політ викликав великий інтерес в усьому світі, а сам Юрій Гагарін перетворився на світову знаменитість.

  1. Архімед (грец. Ἀρχιμήδης; 287-212 роки до н. Е.) - давньогрецький вчений і інженер. Народився і більшу частину життя прожив в місті Сіракузи на Сицилії.

Зробив безліч відкриттів в галузі геометрії, передбачив багато ідей математичного аналізу. Заклав основи механіки, гідростатики, був автором ряду важливих винаходів.

 

На дошці записуються бали дівчат та хлопців

2 РАУНД

У нашому наступному конкурсі ми перевіримо ерудицію.

Отже, конкурс №2 «Хто сказав?»

Необхідно за 1 хвилину дати як можна більше відповідей на одне єдине запитання «Хто це сказав?» Відповіді даються учасниками команди по черзі.

Тобто нам потрібно назвати автора (2 бали).

Вгадати це жінка сказала чи чоловік (1 бал)

 Питання для дівчат (Ж) - Питання для хлопців (Ч)

Ж

     «Нескінченні лише Всесвіт і дурість людська, при цьому відносно нескінченності першої з них у мене є сумніви»

 

  Відповідь:

Эйнштейн Альберт (чоловік)

 

Ч

«Якщо я бачив далі інших, то тому, що стояв на плечах гігантів»

 

Відповідь: 

Ньютон Ісаак (чоловік)

Ж

«Коли ти молодий, самотній і занурений в науку, можна не мати на що жити і жити найповнішою життям».

Відповідь:

Кюрі Марія (жінка)

 

Ч

«Дайте мені точку опори - і я переверну Землю!»

Відповідь:

Архімед (чоловік)

 

3 РАУНД

В наступному конкурсі ми перевіримо розуміння фізичних явищ, процесів та одиниць вимірювання.

«Бліц-опитування»

Команда вибирає одного учня, який буде швидко відповідати на 10 запитань.

Одна правильна відповідь: 1 бал.

Примітка:  Зверніть увагу, що одиниці вимірювання вопинні бути в системі СІ

Дівчата:

  1. Одиниця вимірювання кількості теплоти. (Джоуль)
  2. Одиниця вимірювання сили Ампера (Ньютон)
  3. Одиниця вимірювання сили Лоренса (Ньютон)
  4. Скільки дорівнює прискорення вільного падіння?  (9,8 м/с2)
  5. Яка одиниця вимірювання густини? (кг/м3)
  6. Яка одиниця вимірювання маси? (кг)
  7. Яка одиниця вимірювання частоти? (Гц або 1/с)
  8. В чому вимірюється циклічна частота? (рад/с)
  9. Чому дорівнює швидкість світла? (3108 м/с)
  10. Однойменні заряди притягуються чи відштовхуються? (Відштовхуються)
  11. (Додатковий) Яка напруга в наших домівках? (220 В)

 

Записуємо результат на дошці

Хлопці:

  1. Одиниця вимірювання сили струму. (Ампер)
  2. Як з’єднана проводка в наших домівках паралельно чи послідовно (паралельно)
  3. Одиниця вимірювання сили Лоренса (Ньютон)
  4. Який параметр вимірюється в градусах Цельсія? (Температура)
  5. Який параметр вимірюється в Кельвінах? (Температура)
  6. Яка одиниця вимірювання густини? (кг/м3)
  7. Завдяки якій сили зупиняється транспорт? (Силі тертя)
  8. Завдяки якій силі яблуко падає на землю? (Силі тяжіння)
  9. Чи притягуються усі тіла один до одного? (Так)
  10.  Чи є місяць джерелом світла? (Ні)
  11.  (Додатковий) Різнойменні заряди притягуються чи відштовхуються? (Притягуються)

Записуємо результат на дошці

4 РАУНД

В четвертому конкурсі ми дізнаємось, хто – хлопці або дівчата – краще знають відомі пісні, в яких є елементи фізики.

В конкурсі одночасно приймають участь обидві команди. У кожного в руках є кулька і шпилька. Коли учасник команди знає відповідь – потрібно лопнути кульку і відповісти на питання.

Питання є на слайдах.

 

Ви повинні відповісти на питання (прослухавши пісню)

За кожну правильну відповідь - 1бал.

Питання:

  1. Який розділ фізики описується і пісні Дідзьо? (Я їду до мами…)

Відповідь: механіка

  1. Який розділ фізики описується і пісні гурту «Без обмежень»? (Чому так зорі запалали…)

Відповідь: механіка

  1. Який вид деформації відбувається з описаним дерев'яним пристосуванням Галини? (Несе Галя воду)

Відповідь: вигин

  1. Назвіть прилад для визначення горизонтальних напрямків на місцевості.(Океан Ельзи  «Знайди мене опівночі…опівночі мене знайди і під подушку компас поклади…»)

Відповідь: компас

  1. Яке фізичне явище супроводжується в наступній музичні композиції? («Горіла сосна, палала…»)

Відповідь: Вогонь - Світлове, Вогонь – Теплове

  1. Про який супутник  Наталія Могилевська співає у своїй пісні («Місяць по небу ходить …»)

Відповідь: Місяць

5 РАУНД

Пригадай назву

Потрібно за 1 хв пригадати назву інструменту і вказати (показати) його призначення.

Демонстраційний матеріал: камертон та електроскоп.

Предмети стоять на демонстраційному столі.

Дається хвилина на роздуми. Правильна відповідь: 1 бал. Правильне призначення 1 бал.

Електроскоп (від грецьких слів «електрон» і skopeo - спостерігати, виявляти) - прилад для виявлення електричних зарядів. Електроскоп складається з металевого стержня, до якого підвішені дві смужки паперу або алюмінієвої фольги.

Камертон (нім. Kammerton - «кімнатний звук») - інструмент для фіксації та відтворення еталонної висоти звуку [1], яка також називається словом «камертон». У виконавській практиці застосовується для настройки музичних інструментів, хористів і ін.

6 РАУНД

 «Хто я?»

Учасникам пропонують за 90с вгадати хто вони.

Один із учасників просовує голову в отвір, заздалегідь намальованої картини або стає попереду до демонстрації презентації (на якій зображення ключового слова) та задає питання своїй команді, на які можна відповідати лише так або ні.

Гості та зал теж можуть відповідати «так» або «ні».

Пропонується дві картини:

Для хлопців:  Сатурн

Для дівчат: Ейнштейн

7 РАУНД

«Збери літери»

На учасників кожної команди надягають спеціальний «кубик» на передній і задній частині якого розташовано по букві. Капітан команди суперників задає питання, а учасники повинні скласти слово за допомогою букв на «кубиках», вишикувавшись в ряд. На відповіді дається 90 секунд, а переможцем стає команда, яка відповіла на більшу кількість запитань. Слоао-відповіді мають 4 або 5 літер.

У дівчат наступні пари літер:  С-І, И-Т, Л-У, А-М, Е-Р

Питання:

  1. Який параметр позначається у фізиці літерою F (4 літери)

Відповідь: Сила

  1. Упорядкований рух заряджених частинок називають електричний ….(5 літер)

Відповідь: Струм

  1. Яка одиниця об’єму рідин та сипких тіл у метричній системі мір? (4 літери)

Відповідь: Літр

  1. Колір тонкого порошку мінералу, який він залишає у вигляді сліду на неглазурованій парцелярній пластині.(4 літери)

Відповідь: Риса

  1. В одному метрі 100 ….? (2 літери)

Відповідь: см 

  1. Одиниця вимірювання магнітної індукції в СІ

Відповідь: Тесла

У хлопців наступні пари літер:  А-О, М-К, П-С, Е-Ь, Р-Л

Питання:

  1. Назвіть одиницю кількості речовини  (4 літери)

Відповідь: Моль

  1. Назвіть одиницю вимірювання опору (2 літери)

Відповідь: Ом

  1. Одиниця виміру електричного струму в Міжнародній системі одиниць (5 літер)

Відповідь: Ампер

  1. Четверта по віддаленості від сонця планета (4 літери)

Відповідь: Марс

  1. Одна з форм матерії (4 літери)

Відповідь: Поле

 

8 РАУНД  (завершення)

В наступному питанні ми дізнаємось вашу ерудицію та спостережливість.

Назвіть кількість дітей в КЗ СЗШ №28, які на сьогоднішній день вивчають фізику.

Відповідь.

 

 

 

У нашій школі фізику вивчають:

Клас

Кількість учнів

7-А

32

7-Б

30

8-А

31

8-Б

28

9-А

26

9-Б

20

11-А

28

Всього:

195

 

Правильна відповідь вваждається в діапазоні від 190 до 200. ( - 5 учні та +5 учнів). Додається 1 бал за правильні відповідь. Під час проголошення відповідей в таблиці змінюємо значення на відповіді дівчат та хлопців і отримуємо результат.

Визначаються переможці.

Роздаються призи (цукерки або канцтовари).

Отже, наша фізична гра завершена. Я гадаю, ми всі сьогодні переконалися, що учні нашої школи – неважливо дівчата або хлопці - найсміливіші, найзаповзятіші, найвинахідливіші та найрозумніші учні. Я дякую всім присутнім за участь та підтримку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

image


image


image


Раунд 1

Повір своїм очам

Пропонується дівчатам та хлопцям впізнати вчених та видатних людей,

imageякі внесли великий вклад у розвиток фізики та астрономії!

image


image


image


image


image


image


image


image


Раунд 2   «Хто сказав?»

image«Нескінченні лише Всесвіт і дурість людська, при цьому відносно нескінченності першої з

них у мене є сумніви»

imageПитання: «Хто сказав?»

image

image

Питання: «Хто сказав?»

Раунд 2   «Хто сказав?»

image«Коли ти молодий, самотній і занурений в науку, можна не мати на що жити і жити найповнішою життям».

imageПитання: «Хто сказав?»

image

image

image


image

Коли учасник команди знає відповідь – потрібно натиснути іграшковий дзвінок (лопнути кульку ) і відповісти на питання.

image


image


image


image


image


image


image


imageimageimageimageУчасникам пропонують за  90с вгадати хто вони Учасникам пропонують за 90с вгадати хто вони

image


image


image


image


image

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позакласний захід. Фізична гра: «ХТО ЗВЕРХУ?»Розробила:вчитель фізики КЗ СЗШ №28 Данчук І. А.

Номер слайду 2

Мета:

Номер слайду 3

Історія: Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерріш виступає перед студентами і викладачами університету «Нова школа» в Нью-Йорку«XXI століття має стати століттям рівності жінок і чоловіків»Глава ООН

Номер слайду 4

Раунд 1 Пропонується дівчатам та хлопцям впізнати вчених та видатних людей, які внесли великий вклад у розвиток фізики та астрономії!Повір своїм очам

Номер слайду 5

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 6

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 7

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 8

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 9

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 10

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 11

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 12

Раунд 1 Повір своїм очам. Питання: «Хто забражений на фото?»

Номер слайду 13

Раунд 2«Хто сказав?»Питання: «Хто сказав?»«Нескінченні лише Всесвіт і дурість людська, при цьому відносно нескінченності першої з них у мене є сумніви»

Номер слайду 14

Раунд 2«Хто сказав?»Питання: «Хто сказав?»«Дайте мені точку опори - і я переверну Землю!»

Номер слайду 15

Раунд 2«Хто сказав?»Питання: «Хто сказав?»«Коли ти молодий, самотній і занурений в науку, можна не мати на що жити і жити найповнішою життям».

Номер слайду 16

Раунд 2«Хто сказав?»Питання: «Хто сказав?»«Якщо я бачив далі інших, то тому, що стояв на плечах гігантів»

Номер слайду 17

Раунд 3«Бліц-опитування»

Номер слайду 18

Раунд 4«Фізичні пісні»В конкурсі одночасно приймають участь обидві команди. У кожного в руках є іграшковий дзвіночок (або кулька і шпилька). Коли учасник команди знає відповідь – потрібно натиснути іграшковий дзвінок (лопнути кульку ) і відповісти на питання.

Номер слайду 19

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 20

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 21

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 22

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 23

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 24

Раунд 4«Фізичні пісні»

Номер слайду 25

Раунд 5«Пригадай назву»Який предмет (обладнання) зображене на малюнках?ХЛОПЦІДІВЧАТА

Номер слайду 26

Раунд 6«Хто я?»Учасникам пропонують за 90с вгадати хто вони. ДІВЧАТАЕЙНШТЕЙН

Номер слайду 27

Раунд 6«Хто я?»Учасникам пропонують за 90с вгадати хто вони. ХЛОПЦІСАТУРН

Номер слайду 28

Раунд 7«Збери літери»Учасникам пропонують зібрати з літер відповідь на запитання. ХЛОПЦІ

Номер слайду 29

Раунд 7«Збери літери»Учасникам пропонують зібрати з літер відповідь на запитання. ДІВЧАТА

Номер слайду 30

Раунд 8«Вивчаємо фізику»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Клас. Кількість учнів7-А327-Б308-А318-Б289-А269-Б2011-А28 Всього:195? ? ? ? ? ?

Номер слайду 31

Раунд 8«Вивчаємо фізику»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Клас. Кількість учнів7-А327-Б308-А318-Б289-А269-Б2011-А28 Всього:195

Номер слайду 32

Конкурс завершено. Дівчата і хлопці у нашій школі:найсміливіші, найрозумніші, найвинахідливіші!

zip
Додано
12 грудня 2020
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку