«Знати, вміти, захистити». Ми граючись перевіряємо, Що вміємо те і знаємо!
Номер слайду 2
1 тур. Гра «Далі…».
Номер слайду 3
Запитання команді 10 класу.1. Що за сигнал цивільної оборони означають сирени і переривчасті гудки підприємств і транспортних засобів. 2. Повне або часткове порушення цілісності кістки називається ….. 3. Політика залякування, придушення політичних супротивників шляхом насильства.4. Для забеспечення органів дихання і шкіри обличчя від радіоактивного, хімічного та бактеріального зараження використовують… 5. Як називаються системи, ушкодження яких створюють безпосередню загрозу життю потерпілого протягом декількох хвилин.6. Стан різького гальмування вищої нервової діяльності.7. Потрапляння крові в плевральну порожнину внаслідок поранення.8. Найнебезпечніша кровотеча..
Номер слайду 4
Запитання команді 11 класу:1. Яке випромінювання є найбільш небезпечне для людини. 2. Система державних заходів, які проводяться в епідемічному осередку для запобігання поширенню інфекційних захворювань та для його повної ізоляції і ліквідації.3. Для захисту органів дихання від радіактивного пилу, грунтового і промислового пилу та ряду аерозолей використовують…. 4. Стан повного фізичного, психічного, соціального тадуховного благополуччя.5. Короткочасна втрата свідомості у результаті погіршення кровопосточання мозку. 6. Потрапляння у плевральну порожнину повітря внаслідок поранення.7. Синдром своєрідного болю за грудниною, який виникає нападами.8. Несприятливість або стійкість організму до дії хвороботворних мікроорганізмів і їх отруйних речовин.
Номер слайду 5
2 тур. «Перша допомога»
Номер слайду 6
3 тур. «Моделювання ситуації» Скласти алгоритм дій: 10 клас: Дії при викиді хімічних речовин11 клас: Як поводитися при терористичних дій (захват в заручники)