Мета проекту: викликати бажання провести дослідження та дізнатися більше про кристали, їх будову, застосування у різних сферах життя людини,навчитися вирощувати кристали в домашніх умовах, спостерігаючи за зміною їх форми
Номер слайду 3
Завдання проекту: Поглибити знання про кристалічні ґратки та властивості твердих речових залежно від типу хімічного зв’язку ; ознайомитись з будовою та властивостями кристалів; Виростити кристали мідного купоросу та кухонної солі; залучити учнів до пошуково –дослідницької роботи; розвинути вміння самостійно аналізувати, порівнювати інформацію і робити висновки; Розвинути навики творчого та критичного мислення при проектуванні.
Номер слайду 4
Очікувані результати: освоєні знання про насичені розчини, вплив температури на розчинність речовин, властивості кристалів, вузли, кристалічні решітки, внутрішню будову кристалів, методи їх вирощування, застосування, приклади росту кристалів у природі. Покращення навиків роботи з речовинами, мережею Інтернет, довідковою літературою; Підвищення рівня співпраці між учнями; Отримання учнями позитивних балів за завдання та задоволення від виконаної роботи.
Номер слайду 5
Характеристика проекту: дослідницький, короткотривалий, груповий. Кінцевий результат: нові набуті знання та навики.
Номер слайду 6
Назва заходу (Етапи виконання ) Опрацювати інформацію про кристали, їх будову, властивості та застосування в різних сферах життя людини; Ознайомитись з правилами безпеки та послідовністю дій при вирощуванні кристалів; Власноруч виростити кристали мідного купоросу та кухонної солі, спостерігаючи за зміною їх розмірів і форми, усвідомити, що вирощування кристалів – вельми цікаве заняття!
Номер слайду 7
Скористатись довідковою літературою, щоб підтвердити чи спростувати результати своїх досліджень. Зробити висновки. Обрати форму презентації виконаних дослід-жень та отриманих результатів (покрокова фотосесія, відеоролик, мультимедійна презентація, плакат…). Оформити матеріали проекту ,вказати літературні джерела та інтернет –ресурси. Презентувати свою роботу.