Презентація до теми рококо

Про матеріал
Цей мультимедійний засіб доцільно використовувати на уроках згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою МОН України від 06.06.2012р.№664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804). Він стане цінним допоміжним джерелом для забезпечення урізноманітнення уроків мистецтва у 8 класі, сприятиме розвитку пізнавальних інтересів, соціокультурної компетентності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №22 Презентація на тему: ЖИВОПИСНЕ,МУЗИЧНЕ ТА ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО РОКОКОВчитель: Сущенко Ольга Михайлівна

Номер слайду 2

ЖИВОПИСУ живописі рококо переважали зображення свята і театральних вистав, закоханих пар міфологічних істот. У портретах люди зображалися підкреслено усміхненими, люб’язними, витонченими, але це була маска, що приховувала численні недоліки і надзвичайно складні проблеми того часу. Живопис рококо різноманітний за жанрами, тематикою та засобами виразності. Тематика живопису: пасторалі, буколіка, міфологія, пастушачі мотиви на тлі чудових ландшафтів, людські почуття.

Номер слайду 3

Жанри живопису: портрет, пейзаж, натюрморт. Кольори живопису: легкі пастельні тони, рожеві, блакитні, бузкові. Види графічного мистецтва: гравюра, естамп, офорт. Найвідоміші художники: А. Ватто, Ф. Буше, Ф. Хеймап, В. Хогард та інші. Пастораль — жанр у літературі, образотворчому мистецтві, театрі, музиці і балеті, сюжет яких пов'язаний з ідеалізованим зображенням сільського життя, відтворенням підкреслено простих, наївних переживань на лоні природи. Пастораль Франсуа Буше. Чотири пори року. Осінь.

Номер слайду 4

Француа Буше. Пастораль. Француа Буше. Урок музики.

Номер слайду 5

Буколіка — жанр античної поезії, в якому мовилося про вільне, безтурботне, щасливе життя па селі. Гравюра — вид графічного мистецтва, створення тиражованих зображень шляхом контрастного друку з рельєфних поверхонь або через трафарет. Кожен відбиток з друкарської форми вважається авторським твором. Офорт — різновид гравюри па металі, який дозволяє отримувати відтиски з друкарських форм, які були попередньо оброблені кислотами. Естамп — твір друкованої графіки (гравюра, офорт, літографія тощо), який являє собою відбиток на папері, рідко — на шовку та інших матеріалах.

Номер слайду 6

Антуан Ватто — французький художник, який писав переважно жанрові картини. Відсутність сильних почуттів героїв, любов до зображення «галантних сцен», безтурботного проведення часу у тісних парках і в той же час тонке проникнення в психологію людини — ось характерні риси його картин. Ватто дуже любив театр і присвятив йому багато творів. Актори у нього — люди зі складним внутрішнім світом. Художнику, як нікому іншому, вдається передати роздвоєність актора між його душевною налаштованістю та роллю, яку він грас на сцені («Жіль», 1720 р.).

Номер слайду 7

ВАТТО «ЖИЛЬ»ВАТТО «РАДОЩІ ЖИТТЯ»

Номер слайду 8

Франсуа Буше — французький художник і гравер. Опановуючи живопис, молодий Буше звертався також до вивчення техніки гравюри. Він робив естампи з картин відомих художників і переводив у гравюру власні малюнки до нового на той час видання пєс Мольера. Тонка вишуканість форми, ліричний ніжний колорит, чарівна граційність, навіть манірність рухів, миловидні обличчя та м’які посмішки персонажів у його роботах часом нагадують «галантні сцени» А. Ватто; натомість у картинах Ф. Буше відсутня мінливість ситуації. Художника більше цікавлять не самі персонажі, а гармонічне поєднання людських фігур, пейзажу та натюрморту.

Номер слайду 9

Франсуа Буше. Викрадення Орфея. Франсуа Буше. Чотири сезони. Весна.

Номер слайду 10

Френсіс Хейман — англійський художник та ілюстратор доби рококо, який став одним із членів-засновників Королівської академії мистецтв у Лондоні в 1768 та її викладачем. Творчість художника була різнобічною, зокрема Ф. Хейман був плідним художником-портретистом і писав пейзажі та історичні полотна. Хейман також був талановитим графіком: він працював над книжковими ілюстраціями. У 1744 році 31 картина Ф. Хеймана увійшла до збірки п’єс В. Шекспіра.

Номер слайду 11

Френсіс Хейман. Добрий самарянин. Пані в рожевому. Мінлива молодість танцює під музику каліки.

Номер слайду 12

Музичне мистецтво рококо представлене камерними інструментальними жанрами, танцювальною і вокальною музикою. Їй властиві камерність та мініатюрність форм, буяння граціозно-кокетливих і грайливих образів, багатство вишуканої мелізматики (прикрашення мелодії) тощо.Інструментальна музика рококо: пейзажна, пасторальна або танцювальна музика у виконанні клавесину, віоли, флейти, скрипки і гобою. Серед композиторів цієї доби популярними були Франсуа Куперен, Жан-Філіп Рамо, Андре Кампра, Луї Клод Дакен, Антуан Форкре та інші, у своїй творчості вони наслідували риси Ж. Б. Лзоллі. Стиль рококо в музичному мистецтві проявив себе в творчості французьких клавесиністів Франсуа Кзшерена і Жана-Філіпа Рамо. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Номер слайду 13

В області інструментальної музики у Франції основні досягнення пов’язані з клавесином. Така музика представлена двома жанрами. Один з них — прості та вишукані п’єси-мініатюри. Французькі клавесиністи створили особливу мелодику з вишуканими прикрасами — мелізмами, які являли собою «мереживо» коротких звуків, що складалися в невелику мелодію. Мелінізми позначалися у нотному тексті спеціальними знаками. Оскільки звук з клавесина не тягнеться, мелізми часто були необхідні для того, щоб створити мелодію або фразу, яка звучить неперервно. Музикування на клавесині

Номер слайду 14

Буше. Гра на клавесині.

Номер слайду 15

Другим жанром французької клавесиниої музики була сюїта. Такий твір складався із кількох частин — танцювальних п’єс, контрастних за характером. У салонах часто лунала і вокальна музика, яка складалася із пісень про кохання. На вечірках виконували не тільки пісні, але й відомі арії із опер, що найчастіше аранжували та представляли як інструментальний твір для камерного ансамблю або клавесину. Камерний ансамбль

Номер слайду 16

Для театрального мистецтва рококо притаманні риси, які були характерними для театру бароко, з незначними нововведеннями. В Англії відмовилися від театру відкритого типу та почали споружувати, як і в інших європейських країнах, закриті споруди. Тут з’явилися намальовані декорації та театральні машини для ефектних польотів та раптових зникнень. На відміну від шекспірівської епохи, коли жіночі ролі виконували юнаки, в театрі рококо, як і в театрі бароко, жіночі ролі почали виконувати актриси.«Як вам це сподобається»- одна з ранніх комедій Вільяма Шекспіра.

Номер слайду 17

Антуан Ватто «Актори французького театру»Анрі П'єр Данлу. «Портрет французького актора Тенара в ролі Фігаро»

Номер слайду 18

1.https://narodna-osvita.com.ua/5987-zhivopisne-muzichne-ta-teatralne-mistectvo-rokoko.html2.https://uk.wikipedia.org/wiki/Рококо3.https://uk.wikipedia.org/wiki/Рококо. ВИКОРИСТАНІ РЕСУРСИ:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Супрун Ірина Миколаївна
    Чудова презентація. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Супрун Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
4779
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку