23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація до теми "Театр як синтез мистецтв"

Про матеріал

Представлений матеріал презентації дозволяє ознайомити учнів із особливостями та основними еле­менти художньо-образної мови театрального мисте­цтва, історією розвитку театрів світу, умінню визначити їх спільні та відмінні риси, розпізнавати символіку театру, пояс­нювати умовність сценічних прийомів, сприймати театр як виразник складних почуттів людини; фор­мувати вміння аналізувати твори театрального ми­стецтва; виховувати повагу та інтерес до світової те­атральної спадщини, збагачувати емоційний досвід учнів

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Театр – це така кафедра, з якої           можна сказати світу багато доброго Микола Гоголь

Номер слайду 2

Театральне мистецтво Драматичний театр Музичний театр: опера, балет, оперета, мюзикл, театр-кабаре Пантоміма Театр ляльок

Номер слайду 3

Стародавня Греція Муза з лірою на горі Гелікон

Номер слайду 4

Орфей (3 ст.)

Номер слайду 5

Релігійні містерії в країнах стародавнього світу (Єгипет, Месопотамія, Ассирія) Гігантські амфітеатри Стародавньої Греції, де у V столітті до н. е. просто неба збирались десятки тисяч глядачів і вистави тривали цілий світловий день. У трагедіях Есхіла, Софокла, Еврипіда створювались образи богів, легендарних героїв, стверджувались високі ідеали і норми моральності.

Номер слайду 6

Діонісійські містерії

Номер слайду 7

Амфітеатр Давньої Греції

Номер слайду 8

Колізей. Рим, Італія

Номер слайду 9

Античний театр Виникнення жанрів комедія, трагедія Японські театри КАБУКІ, НО

Номер слайду 10

Середньовічний театр мандруючих акторів Акторів у Західній Європі у середні віки називали жонглерами, а слов’яни називали їх скоморохами. Вони грали свої вистави на міських майданах і за жанром їх спектаклі називають мораліте, містерії й фарси. Ці, так звані майданні, вистави відзначались веселою, яскравою сатиричністю, захоплюючою художню формою. Тут діяли кілька узагальнених персонажів-масок, які потім перейшли до італійської народної комедії дель арте (комедія масок) у театрі епохи Ренесансу.

Номер слайду 11

Головні маски – Арлекін і Коломбіна

Номер слайду 12

в Італії основою професійного театру стала комедія дель арте XVI – XVII ст.

Номер слайду 13

XVIІ – XVIIІ ст. Театр у цей час припинив бути мандрівним. У ньому працювали такі велетні, як У. Шекспір, М. Сервантес, Лопе де Вега, П. Кальдерон. Людина, її духовний світ, її краса й велич були головними постулатами ренесансного театру. Ці постулати розвивались у театрах епох класицизму і Просвітительства, у драмах Корнеля, Расіна, Вольтера і Дідро.

Номер слайду 14

Уільям Шекспір

Номер слайду 15

Мігель де Сервантес

Номер слайду 16

Лопе де Вега

Номер слайду 17

Театр Франції

Номер слайду 18

Розвинувся французький класичний театр, передусім класична драма П. Кальдерона, міщанська драма     Ж.Б. Мольєра

Номер слайду 19

Народний ляльковий театр-вертеп в Україні XVIІ – XVIIІ ст.

Номер слайду 20

ДЗЕРУРІ – ляльковий японський театр Маріонетки Ляльки на тростинках Ляльки на рукавичці (російський Петрушка) Тіньові фігури Вертеп

Номер слайду 21

Кінець XVIIІ ст. та перша половина ХІХ ст. Початок романтичної та національної драми: Ф. Шиллера, В. Гюго, Г.Лесінг

Номер слайду 22

Друга половина ХІХ ст. Перемога реалізму (О. Дюма-син,     В. Сарду, Г. Ібсен, Г. Гауптман)

Номер слайду 23

Драматургія ХІХ ст. України Цей період був представлений яскравими українськими драматургами І. Котляревським, Г. Квіткою-Основ’яненком,     І. Карпенком-Карим, М. Старицьким

Номер слайду 24

І. П. Котляревський

Номер слайду 25

1819 рік – “Наталка Полтавка”

Номер слайду 26

Григорій Квітка-Основ’яненко

Номер слайду 27

Іван Карпенко-Карий

Номер слайду 28

ХХ століття Бурхливе космічне XX сторіччя збагатило театральну палітру кольорами свого часу. Поряд з традиційним реалістичним стаціонарним театром з’явились театри-студії, театри-кафе, театри одного актора. Театри пошуку нового змісту і форми. Цей прогрес триває й сьогодні.

Номер слайду 29

К. С. Станіславський

Номер слайду 30

В. Немирович-Данченко

Номер слайду 31

В. Мейєрхольд

Номер слайду 32

Лесь Курбас – геній режисури

Номер слайду 33

Художні виражальні засоби МІМІКА – виразний рух м’язів обличчя, форма прояву почуттів людини ПЛАСТИКА – плавність, виразність рухів ПАНТОМІМА – вид сценічного мистецтва, в якому художній образ створюється пластикою, жестом, мімікою

Номер слайду 34

ТЕАТР Синтетичний вид мистецтва «Дзеркало життя» Колективне мистецтво, де режисер керує сценічним життям Акторська гра – основний його елемент

ppt
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку