Презентація до учнівської конференції шкільного Наукового товариства учнів

Про матеріал
Відкрите засідання НТУ «Знання PLUS» ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ мало на меті зацікавити учнів комплексу й району в науково-дослідницькій роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИВідкрите засідання НТУ «Знання PLUS»

Номер слайду 2

ШКІЛЬНЕНАУКОВЕ ТОВАРИСТВО“ЗНАННЯ PLUS”

Номер слайду 3

Рік заснування: 2014

Номер слайду 4

ТВОРИМО ЗАВТРА СЬОГОДНІ!

Номер слайду 5

ТРЕНІНГИ

Номер слайду 6

МАЙСТЕР-КЛАС

Номер слайду 7

ЗАХИСТ РОБІТ в МАН

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Бліц «А чи знаєте Ви, що…?»

Номер слайду 14

- Що мають спільного дерево баобаб і підручник алгебри для 8-го класу?

Номер слайду 15

- Який продукт життєдіяльності грибів ми їмо щодня?

Номер слайду 16

Одного разу Бернард Шоу сказав: Якщо у Вас яблуко і у мене є яблуко, і ми обміняємося яблуками, то і у Вас і в мене залишиться по одному яблуку. А якщо у Вас є ідея і у мене є ідея, і ми обмінюємося ідеями…». Продовжіть думку письменника

Номер слайду 17

Наука й освіта у ХХІ ст. мають зосередитись на проблемах людини. Як це не дивно, але про людину ми знаємо значно менше порівняно із знаннями про нашу планету, рослини та інші речі, що нас оточують. Все ще триває і пошук оптимальних способів впливу на формування людини, як у інтелек­туальному, так і в соціальному аспектах. Перспективний шлях вирішення цих завдань пролягає, очевидно, через поєднання зусиль не лише природничих і гуманітарних наук, а й сучасної науки загалом та освіти.

Номер слайду 18

Наш Кічкас В УЧНІВСЬКИХ ПРОЕКТАХМетодичний ілюстративно – дидактичний посібник «Заводський район м. Запоріжжя в соціально – екологічних проектах учнів Запорізького навчально – виховного комплексу №67»

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Роботу виконала: Шкуро Дар'я Сергіївна учениця 11 – А класу Запорізького НВК № 67. Науковий керівники: Гриценко О. В., вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист. Бортнік Р. В., вчитель хімії, спеціаліст вищої категоріїГідроекологічна небезпека Осокорової затоки

Номер слайду 29

Чому саме ця тема? В Заводському районі міста Запоріжжя прийнято рішення по створенню сучасної зони відпочинку на узбережжі Осокорової затоки Дніпровського водосховища. Розроблено проект реконструкції, на його здійснення з міського бюджету виділені сім мільйонів гривень. Під великим питанням гідроекологічна безпека самої води в затоці, її шкідливість. Геохімічні властивості водних мас Осокорової затоки небезпечні як для відпочинку на воді, так і на узбережжі.

Номер слайду 30

Де розташована затока?Затока Осокорова. Балка Середня. Панська. Богатирева

Номер слайду 31

Що ж завдає шкоди?

Номер слайду 32

Складові Балки Середньої Полігон промислових (металургійних) відходів площею 225,87 га складається з окремих ділянок: ПАО «Запоріжсталь»ПАТ «Дніпроспецсталь»ПАТ «Запоріжкокс» ПАТ «Запорізький завод феросплавів»

Номер слайду 33

Що ми власне зробили

Номер слайду 34

Що було знайдено в воді Проби води затоки показали на наявність іонів хлору, заліза, фосфатів, нафтопродуктів, небезпечних як для людей, так і для всього аквакомплексу затоки. А колір, запах і прозорість проб говорять про катастрофічний стан води.

Номер слайду 35

Прояв негативного впливу. Негативний вплив на щитовидну залозу. Захворювання печінки. Збільшення ризику інфарктів. Алергічні реакціїУшкодження шкіри

Номер слайду 36

Наші досягнення

Номер слайду 37

Особисто для мене

Номер слайду 38

Роботу виконав: Дудар Микита Артемовичучень 9 -В класу Запорізького навчально – виховного комплексу № 67 Запорізької міської ради Запорізької областіЕфективність штучних джерел світла та їх вплив на екологію та організм людини

Номер слайду 39

Актуальність роботи. Штучні джерела світла.... Здоров'я - ? Екологія - ?Окупність - ?

Номер слайду 40

Висновки. Будь-яке штучне освітлення треба перш за все використовувати розумно. Важливо підбирати лампу на підставі відповідності її основних параметрів умовам роботи, а не купувати найбільш популярний варіант.

Номер слайду 41

«Мистецтво розв’язання завдань з параметрами»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Підготував: учень 10-А класу ЗНВК №67 Кузьменко Володимир Максимович. Вчитель : Хмельницький Андрій Андрійович Вчитель математики ЗНВК №67 Спеціаліст I категоріїЗапоріжжя 2017

Номер слайду 42

Актуальність роботи Завдання з параметрами відіграють важливу роль у формуванні логічного мислення та математичної культури, але їх розв’язання викликає значні труднощі. Зазвичай, розв’язуючи задачу з параметром, ми розглядаємо його як деяке довільне, але фіксоване постійне число і розв’язуємо рівняння, нерівність, систему відносно наявних невідомих, враховуючи природно виникаючі обмеження на значення параметра. Однак у деяких випадках буває зручно розглядати параметр як незалежну змінну і розв’язувати рівняння відносно цієї змінної

Номер слайду 43

Висновок Оброблено велику кількість літературних джерел, присвячених розв’язанню параметричних рівнянь і нерівностей різних типів, систем рівнянь і нерівностей, а також задач, пов’язаних з нерівностями і дослідженнями функцій, у яких присутній параметр, як у мережі Інтернет, так і в науковій бібліотеці Запорізького національного університету. Розглянуто теоретичні основи розв’язання рівнянь, що містять параметр, способи розв’язування завдань за параметрами: стандартні і нестандартні. Розв’язано низку завдань, у яких параметр розглядався як незалежна змінна і складені рівняння розв’язувались відносно цієї змінної.

Номер слайду 44

Відділення: мовознавства. Секція: англійська мова. Автор: Пархоменко Андрій Костянтинович. Учень 10-А класу Запорізькогонавчально-виховного комплексу №67 Керівник: Лисенко Н. В.вчитель англійської мови ЗНВК №67вчитель І категоріїВикористання ідіом в піснях, їх значення

Номер слайду 45

Актуальність дослідження: Легке запам’ятовування нових лексичних одиниць, завдяки прослуховуванню пісень на англійській мові; Розширення лексичного запасу не тільки простими словами, а й сталими фразами, ідіомами, англіцизмами, американізмами, фразеологізмами; Без музичного мистецтва не можна представити повсякденне життя – молодь постійно прослуховує та насолоджується англійськими та американськими піснями. Актуальність:

Номер слайду 46

Знаючи правильний переклад всієї ідіоми (а не дослівний переклад) та вміючи правильно використовувати її, можна урізноманітнити мову, надати емоційний окрас для певного висловлення. Висновки:

Номер слайду 47

Вплив антропогенних чинників на стан води р. Капустянки. Роботу виконала: Толоконнікова Аліна Сергіївнаучениця 10 - А класу. Запорізького НВК № 67. Науковий керівник : Мамчур Ю. В.учитель біології спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»

Номер слайду 48

Вміст важких металів у мулових відкладеннях малих річок (мг/кг)

Номер слайду 49

Вміст важких металів у мулових відкладеннях малих річок (мг/кг)Виявлено, що в мулових покладах річки Капустянці лише ртуть відповідає допустимим нормам у верхній частині русла , а у нижній частині - перевищення майже вдвічі. Найбільше перевищення ГДК встановлено для Рb і Сd у верхній частині русла річки Капустяна (у 21 та 24 рази відповідно).

Номер слайду 50

Зараженість різних сортів хліба пліснявою. Роботу виконала. Завадська Софія,учениця 7-А класу. Запорізького навчально-виховного комплексу № 67 Науковий керівник. Каба Юлія Іванівна, вчитель біології, спеціаліст вищої категорії

Номер слайду 51

Завдання дослідження:провести огляд літератури; поставити експеримент;вивчити вплив різних рослин, які виділяють фітонциди, на зростання цвілевих грибів;розповсюдження інформації про плісняву на продуктах харчування

Номер слайду 52

Актуальність дослідження Багато домогосподарств стикаються з проблемою - як правильно зберігати продукти харчування, щоб вони довше не псувалися. Що ж робити? Зберігати його в холодильнику - незручно, перед вживанням хліб доводиться підігрівати. Якщо залишати на столі - хліб швидко черствіє. Якщо класти його в пакет, то досить швидко хліб покривається пліснявою, і його не можна вживати в їжу.

Номер слайду 53

Вивчення психофізіологічних особливостей розвитку кології мурах виду Fabricius, Linnaeus в штучно створених умовах Роботу виконав Демешко Євген учень 7-А класу Запорізького навчально – виховного комплексу № 67 Науковий керівник Каба Юлія Іванівнавчитель біології

Номер слайду 54

Науковий апарат. Об’єкт дослідження: Колонія мурах. Предмет дослідження: Психологія тварин. Мета дослідження: Дізнатися життєдіяльність та взаємозв’вязок з природою колонії мурах

Номер слайду 55

Завдання1. Здійснити теоретичний аналіз виду колонії мурах.2. Визначити час та послідовність зростання колонії.3. Експерементально перевірити зміну температури та їх поведінку.

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Софія З. : Соціальна підтримка хворих дітей через Ярмарок поробок;Парки з рослинами, що занесені до Червоної книги. Софія С.: Частіше проводити опитування учнів, цікавитися думкою всіх учнів, проводити шкільні референдуми;Досліджувати проблеми шкідливих звичок. Валерія Л.: - Потрібна Галерея Мистецтв власних творів учнів. Вікторія Т.: - Потрібна нова техніка для шкільної газети ( і не тільки). Настя В.: Цікавими будуть дослідницькі проекти, пов’язані з нашими хобі. Ганна П.:- Дослідження корисних для нашого здоров’я рослин і їх розведення. Настя С.:- Важливим досягненням є сам процес роботи над дослідженням, саморозвиток і самовдосконалення.

Номер слайду 62

Римма Б.:- Зробити наш район більш цікавим, щоб ми не їздили до центру. Богдан Ч.: - Щоб дослідження були актуальними, треба їх рекламувати, обговорювати. Вероніка Н.:- Найновіші технології в школу, чисте місто, ми допоможемо!Діана Л.: Треба допомагати людям похилого віку;Досліджувати шкідливі звички учнів і їх батьків.

Номер слайду 63

Микита У.:- Хочу полетіти в космос і досліджувати Марс. Олександр К.:- Хочу здійснити такий проект, який допоможе людям. Віолета Р.:- Хочу, щоб мої проекти оцінювали люди, які захоплюються тією ж справою – професіонали. Владислав К.:- Важлива самореалізація через дослідницькі проекти, потрібна допомога вчених з ВНЗ, щоб про дослідження було відомо громадськостіУльяна К.: - Мрію здійснити наукове відкриття.

Номер слайду 64

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку