Презентація до уроків № 22-23 з природознавства для 1 класу на тему :" Дослідницький проект "Як економно використовувати воду у повсякденному житті""

Про матеріал

Природа як цілісний системний об'єкт визначає добір змісту, його розподіл і способи організації навчально-пізнавальної діяльності дітей. Основна мета навчального предмета "Природознавства" в початковій школі - формування природознавчої компетентності школярів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про живу і неживу природу, основ екологічних знань, опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, формування ціннісного ставлення до природи та людини. Досягнення зазначеної мети передбачає вирішення завдань : формування наукової картини світу; формування елементарних уявлень про об'єкти і явища природи, їхні взаємозв'язки у системі "нежива природа - жива природа", "природа - людина"; формування способів навчально-пізнавальної й природоохоронної діяльності; оволодіння елементарними дослідницькими вміннями; набуття досвіду природоохоронної діяльності та застосування його у життєвих ситуаціях; засвоєння норм етичного ставлення до природи; виховання любові до природи рідного краю; ознайомлення з традиціями шанобливого ставлення українського народу до природи.

Метод проектів у сучасній початковій школі втілює ідею індивідуалізації навчального процесу та розвивального навчання. Саме у процесі проектної діяльності на уроках природознавства формуються міжпредметні (дослідницька, формування наукової картини світу) таключові (вміння вчитися, інформаційно-комунікативна, соціальна, громадянська, загальнокультурна, здоров'язбережувальна) компетентності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Казка «Пригоди краплинки» Вправа «Звукорежисер» Проблемне запитання «Куди зникають калюжі влітку?»

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Практична робота в групах

Номер слайду 6

Метод «Спостереження» 40% 60% 70% 80% 90% 100%

Номер слайду 7

Експеримент «Особиста гігієна»

Номер слайду 8

Задача для батьків Ваша родина складається з п'яти осіб. Кожен член родини чистить зуби двічі на день. Чищення зубів триває близько 3 хвилин, а за хвилину з крану виливається, в середньому, 2 літри води. Альтернативний, економний спосіб чищення зубів дозволяє заощадити 1 літр води на особу.

Номер слайду 9

Запропонуйте батькам розрахувати : · Об'єм використаної води, коли її не закривають під час чищення зубів. 2+2+2= 6 (л) - води потребує 1 особа за 1 раз чищення за 3 хвилини. 6+ 6 = 12 (л) - води використає одна особа за добу 12+12+12+12+12 = 60 (л) - потрібно вашій родині на добу для чищення зубів. За рік цей показник сягне : 60 х 365 = 21 900 літрів ·  Об'єм використаної родиною води, коли застосовується альтернативний спосіб чищення. 2+2+2+2+2 = 10 (л) - води потрібно родині на добу. За рік цей показник сягне : 10 х 365 = 3 650 літрів.

Номер слайду 10

Об'єм води, що його ваша родина може зекономити : 60—10 = 50 літрів на добу. За рік - 18 250 літрів! Для зручності, округліть цю цифру до20 тисяч літрів або 20 кубічних метрів на родину. · (Запитання для батьків) - Що буде, якщо 100 сімей у вашому місті робитимуть так само? Скільки літрів води вони можуть зекономити за рік? 50 х 100 = 5 000 літрів на добу Висновок : Батьки роблять розрахунки зекономленої води 100 родинами за один рік . Це буде 1825 тисяч літрів або 1825 кубічних метрів !!!

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Група 1 «Капітошки» 1. Знайти відповідь на запитання : « Які три стани води існує в природі?» 2. Скласти поради щодо економії води під час приготування їжі.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Група 2 «Чарівниці» 1. Знайти відповідь на запитання : « Чому вода - чарівниця?» 2. Скласти поради щодо економії води під час прибирання.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Група 3 «Веселка» 1. Знайти відповідь на запитання : « Чому без води не існує життя на Землі?» 2. Скласти поради щодо економії води під час особистої гігієни.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Група 4 «Рятувальники» 1. Знайти відповідь на запитання : « Які існують джерела забруднення води у природі ?» 2. Скласти поради щодо економії води під час поливання саду чи городу.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Група 5 «Криниця»

Номер слайду 38

Номер слайду 39

джерело корба природа відро село спрага мул цямриння символ кухоль насос Асоціативний кущ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
3710
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку