Презентації уроків з математики розроблені відповідно до підручника Істер О. С. Математика, 5 клас, але можна успішно використовувати і до інших авторів.
Кожна презентація побудована у вигляді опорної схеми із залученням анімаційних об'єктів. Це «зволожує» математичну «сухість» матеріалу, а також викликає в учнів додатковий інтерес, враховуючи їх вікові особливості. Крім того, кінематика презентацій будить в учнів різні види сприйняття і запам'ятовування інформації.
Розроблені презентації можна, при потребі, доповнити або перебудувати, враховуючи особливості викладання в тому чи іншому класі.
Жила-була загадкова дама Формула. Вона була непосидюча і постійно подорожувала з королівства Цифр в королівство Ліній. Вона мала багато імен і так часто змінювалась, що її не впізнавали. То вона Формула Шляху, то - Формула для Обчислення Площі. Вона дуже добра і завжди готова прийти на допомогу не тільки тому, хто впізнає її з першого погляду, але й тому, хто хоче її запам'ятати і шукає зустрічі з нею. Бо ФОРМУЛА – це…
ПРАВИЛА Як знайти площу прямокутника коли відомі його сторони? Як знайти периметр прямокутника коли відомі його сторони? Що спільного в записаних реченнях? ФОРМУЛИ P = a + a + b + b або P = 2(a + b) S = a ∙ b s = v ∙ t Як знайти шлях коли відома швидкість і час? a b Як записати ці правила математичною мовою? Правило записане математичною мовою є – ФОРМУЛА Площа прямокутника дорівнює добутку його сторін Периметр прямокутника дорівнює сумі його сторін Шлях дорівнює добутку швидкості на час
Математичний диктант 1 варіант 2 варіант Використовуючи формулу s = vt, знайдіть невідому величину: V (км/год) t (год) S (км) 6 27 480 60 520 4 V (км/год) t (год) S (км) 9 23 420 3 280 70 2.Використовуючи формулу S = ab, знайдіть невідому величину: a (м) S (м2) 74 5 840 4 96 b (м) 3 a (м) S (м2) 94 5 92 720 4 b (м) 3