дозволяє організувати роботу учнів на уроці «Практична робота №8.Мистецтво Давньої Греції» згідно поставлених цілей,підвищити мотивацію до вивчення історії, унаочнити навчальний матеріал
Тема уроку: Практична робота №8. Мистецтво Давньої ГреціїМета уроку: з'ясувати умови розвитку давньогрецького мистецтва в класичний період: архітектури, скульптури, театру; формувати в учнів уміння і навички працювати з різними джерелами інформації; розпізнавати найвидатніші пам'ятки давньогрецького мистецтва; виховувати шанобливе ставлення учнів до світових надбань культури
Номер слайду 2
Домашнє завдання. Повторити параграфи 32-36; підготуватись до контрольної роботи; навчитись описувати будь-який з храмів Афінського акрополя, використовуючи терміни з уроку* Знайти в Одесі споруди, збудовані в грецькому стилі
Номер слайду 3
План роботи на уроці1. Своєрідність архітектури Стародавньої Греції. Які пам’ятки архітектури уславили архітектуру Стародавньої Греції? 2. Які найвидатніші твори давньогрецької скульптури?3. Як виник грецький театр?
Номер слайду 4
"Ти колода, якщо не бачив Афін! Якщо ж бачив і не захоплювався - осел! А якщо добровільно залишив Афіни, то ти верблюд!" - так сказав один давньогрецький письменник. Перікл. Стратег Афін 444- 429 р.до н.е. Фідій. 500-430 р. до н.е. Афіна Парфенос
Номер слайду 5
Мандрівка по Акрополю
Номер слайду 6
Храм Ніки Аптероспінакотека Афінського акрополя — перший художній музей у світі.
Номер слайду 7
Ерехтейон
Номер слайду 8
Ерехтейон. Каріатиди на південному боці храму
Номер слайду 9
Парфенон
Номер слайду 10
Мармуровий рельєф. Плита II с Західного Фриза Парфенона: два вершника.
Номер слайду 11
Онлайн подорож по Акрополю 3 Д
Номер слайду 12
Завдання 1. Розгляньте ілюстрацію, укажіть споруди Акрополя відповідно до цифр, вписавши необхідну цифру в пропущений стовпчик, тобто встановіть відповідність між цифрою та назвою споруди. Працюємо самостійнопропілеїпінакотека. Храм Ніки Аптерос. Парфенон. Ерехтейон
Номер слайду 13
Завдання 2. Оберіть з – поміж запропонованих виразів ті, які б ви використали під час розповіді про храми Акрополя та впишіть необхідну цифру в таблицю. Працюємо самостійно
Номер слайду 14
Завдання 3. найвидатніші твори давньогрецької скульптури1. В стовпчику «до» поставте «+», якщо ви згодні з твердженням, або «–», якщо ви не згодні з твердженням.2. Щоб прийняти рішення, враховуйте свої знання, особистий досвід, переконання.
Номер слайду 15
Завдання 4. Робота в парах, використавши підручник с.177, інші джерела інформації, визначте, до якого стилю належать зображені колони та поставте відповідну цифру в таблиціПрацюємо самостійно
Номер слайду 16
3. Перегляньте відеоролик4. По перегляді відео ще раз перечитайте всі твердження5. В стовпчику «після» поставте «+», якщо ви згодні з твердженням, або «-», якщо ви не згодні з твердженням6. Порівняйте стовпчики «до» і «після». Чи змінилась ваша точка зору? Якщо змінилась, то чому? 7 . Які з цих тверджень є найголовнішими для вас для вивчення даного питання? Чому?
Номер слайду 17
Завдання 5. Роздивіться ілюстрації та встановіть відповідність між назвою і автором скульптури. Завдання 5. Роздивіться ілюстрації та встановіть відповідність між назвою і автором скульптури1дискобол Афіна Парфенос Афродіта Кнідська Гермес
Номер слайду 18
Термінологічний марафон
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Давньогрецькі вистави проходили під відкритим небом, сучасні театри перебувають в особливих приміщеннях. У сучасному театрі є завіси, в давньогрецькому не було. У сучасному театрі грають і чоловіки, і жінки, в давньогрецькому – тільки чоловіки. Сьогодні на сцені може перебувати скільки завгодно акторів, в давньогрецькому театрі – не більше трьох Квитки в сучасний театр продаються з конкретним місцем. У сучасному театрі вистави даються постійно, в давньогрецькому – кілька разів на рік. Сучасний театр вміщає до 1 тисячі глядачів, давньогрецький – до 17000 У давньогрецькому театрі ставилися тільки трагедії і комедії, в сучасному театрі безліч жанрів