Презентація до уроку

Про матеріал
Презентація до уроку української мови в 4 класі на тему "Фразеологізми. Розпізнаю, використовую фразеологізми".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Девіз уроку:«Шануйте себе, дбаючи про чистоту своєї мови»

Номер слайду 2

Речення за метою висловлювання -Головні члени речення – це…Багатозначні слова – це…Пряме та переносне значення слів – це…Синоніми – це…Антоніми – це…Пам’ятаємо

Номер слайду 3

25, 21, 1, 10, 7, 19, 16, 19, 4, 12, 3, 17, 11

Номер слайду 4

Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні.

Номер слайду 5

Бб ба бу бе аб ай йд ди ик байдики Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Молоко під вусами не обсохло- молодий. Байдики бити – ледарювати. Ні пари з уст – мовчати. Фразеологізми

Номер слайду 7

Пекти раків - червоніти. Лити сльози – плакати. Брати верх (гору) – перемогати.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вправа 1 с. 44 Установіть відповідність між поданими фразеологізмами та їхніми значеннями і запишіть. Давати прочухана. Пасти задніх. Оббивати пороги. Хапати за душу. Позакладало вуха дуже сварити.постійно ходити.хвилювати кого-небудь.хтось не чує.відставати.

Номер слайду 10

Вправа 2 с. 44Із поданих сполучень слів випишіть лише фразеологізми. Зарубати на носі, бити в барабан, робити з мухи слона, купити квиток, чудовий край, народитися в сорочці, швидко йти, як мокре горить.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Вправа 3 с. 45 У поданих реченнях замість виділених слів використайте доречні фразеологізми. Утворені речення запишіть. Тато дуже втомився після важкої роботи. Дівчинка розповіла про пригоди похапцем. Брат попросив сестру мовчати. Довідка Тримати язик за зубами; не чув ні рук ні ніг; п'яте через десяте.

Номер слайду 14

Гра “Вилучте “зайвий” вислів”ані пари з вустмовчанку справлятинабрати в рот водиобвести навколо пальцяламати головутеревені вестибаляси точититорочити небилиціДоберіть слово-синонім до кожної групи фразеологізмів.

Номер слайду 15

Вправа 5 с. 45 Прочитайте сталі сполучення слів. Установіть відповідність між фразеологізмами та антонімами.теревені правитивбивати клиняк бджіл у вуликуаж горить під рукаминамотати на вусмалозабутиповільномовчатимирити

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ніби язик прикусив ;байдики бив;не покладаючи рук ;не мав спочинку;пас задніх;працював до сьомого поту;тихіший від води, нижчий від трави;ловив ґав.

Номер слайду 21

Як ви попрацювали?Було легко. Не все вдалося. Було важко

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Виписати з книжок декілька фразеологізмів.*Намалювати малюнок до фразеологізма

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
1138
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку