20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація до уроку №29 "Музика романтиків"

Про матеріал
Презентація до уроку №29 у 8 класі "Музика романтиків" за підручником Масол Л. М. спрямована на допомогу вчителю при поясненні нової теми. Даний матеріал стане добрим помічником у проведенні цікавих та змістовних уроків мистецтва у 8 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МУЗИКА РОМАНТИКІВ29 УРОК

Номер слайду 2

МЕТА УРОКУ: ПРОДОВЖИТИ ЗНАЙОМСТВО ІЗ МУЗИКОЮ ЕПОХИ РОМАНТИЗМУ;ДІЗНАТИСЯ ПРО РОЗВИТОК ЖАНРІВ РОМАНСУ ТА ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СИМФОНІЇ В УКРАЇНІ;УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ, ПОРІВНЮВАТИ ТА ХАРАКТЕРИЗУВАТИ ТВОРИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДАНОЇ ЕПОХИ; РОЗВИВАТИ НАВИЧКИ ОСМИСЛЕНОГО СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦЬКИХ ТВОРІВ;ВИХОВУВАТИ ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК НА КРАЩИХ ЗРАЗКАХ СВІТОВОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ.

Номер слайду 3

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ:ІЗ ТВОРЧІСТЮ ЯКИХ КОМПОЗИТОРІВ- РОМАНТИКІВ ВИ ПОЗНАЙОМИЛИСЬ;ХТО ІЗ ЦИХ КОМПОЗИТОРІВ БУВ ВИКОНАВЦЕМ-ВІРТУОЗОМ;ЯКІ НАЦІОНАЛЬНІ КОМПОЗИТОРСЬКІ ШКОЛИ УТВОРИЛИСЬ В ЦЕЙ ЧАС, І ХТО ІЗ КОМПОЗИТОРІВ Є ЇХ ЗАСНОВНИКОМ;ЯКІ МУЗИЧНІ ЖАНРИ РОЗВИВАЛИСЬ В ЕПОХУ РОМАНТИЗМУ?

Номер слайду 4

Композиторів-романтиків об’єднує тяжіння до індивідуалізації музичних образів, пошуки експресії, увага до людських почутів, інтерес до музичного фольклору своїх народів і його імплементації у жанри європейської музики. Характерними ознаками романтизму в музиці були антираціоналізм, зосередженість на внутрішньому світі людини, нескінченність її почуттів, настроїв, ліричне начало, емоційна безпосередність, свобода висловлювань, інтерес до минулого, до далеких екзотичних країн, любов до природи, захоплення народним мистецтвом. Народну пісню вони розглядали як праоснову професійного музичного мистецтва.

Номер слайду 5

Роберт шуман Видатний німецький композитор-романтик (1810-1856), диригент, музичний критик та громадський діяч. Творчість Шумана кидала виклик духовній убогості Німеччини 1820-х — 40-х рр., кликала у світ високої людяності. Світ фантастичних образів знайшов відображення у його творчості.

Номер слайду 6

Роберт шуман У його спадщині чимало програмних творів, зокрема циклічних, побудованих на основі образного контрасту, притаманного музиці епохи романтизму. Яскравим прикладом такого циклу є «Фантастичні п’єси» для фортепіано де кожна п’єса передає емоційно забарвлені моменти життя. Роберт Шуман. «Порив» із циклу «Фантастичні п’єси»

Номер слайду 7

Франц шуберт(1797 – 1828) - австрійський композитор, один із основоположників романтизму в музиці, автор понад тисячі музичних творів, серед яких понад 600 пісень, дев'ять симфоній, велика кількість творів камерної та літургійної музики. Зацікавлення публіки музикою Шуберта за його життя було помірним, але значно зросло після смерті композитора й витримало випробування часом — твори Шуберта досі не втратили популярність і належать до найвідоміших зразків класичної музики.

Номер слайду 8

Франц шуберт. Музика Ф. Шуберта тісно пов’язана з народним мистецтвом. Найважливіше місце в творчості композитора зайняла пісня для голосу і фортепіано. У музиці митця велике значення мають колорит, барвистість, що зумовили збагачення гармонії, оркестровки. Ф. Шуберт. «Зимовий шлях» У «ліричну сповідь» часто вплітається і тема природи. Справжню ж оцінку та масове визнання музика композитора отримала тільки у XX ст. У його вокальних творах з щирістю і глибиною розповідається про людину, часто нещасливої долі, тому, що всі її сподівання розбиваються об життєві рифи.

Номер слайду 9

Михайло калачевський(1851 - 1907 (12?)) — український композитор, піаніст, музично-громадський діяч та юрист. Прикладом творчого переосмислення українського фольклору є «Українська симфонія» Михайла Калачевського. Це перша українська симфонія, яка поєднує в собі класичну побудову та створена на основі мелодій українських народних пісень. Характерно, що композитор зберігає жанрові особливості пісні, прагне повніше розкрити засобами оркестру, через велику музичну форму її образний зміст. Калачевський (Колачевський) Михайло Миколайович

Номер слайду 10

Михайло калачевський «українська симфонія»Перша частина симфонії лірична за змістом. Тут використано дві народні пісні – «Віють вітри» і «Йшли корови із діброви». В інтродукції і заключенні, що звучать у помірному темпі й будуються на мелодії першої пісні, змальовано картину лагідного літнього вечора. Друга частина - Інтермеццо-скерцандо - жартівлива народна сцена. Музика її виросла з першої фрази народної пісні «Дівка в сінях стояла».

Номер слайду 11

Михайло калачевський «українська симфонія»Третю частину - Романс - витримано в лірико-епічних тонах. Калачевський поклав в основу теми мелодію історичної пісні «Побратався сокіл з сизокрилим орлом». Сама тема звучить могутньо, велично, її розмірений тон, широкий пульс мелодичного дихання створюють епічний образ. Фінал симфонії пронизаний стихією танцю. Він побудований на зіставленні двох тем, в основі яких - народні танцювальні пісні «Ой гай, гай» і «Ой джиґуне, джиґуне». Обидві теми зберегли пісенно-жанрові риси: восьмитактову квадратну структуру, підкреслено танцювальну музичну фактуру.

Номер слайду 12

ВИКОНАННЯ ПІСНІУкраїнська народна пісня «Взяв би я бандуру»«Взяв би я бандуру» (мінус)

Номер слайду 13

ПІДСУМОК УРОКУ:ІЗ ТВОРЧІСТЮ ЯКИХ КОМПОЗИТОРІВ ЕПОХИ РОМАНТИЗМУ ВИ СЬОГОДНІ ПОЗНАЙОМИЛИСЬ;ЯК РОЗВИВАВСЯ ЖАНР РОМАНСУ ТА ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СИМФОНІЇ В УКРАЇНІ;ПРИГАДАЙТЕ, ЯК КОМПОЗИТОРИ-РОМАНТИКИ ВИКОРИСТОВУВАЛИ ОБРАЗНУ КОНТРАСТНІСТЬ У ПРОГРАМНИХ ТВОРАХ; ЩО ВАС ВРАЗИЛО (ЗДИВУВАЛО) НА УРОЦІ І ЧОМУ?

Номер слайду 14

Домашнє завдання: ПОВТОРИТИ ТЕМУ «РОМАНТИЗМ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ ТА МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ», ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ.

Номер слайду 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
12 червня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку