Презентація до уроку 5 класу "Пізнай природу" по темі "Гіпотеза. Моделювання, Експеримент. Наукові методи пізнання природи

Про матеріал
В поданому матеріалі розкрито інструментарій для вивчення природи, дано поясненнея наукових методів пізнання природи. Матеріал ілюстровано, дозволяє на основі анології, співставлення, аналізу передбачити практичне застосування кожного з методів пізнання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Наукові методи пізнання природи. Дистанційне навчання 5 класу. Вчитель: Герасименко О. М.

Номер слайду 2

Завдання уроку: ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 3

Пригадайте ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 4

Мета природничих наук: ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Словник дослідника природи. Гіпотеза — це припущення, яке висувають для пояснення спостережуваного явища та перевіряють. Моделювання — це метод пізнання, в якому вивчення тіл і явищ відбувається з використанням моделі. Експеримент — це метод наукового пізнання, в якому вивчення тіл і явищ відбувається в штучно створених умовах.

Номер слайду 7

Спостереження - пізнання тіл і явищприроди органами чуття. Навіщо? Для підтвердження експерименту. Приклад: спостереження за погодою

Номер слайду 8

Спостереження. ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Експеримент

Номер слайду 11

Експеримент-вивчення тіл і явищ у спеціально створених умовах. Навіщо? Для пошуку найкращих умов, рішень (наприклад, вирощування рослин)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Вимірювання - порівняння з еталоном. ЕТАЛОН – міряло, зразок. Для чого? Дослідження стане точнішим!

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Правила дослідження природи. ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 16

Спостереження фотовідеозйомка. ПРИРОДОЗНАВСТВО

Номер слайду 17

Моделювання1. Моделювання кругообігу води в природі. Візьміть пластиковий пакет, залийте в нього одну-дві склянки води і приклейте клейкою стрічкою на вікно із сонячного боку. На другий день на стінках пакета можна побачити краплинки води. Струсіть пакет — краплинки зберуться в потічки і стечуть униз, як дощ. Ця модель підтверджує гіпотезу про те, що дощ — це вода, яка випарувалася з водойм під час освітлення та нагріву їх сонцем. 2. Моделювання капілярних явищ. Дослідження поверхневого натягу води. Замалюйте на паперовому рушнику або серветці плями за сантиметр від краю, використовуючи фломастери різних кольорів. Опустіть край рушника чи серветки в посудину з водою. Що спостерігається? Аналіз експерименту дає пояснення цього явища: паперовий рушник має тонкі волокна, між якими є проміжки у формі тоненьких трубочок. Поверхневий натяг води створює силу, яка допомагає воді підніматися вверх цими трубками. Виконайте домашні експерименти, переглянувши їх хід виконання за адресою https://cutt.ly/WIf8jms або за QR-кодом.

Номер слайду 18

Висновок. Метод це…Для пізнання природи використовують наступні методи:…. Припущення, яке висувають для пояснення спостережуваного явища це…. Метод пізнання, в якому вивчення тіл і явищ відбувається з використанням моделі це … Метод наукового пізнання, в якому вивчення тіл і явищ відбувається в штучно створених умовах - …

Номер слайду 19

Домашне завдання: Опрацювати п.5 “Пізнаємо природу”Дякую за роботу на уроці. Мирного неба і гарного дня.

pptx
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку