Презентація до уроку. Алгебра 7 клас. "Лінійна функція. Розв'язування вправ"

Про матеріал
Удосконалити знання та вміння з теми «Лінійна функція», сформувати свідоме розуміння учнями взаємозв'язку між взаємним розташуванням графіків двох лінійних функцій та співвідношенням їх кутових коефіцієнтів; виробити вміння: за даними рівняннями лінійних функцій робити висновки щодо взаємного розташування графіків; знаходити аналітичним способом координати точки перетину графіків двох лінійних функцій
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Лінійна функція та її графік і властивості. Розв’язування вправ. Урок № 51 Алгебра 7 клас

Номер слайду 2

Мета уроку. Удосконалити знання та вміння з теми «Лінійна функція», сформувати свідоме розуміння учнями взаємозв'язку між взаємним розташуванням графіків двох лінійних функцій та співвідношенням їх кутових коефіцієнтів; виробити вміння: за даними рівняннями лінійних функцій робити висновки щодо взаємного розташування графіків; знаходити аналітичним способом координати точки перетину графіків двох лінійних функцій

Номер слайду 3

Епіграф«Немає жодної галузі людського знання, куди не входили б поняття про функції та їх графічне зображення» К. Ф. Лебединцев

Номер слайду 4

Бліц - тест

Номер слайду 5

Бліц - тест 2

Номер слайду 6

Бліц - тест 3

Номер слайду 7

4 Бліц - тест

Номер слайду 8

Вправа «Мікрофон. Що таке функція?Що таке аргумент?Що таке область визначення і область значень функції?Як можна задати функцію?Що таке графік функції?Як побудувати графік функції?

Номер слайду 9

Вправа «Мікрофон»Яку функцію називають лінійною?Що є графіком лінійної функції?Яку функцію називають прямою пропорційністю?Що є графіком прямої пропорційності?Що є графіком функції у = l? Які властивості має лінійна функція?

Номер слайду 10

Вправа «Подумай і скажи»Лінійну функцію задано формулою у = 2х – 7. Назвіть k і в. Які з функцій задають пряму пропорційність?а) у = 5х; б) у = 6х – 7; в) у = 7х; г) у = х2; д) у = х8. 3. Функцію задано формулою у = -3х + 2. Знайти значення функції. Якщо значення аргументу дорівнює -2; 3; 4,5. 4. Функцію задано формулою у = 5х. Знайти значення аргументу, якщо значення функції дорівнює -12; 0; 5. 

Номер слайду 11

РОЗВ'ЯЗАТИ!Робота в парі

Номер слайду 12

Робота в групі№ 809

Номер слайду 13

Вправа «Вірю – не вірю»Чи вірите ви, що функція задана формулою у = -6х є лінійною функцією?Чи вірите ви, що графіком функції у = 5 є пряма паралельна осі х і проходить через точку (0;5)?Чи вірите ви, що точка А(-2;6) належить графіку функції у = -х -7?Чи вірите ви, що графік функції у = 6х + 1 проходить через початок координат (0;0)?

Номер слайду 14

Домашнє завдання§ 21. Повторіть зміст основних понять теми. Складіть кросворд за темою «Функція». №№ 799, 801, 803, 806, 808 (Д), 810 (В).   

Номер слайду 15

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!УСПІХІВ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ!

pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 21. Лінійна функція
Додано
27 січня 2019
Переглядів
3611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку