Презентація до уроку алгебри "Степінь із натуральним показником з елементами технології QR-коду"

Про матеріал
Дана методична розробка розрахована на учнів 7 класу з базовим рівнем вивчення алгебри. В процесі уроку учні повинні продемонструвати знання, вміння і навички за темою «Степінь з натуральним показником». Завдання до уроку складені з використанням технології QR-коду, яка дозволяє викликати зацікавленість дітей сучасного покоління до процесу вивчення математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала:вчитель математики. Вишнівського академічноголіцею «Основа»Бєляєва Т. Б. Степінь з натуральним показником та її властивості

Номер слайду 2

МЕТА – узагальнити і систематизувати знання про степінь з натуральним показником;– удосконалити практичні навички множення і ділення степеня з натуральним показником, піднесення до степеня добутку і степеня, множення одночленів та піднесення одночленів до степеня;– творчо підходити до роботи – активно співпрацювати style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Епіграф уроку: «Нехай хто–небудь спробує викреслити з математики степінь, і він побачить, що без неї далеко не поїдеш»М. Ломоносов

Номер слайду 4

ПЛАН УРОКУ: ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ТЕОРІЇРОЗВ’ЯЗАННЯ ВПРАВ

Номер слайду 5

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ№ 1 – виконати піднесення до степеня;№ 2 – привести одночлен до стандартного вигляду. Подніміть відповіді на файлах.

Номер слайду 6

По горизонталі:1. Французський математик, який ввів позначення степеня3. Число в нульовій степені. 5. Дія показників степеня при піднесенні степеня в степінь. 7. Третя степінь числа.9. Німецький математик, який ввів показник степеня10. Добуток, що складається з однакових множників. По вертикалі:2. Множник, що повторюється. 4. Друга степінь числа.6. Кількість однакових множників.8. Дія, при якій показники віднімаються.11. Операція, за допомогою якої обчислюється степінь

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Знайдіть значення виразу, результати розташуйте в порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:1 ряд1. 23∙26∙25 2. 25÷2⋅22 4. 0,22∙0,23⋅0,200,24 3. 25⋅23⋅224⋅22 

Номер слайду 9

Знайдіть значення виразу, результати розташуйте в порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:2 ряд1. 32∙35∙33 3. 35⋅34⋅3336⋅33 4. 0,33∙0,340,30∙0,37 2. 35÷3⋅32 

Номер слайду 10

Знайдіть значення виразу, результати розташуйте в порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:1. 43∙45∙46 2. 45÷43⋅42 3. 43⋅44⋅4543⋅46 4. 0,4⋅0,45∙0,400,45∙ 3 ряд

Номер слайду 11

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:1) 162) 43) 81 ряд4) 0,2

Номер слайду 12

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:2 ряд1) 812) 93) 274) 1

Номер слайду 13

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:3 ряд1) 162) 13) 644) 0,4

Номер слайду 14

Виконайте дії, визначіть степінь одночлену, розташуйте степені у порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:1 ряд1) 3𝑎2∙5𝑎3∙2𝑎4 2) 3𝑎𝑏3𝑐24 3) 𝑎2⋅𝑏⋅𝑎𝑏22𝑎3𝑏4 

Номер слайду 15

Виконайте дії, визначіть степінь одночлену, розташуйте степені у порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:2 ряд1). 2𝑎3∙3𝑎2∙4𝑎5 2). 2𝑎3𝑏2𝑐3 3). 𝑎𝑏23⋅𝑎⋅𝑏24𝑎3𝑏10 

Номер слайду 16

Виконайте дії, визначіть степінь одночлену, розташуйте степені у порядку зростання і складіть слово, яке зашифроване у вигляді QR-коду:3 ряд1).5𝑎∙3𝑎6∙4𝑎12 2). 4𝑎2𝑏4𝑐33 3). 𝑎2⋅𝑏8⋅𝑎3𝑏32𝑎2𝑏3 

Номер слайду 17

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:1 ряд1) 30𝑎9, deg = 9 3) 𝑎𝑏, deg = 2 2) 81𝑎4𝑏12𝑐8, deg = 24 

Номер слайду 18

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:2 ряд1) 24𝑎10, deg = 10 2) 8𝑎9𝑏6𝑐3, deg = 18 3) 𝑎𝑏4, deg = 5 

Номер слайду 19

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ:3 ряд1) 60𝑎19, deg = 19 2) 64𝑎6𝑏12𝑐9, deg = 27 3) 𝑎6𝑏11, deg = 17 

Номер слайду 20

Фізкультхвилинка

Номер слайду 21

Розімнемо долоні: Якщо твердження вірне – хлопаємо над головою, якщо невірне – хлопаємо знизу1. 𝑥2⋅𝑥3=𝑥5 2. 𝑦3⋅𝑦5⋅𝑦8=𝑦16 3. 𝑥7÷𝑥4=𝑥28 4. 𝑦10÷𝑦6=𝑦4 5. 𝑥34=𝑥12 6. 𝑦0= 0 7. 𝑥𝑦1=𝑥𝑦 8. 𝑥+𝑦2÷𝑥+𝑦=𝑥+𝑦 

Номер слайду 22

Піфагорійці- послідовники вчення Піфагора Самоського, древня Греція. Їх вислів : «Числа керують світом»

Номер слайду 23

Андрій Миколайович Колмогоров, відомий математик, який сказав: «Математика-це те, за допомогою чого людина керує світом і собою».

Номер слайду 24

Лу́цій Анне́й Се́не́ка,  римський філософ, поет та державний діяч, який сказав: «Не для школи вчимося, а для життя».

Номер слайду 25

Порівняйте числа: іppt_xxshearppt_x

Номер слайду 26

Правильна відповідь: Так як 8<9,  то  810<910,              отже  230<320. 

Номер слайду 27

Домашнє завдання: Повторити правила і формули, виконати домашню самостійну роботу (стор.40-41)

Номер слайду 28

pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
7 жовтня 2022
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку