МЕТА – узагальнити і систематизувати знання про степінь з натуральним показником;– удосконалити практичні навички множення і ділення степеня з натуральним показником, піднесення до степеня добутку і степеня, множення одночленів та піднесення одночленів до степеня;– творчо підходити до роботи – активно співпрацювати style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
По горизонталі:1. Французський математик, який ввів позначення степеня3. Число в нульовій степені. 5. Дія показників степеня при піднесенні степеня в степінь. 7. Третя степінь числа.9. Німецький математик, який ввів показник степеня10. Добуток, що складається з однакових множників. По вертикалі:2. Множник, що повторюється. 4. Друга степінь числа.6. Кількість однакових множників.8. Дія, при якій показники віднімаються.11. Операція, за допомогою якої обчислюється степінь