Презентація до уроку "Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками"

Про матеріал
Дана презентація містить розробку уроку математики для 6 класу. розробляла урок для конкурсу Вчитель року 2021 "Математика"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання та віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. Урок математики в 6 класі1 Автор: Мельник А. А.вчитель математики Щербинецького НВК-філії Котелівського НВК ОЗ

Номер слайду 2

“Без знання дробів ніхто не може вважати себезнавцем арифметики”Марк Тулій Цицерон106-43 рр. до н.е.

Номер слайду 3

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати. Наші завдання: «Разом до успіху»

Номер слайду 4

https://learningapps.org/watch?v=pv31enmwc20«Згадаємо вивчене»Запитання:1. Число, записане під рискою дробу2. Ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник3. 3,85741≈ 3,86 – яка дія виконана4. Результат додавання5. Числа, зображені двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою6. Як називається дана властивість (a + b) + c = a + (b + c)

Номер слайду 5

Скоротіть дроби: а) б) в) г) 4 Виконайте усно:2. Перетворіть мішане число в неправильний дріб:а) б) в)

Номер слайду 6

«Мозковий штурм»Перша бригада за день відремонтувала 1/3 всієї довжини дороги, а друга – 1/4 . Яку частину дороги відремонтували обидві бригади разом? На скільки частина дороги, відремонтованої першою бригадою, більша, ніж частина дороги, відремонтована другою бригадою?

Номер слайду 7

Тема уроку: Додавання та віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. Завдання уроку: навчитися додавати та віднімати дроби з різними знаменниками.

Номер слайду 8

Трішки теоріїПравило додавання дробів з різними знаменниками. Щоб знайти суму двох дробів з різними знаменниками , треба: Звести дані дроби до спільногознаменника;Спільний знаменник записати в знаменнику суми;Додати нові чисельники і результат записати в чисельнику суми;Якщо можливо, то скоротити отриманий у сумі дріб та виділити цілу частину

Номер слайду 9

Правило віднімання дробів з різними знаменниками. Щоб знайти різницю двох дробів з різними знаменниками , треба: Звести дані дроби до спільногознаменника;Спільний знаменник записати в знаменнику різниці;Відняти нові чисельники і результат записати в чисельнику різниці;Якщо можливо, то скоротити отриманий дріб та виділити цілу частину.

Номер слайду 10

 Щоб додати або віднияти два мішаних числа, потрібно: 1) звести дробові частини цих чисел до найменшого спільного знаменника;2) окремо додати або відняти цілі частини і окремо дробові частини;3) якщо при додаванні або віднімані дробових частин було отримано неправильний дріб, виділити цілу частину із цього дробу і додати її до отриманої цілої частини;4) скоротити отриманий дріб.

Номер слайду 11

Дидактична гра «Квітка»Завдання: до числа, записанного на листочку квітки, треба додати або відняти від нього число, записанне на пелюстках. Кожен учень виконує завдання самостійно. Виграють 3 учні, котрі швидше впораються із завданням.

Номер слайду 12

Логічні вправи. Знайди звязок між дробами на першому малюнку. Та за цим же принципом впиши відповідне число на другому малюнку.

Номер слайду 13

Знайди звязок між дробами на першому малюнку. Та за цим же принципом впиши відповідне число на другому малюнку.2

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Проблемне запитання. Як додати або віднятизвичайний та десяткові дроби?6,7 =1,16=0,025=6,7 =1,16=0,025=

Номер слайду 16

Історична довідка•Основні дроби у Стародавньому Єгипті – це дроби з чисельником 1, , , ...2 3 6 101 1 1 113 26 2 2624 8 127 14 1  112 3 45 1  1 Стародавні єгиптяни виражали будь який дріб через суму основних дробів:7 1 1 Дерев'яна табличка Ахмима

Номер слайду 17

Історична довідка. У Стародавньому Вавилоні найчастіше використовувалися дроби зі знаменником 60 – шістдесятичні дроби1 , 4 , 70 ...60 60 60 Тепер їх називаютьастрономічними дробами.1година = 60 хвилин 1 хвилина = 60 секунд 1градус = 60 хвилин

Номер слайду 18

Задача із історичних джерел

Номер слайду 19

Задача. Фараон Аменхотеп наказав своїм рабам зібрати врожайкартоплі за три дні. За перший день вони зібрали 5/12 усього вражаю, що послав їм бог Мін, а за другий день - на 1/8 врожаю більше, ніж за перший,а на третій день богиня Хатор їм завадила, тому раби зібралина 1\2 врожаю менше, ніж за другий день. Чи покарає рабів великий бог Ра за те, що вони не встигливиконати наказ фараона?

Номер слайду 20

Тренажер дій над дробамиhttp://ua.onlinemschool.com/math/practice/

Номер слайду 21

Формула оцінки за урок+ Кількість правильних пар в останньому завданні+ Кількість правильно самостійнорозв'язаних прикладів на уроці+ 2 бали, якщо ти сам зумів розв'язати задачу із стародавнього Єгипту+ 1 бал, якщо все тобі було зрозуміло на сьогоднішньому уроці+ додаткові бали= оцінка за урок16

Номер слайду 22

“Дробова” поезія.171 , 6 , 7 , 5 ,2 10 4 203 , 2 , 7 , 500 ,101 105 10 518 , 13 , 6 , 1000 .43 30 15 25

Номер слайду 23

Домашнє завдання !3. Розв’язати задачі: Ящик з яблуками важить кг, а пустий кг. Скільки кг яблук у ящику?На одному автомобілі т вантажу, а на другому – на т менше. Скільки тонн вантажу на обох автомобілях?1. Повторити алгоритм додавання та  віднімання дробів.2. Пройти онлайн-тестування: https://docs.google.com/forms/d/1h. Jr. G5c. Vh1 KN3 Khz. Du-r. M1 Wgmytheo51 Yw0kko. A7 YObs/edit?usp=drive_web

Номер слайду 24

Домашнє завдання !18 Для тих, хто любить математику. Додатково: знайти суму та різницю дробів виду: D – число народження M – місяць народження, N – номер будинку,R – кількість років. M RD  N

Номер слайду 25

Якщо ви були впевненими протягом уроку, то підніміть праву руку. Якщо ви працювали творчо, то підніміть ліву руку. Якщо вам було цікаво долати перешкоди, сплесніть у долоні. Якщо ви щиро раді за свої успіхи та успіхи товаришів, покладіть руку на серце. Якщо хочете йти разом до вершини знань, візьміть один одного за руки і підніміть їх угору. Якщо вам було приємно співпрацювати посміхніться один одному і скажіть: «Дякую за співпрацю!».          А я скажу вам: «Дякую за плідну співпрацю!». Урок закінчено. Рефлексія

pptx
Додано
11 грудня 2020
Переглядів
3370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку