Масштаб
Цілі:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: модель сонячної системи, моделі літаків ,моделі молюсків, моделі пірамід Гізи, книга з елементами 3D «Леонардо Да Вінчі» відео, презентація, доповіді учнів.
Хід уроку.
Організаційний момент.
"Мистецтво - не що інше, як почуття. Але без знання обсягів, пропорцій, кольору і без майстерного пензля всяке живе почуття буде паралізовано. "
Огюст Роден (французький скульптор 1840 – 1917рр)
Перевірка домашнього завдання.
Заздалегідь записи зробити на дошці.
Удосконалення вмінь та навичок.
ВЧИТЕЛЬ.
Сьогодні ми проведемо не звичайний урок, а урок з елементами STEM освіти.
Робота за підручником.
Потрібно вибрати 2-3 задачі, запропонувати учням розв’язати їх біля дошки. Проаналізувати отримані результати.
Додаткові завдання.
Ви готували доповіді . Ми використаємо наукові данні з ваших доповідей, та дамо відповідь на питання : «Що таке масштаб, де його використовують, для чого він потрібен…»
Теми доповідей:
Робота в парах.
Кожна група учнів отримала модель, потрібно виміряти розміри моделі, знайти натуральні розміри та встановити, в скільки разів зменшили предмет.
Під час такої роботи вчитель контролює правильність виконання завдання, колективно слухають доповідь учнів, переглядають відео, що підготував вчитель .
Узагальнення та систематизація знань.
Фронтальне опитування.
Підсумок уроку.
Перші визначення і висловлювання про математику можна знайти у французького філософа Рене Декарта:
«Потрібно об'єднати під старим, усім відомим поняттям загальної математики все, що потрібно привести в порядок, або виміряти міру. І неважливо, чим будуть проводитися вимірювання, числами або звуками, зірками або фігурами».
Чи сподобався вам наш урок? Що нового ви дізналися? Чи знадобляться отримані знання в подальшому житті? Якщо ТАК, то ми не даремно витратили свій урок.
Домашнє завдання.
Завдання за підручником.
Використані матеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=_qR0ywSo-UU
https://www.youtube.com/watch?v=xpY3Nzne2eA
https://www.youtube.com/watch?v=X9MJXN0lQno
https://www.youtube.com/watch?v=m6k2pRcbzMo
https://www.youtube.com/watch?v=QvDRQwTswTA