Урок математики у 6 класі. Тема "Масштаб".

Про матеріал
Конспект уроку з математики у 6 класі "Масштаб". Під час проведення уроку були використані власні моделі, відео та презентації запозичені з мережі Інтернет(посилання на джерела є в тексті).
Перегляд файлу

Масштаб

Цілі:

  • Навчальна: удосконалити вміння виконувати завдання, що передбачають використання поняття масштабу, узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Відношення та пропорції».
  • Розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією, сприяти розвитку уваги, логічного мислення , пам’яті.
  • Виховна: виховувати творче ставлення до справи, наполеглевість у досягненні мети.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: модель сонячної системи, моделі літаків ,моделі молюсків, моделі пірамід Гізи, книга з елементами 3D «Леонардо Да Вінчі» відео, презентація, доповіді учнів.

Хід уроку.

Організаційний момент.

"Мистецтво - не що інше, як почуття. Але без знання обсягів, пропорцій, кольору і без майстерного пензля всяке живе почуття буде паралізовано. "

Огюст Роден (французький скульптор 1840 – 1917рр)

Перевірка домашнього завдання.

Заздалегідь записи зробити на дошці.

Удосконалення вмінь та навичок.

ВЧИТЕЛЬ.

Сьогодні ми проведемо не звичайний урок, а урок з елементами STEM освіти.

Робота за підручником.

 Потрібно вибрати 2-3 задачі, запропонувати учням  розв’язати їх біля дошки. Проаналізувати отримані результати.

Додаткові завдання.

 Ви готували доповіді . Ми використаємо наукові данні з ваших доповідей, та дамо відповідь на питання : «Що таке масштаб, де його використовують, для чого він потрібен…»

 

Теми доповідей:

  1. Динозаври.
  2. Сонячна система.
  3. Амоніти.
  4. Єгипетські піраміди.
  5. Трилобіти.
  6. Літак Другої світової війни.
  7. Винаходи Леонардо Да Вінчі.

 

Робота в парах.

Кожна група учнів отримала модель, потрібно виміряти розміри моделі, знайти натуральні розміри та встановити, в скільки разів зменшили предмет.

Під час такої роботи вчитель контролює правильність виконання завдання, колективно слухають доповідь учнів, переглядають відео, що підготував вчитель .

 

Узагальнення та систематизація знань.

Фронтальне опитування.

  • Що показує відношення двох чисел?
  • Сформулювати основну властивість відношення.
  • Що називають пропорцією?
  • Сформулюйте основну властивість пропорції.
  • Які пропорції називають взаємно оберненими?
  • Які величини називають прямо пропорційними?
  • Що називають масштабом?
  • Наведіть приклади задач, що розв’язуються із використанням поняття масштабу.

 

Підсумок уроку.

 

Перші визначення і висловлювання про математику можна знайти у французького філософа Рене Декарта:

 «Потрібно об'єднати під старим, усім відомим поняттям загальної математики все, що потрібно привести в порядок, або виміряти міру. І неважливо, чим будуть проводитися вимірювання, числами або звуками, зірками або фігурами».

Чи сподобався вам наш урок? Що нового ви дізналися? Чи знадобляться отримані знання в подальшому житті? Якщо ТАК, то ми не даремно витратили свій урок.

Домашнє завдання.

Завдання за підручником.

 

 Використані матеріали:

https://www.youtube.com/watch?v=_qR0ywSo-UU

https://www.youtube.com/watch?v=xpY3Nzne2eA

 

https://www.youtube.com/watch?v=X9MJXN0lQno

 

https://www.youtube.com/watch?v=m6k2pRcbzMo

 

https://www.youtube.com/watch?v=QvDRQwTswTA

 

docx
Додав(-ла)
Минакова Юлия
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку