Презентація розроблена як дидактичний матеріал до уроку, під час якого досліджуються різні види пам'яті. В презентації використані інформаційно-комунікаційні технології.
Закріплення в пам’яті певних знань – це: а)відтворення; б)запам’ятовування. 2.Властивість уваги, що полягає в здатності людини затримуватися на сприйнятті об’єкта, - це: а)концентрація; б)стійкість; в)інтенсивність; г)розподілення. 3.Обсяг пам’яті – це: а)кількість часу, протягом якого зберігається інформація; б)кількість часу на відтворення інформації; в)активність використання інформації; г)кількість збереження інформації. 4.До моторної пам’яті відносять: а)запам’ятовування рухів; б)відтворення рухів; в)пам’ять почуттів.
5.На сприйняття нового матеріалу впливають : а)попередні знання, які є основою для нових; б)попередні знання жодного впливу не мають; в)нові знання, які є продовженням попередніх; 6.До різновидів образної пам’яті належить: а)словесно-логічна; б)слухова; в)зорова; г)просторова; д)змістова. 7.На який вид пам’яті людини розрахована дія короткої реклами: а)на оперативну; б)на короткочасну; в)на довготривалу. 8.Виберіть кількісні характеристики пам’яті: а)готовність; б)обсяг; в)тривалість; г)швидкість; д)точність.
9.Виберіть якісні характеристики пам’яті: а)готовність; б)обсяг; в)тривалість; г)швидкість; д)точність. 10.До образної пам’яті не відносять: а)моторну; б)зорову; в)емоційну; г)слухову; д)змістову; е)смакову. 11.До словесно-логічної пам’яті відносять: а)емоційну; б)моторну; в)змістову; г)смакову. 12.Пам’ять почуттів – це пам’ять: а)образна; б)змістова; в)емоційна; г)моторна.