Презентація "Впровадження інноваційних технологій, форм і методів навчання засобами біології" показує необхідність змін освітнього процесу у природничий галузі,а саме на предметі біологія.Презентація спонукає вчителів до покушу, самовдосконалення і взаємодії між собою.
Метод “Концентрація”Клас об’єднується в групи. Кожна група отримує текст на аркушах. Аркуші перевернуті текстом униз. За сигналом учителя учні перевертають аркуші, читають протягом визначеного часу (1-2хв) текст, а потім знову перевертають аркуші та віддають їх учителю. Після цього кожен учень записує в зошиті те, що запам’ятав з тексту. Далі група записує спільний текст на окремому аркуші. Виграє та команда, що найбільш повно відтворить текст.
Метод “Біологічний бій’’ Дозволяє порівнювати інформацію. Усі учні слухають інформацію вчителя. Перша команда вибирає ознаки, характерні для ряду Хвостаті Земноводні, а інша - для ряду Безхвості земноводні. Відповіді записуються у формі цифрового шифру. Якщо учень припускається хоча б однієї помилки, він “убитий” і не приносить команді балів. Кожен учень, який правильно відповість на всі запитання, приносить команді додаткові бали.
Вправа “Вгадай тварину/явище” Учитель пропонує перелік тварин. Гравцю дозволяється ставити до п’яти запитань. Учитель відповідає на запитання “так” або “ні”. У запитаннях повинна міститись інформація про систематичне положення тварини. Гравець, послідовно використовуючи класифікацію тваринного світу, поетапно виключає певних тварин і доходить до правильної відповіді. Останнє запитання може спрямовуватись на особливості зовнішньої та внутрішньої будови.
Метод “Тисяча прикладів. “Прийом використовується для перевірки практичних навичок. Суть прийому: дається поняття, визначення, дата, назва. Учні повинні навести приклади, що розкривають сенс. Наприклад, на уроці хімії задається питання "Застосування заліза". Учні не просто відповідають "у виробництві", а наводять конкретні приклади.