Презентація"Впровадження інноваційних технологій, форм і методів навчання засобами біології"

Про матеріал

Презентація "Впровадження інноваційних технологій, форм і методів навчання засобами біології" показує необхідність змін освітнього процесу у природничий галузі,а саме на предметі біологія.Презентація спонукає вчителів до покушу, самовдосконалення і взаємодії між собою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження інноваційних технологій, форм і методів навчання засобами біологіїПідготувала: Сук В.Є.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

КРОК 1:“СФОРМУЙ БАЖАННЯ НАВЧАТИСЬ”Пізнавальна активність - складне інтегральне утворення особистості, що має мотиваційні, операційні та результативні компоненти.

Номер слайду 6

Що може зробити вчитель?

Номер слайду 7

Крок 2 “Знайди свій метод”

Номер слайду 8

Метод “Я-маленький дослідник”1)Учитель разом з учнями формує проблему2)Нові знання не повідомляють3)Учні самостійно добувають знання,проводять дослідження4)Порівняння отриманих результатів5)Аналіз результатів

Номер слайду 9

Метод “Концентрація”Клас об’єднується в групи. Кожна група отримує текст на аркушах. Аркуші перевернуті текстом униз. За сигналом учителя учні перевертають аркуші, читають протягом визначеного часу (1-2хв) текст, а потім знову перевертають аркуші та віддають їх учителю. Після цього кожен учень записує в зошиті те, що запам’ятав з тексту. Далі група записує спільний текст на окремому аркуші. Виграє та команда, що найбільш повно відтворить текст.

Номер слайду 10

Метод “Біологічний бій’’ Дозволяє порівнювати інформацію. Усі учні слухають інформацію вчителя. Перша команда вибирає ознаки, характерні для ряду Хвостаті Земноводні, а інша - для ряду Безхвості земноводні. Відповіді записуються у формі цифрового шифру. Якщо учень припускається хоча б однієї помилки, він “убитий” і не приносить команді балів. Кожен учень, який правильно відповість на всі запитання, приносить команді додаткові бали.

Номер слайду 11

Вправа “Вгадай тварину/явище” Учитель пропонує перелік тварин. Гравцю дозволяється ставити до п’яти запитань. Учитель відповідає на запитання “так” або “ні”. У запитаннях повинна міститись інформація про систематичне положення тварини. Гравець, послідовно використовуючи класифікацію тваринного світу, поетапно виключає певних тварин і доходить до правильної відповіді. Останнє запитання може спрямовуватись на особливості зовнішньої та внутрішньої будови.

Номер слайду 12

Учні попередньо читають інформацію з певної теми та складають 5-7 питань до опонента. Потім відбувається взаємо-опитування. Питання не повинні повторюватись. Метод інтерв’ю

Номер слайду 13

Метод “Формула успіху”. Творчий метод опитування, за якого дитина дає відповідь на питання за наступною формулою успіху:1)Власна позиція;2)Обгрунтування;3)Приклад;4)Наслідок.

Номер слайду 14

Метод “Тисяча прикладів. “Прийом використовується для перевірки практичних навичок. Суть прийому: дається поняття, визначення, дата, назва. Учні повинні навести приклади, що розкривають сенс. Наприклад, на уроці хімії задається питання "Застосування заліза". Учні не просто відповідають "у виробництві", а наводять конкретні приклади.

Номер слайду 15

“Метод шести капелюшків» (Six Thinking Hats). Це проста і ефективна система, що значно збільшує продуктивність праці. У пропонованій системі мислення поділено на шість категорій, з кожною з яких співвіднесена метафоричний капелюх певного кольору.

Номер слайду 16

Крок 3 “Аналізуй продуктивність. Ділись досвідом”

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Popovich Yaroslava
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
2426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку