Наші завдання:- визначити і осмислити проблеми, порушені у творі;- охарактеризувати персонажів казки- притчі;- усвідомити поняття "дружби", "взаєморозуміння» та «сили слова».
Номер слайду 6
Проблемні питання: 1. Від чого залежить доля людей, схожих на «говорющу рибу»?2. Хто винен у тому, що сталося з рибою?
Фізхвилинка. Говорюща наша рибаІ пливе вона і стриба!
Номер слайду 10
«Інтерв’ю навпаки»Що вам відомо про мої дитячі роки? Чому я не була щасливою у «шанованих риб’ячою громадою батьків»За що оголосили мені суворий вирок: «Назавжди заборонено користуватися водяним царством?»Чому доля подарувала мені зустріч з рибалкою?Що сприяло зародженню приязні між мною і людиною? Чому не почула мого привітання, не побачила мене дружина рибалки? Чи бачили ви,діти, у своєму світі людей, схожих на мене?Хто ж винен у тому, що сталося зі мною?
Номер слайду 11
Проблематика твору:✵ індивідуальність і неординарність;✵ сила слова;✵ вимушена еміграція✵ поділу на «свій» / «чужий✵ буденність, схильність до стереотипів;✵ дружба і взаєморозуміння в родині.
Номер слайду 12
Гра «Справжній друг»https://wordwall.net/uk/resource/52396282
Номер слайду 13
Сенкан до казки Емми Андієвської «Говорюща риба»
Номер слайду 14
Підберіть той фразеологізм, який відповідає вашому сприйняттю урока1. Чув краєм вуха2. Ворушив мізками 3. Натхненно слухав4. Лід рушив5. Був на сьомому небі6. Бив байдики7. Ловив гав8. Комар носа не підточить
Номер слайду 15
Домашнє завдання1. « А що, якби…»Поміркуйте, як би склалася доля говорющої риби, якщо б дружина рибалки звернула увагу на її голос. Підготуйте усне міркування.2. Підготуватися до уроку позакласного читання, читати і переказувати казку Е. Андієвської «Казка про двох пальців»