Панування одного класу, зловживання владою, дискримінація, приниження людської гідності{3 B4 B98 B0-60 AC-42 C2-AFA5-B58 CD77 FA1 E5}1 Ствердження оповідача, що… в серпні чужинець почувається ізольованим, ніби гостем нижчого ґатунку серед флорентійського і римського товариства…2 Епізод у їдальні (головний герой з родиною змушений був сідати там, де вказував кельнер, хоча були вільні столики під червоними ліхтариками на веранді, котрі тримають для «наших клієнтів»)3«Публіка тільки тоді матиме добрий вечір, коли матиму його я»4«Чіполла остерігався зачіпати благородну публіку і звертався тільки до простолюду»
Патріотизм, підкорення, зловживання владою{3 B4 B98 B0-60 AC-42 C2-AFA5-B58 CD77 FA1 E5}1 У новелі зображено гіпнотичний сеанс Чіполли, де він демонструє неабияке вміння підкорювати людей з допомогою гіпнозу.2 Рішення дирекції готелю, яка не звертаючи увагу на запевнення, що хвороба у дітей минула, ухвалила віддати справу на суд готельному лікарю: «…лише йому, самим нам запрошувати якогось лікаря не дозволялося»3«Дехто називав великі дати з історії Італії. Чіполла відразу підхоплював їх і висловлював свої патріотичні міркування з цього приводу»
Уміння, навички. Дуже добре зрозумів / зрозуміла. Не все зрозумів /зрозуміла. Не зрозумів / зрозуміла. Я навчився/навчилася створювати скетчі Я знаю особливості розвитку Італії в 20-30-ті рр. ХХ ст. Я зрозумів\ зрозуміла, терміни, що вивчалися на уроці Я запам’ятав\ запам’ятала дати, що вивчалися на уроці Урок був цікавим