Китай. Місце країни у світі та Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в МППУрок географії10 клас. Підготувалавчитель географії Запорізької ЗШ І – ІІІ ст. Апостолівської міської ради. Дніпропетровської областіГришельова Тетяна Іванівна
Номер слайду 2
Мета уроку: Навчальна: визначити особливості ЕГП, природи, населення Китаю. Розвивальна: поповнити географічні знання, продовжити розвивати навики самостійної роботи з джерелами географічної інформації. Виховна: виховувати повагу до культури інших країн через фактичний, ілюстративний, інформаційний матеріал.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Проблемне запитання: Чи можна віднести Китай, враховуючи його економічні успіхи, до розвинутих країн?
Номер слайду 6
Візитна картка Китаю. Офіційна назва – Китайська Народна Республіка (КНР) Склад території – 23 провінції; 5 автономних районів; 4 міста центрального підпорядкування: Пекін, Шанхай, Тяньцзінь, Чунцін; 2 спеціальні адміністративні райони: Сянган/Гонконг та Аоминь Член міжнародних організацій – ООН, АТЕС, БРІКС та ін. Офіційна мова – китайська Релігії – буддизм, конфуціанство, даосизм
Номер слайду 7
Хвилинка підручника. Опрацюйте текст статті 1 §24 і визначте місце Китаю у світі
Номер слайду 8
Місце Китаю в світіКитай – це друга економіка світу. ВВП на душу населення становить лише одну десяту частку від аналогічного показника високорозвинутих країн. Китай - країна, що розвивається. Тип економічної системи – країна з плановою економікою. Сучасний Китай – це ракетно-ядерна держава, яка є постійним членом Ради безпеки ООН. Китай третя космічна наддержава, яка має власну пілотовану космонавтику.
Номер слайду 9
ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КИТАЮЕкономіко-географічне положення. Особливості політичної системи. Працересурсний та споживчий потенціал, «людський чинник»Природно-ресурсний потенціалІмпорт технологій. Групова дослідницька робота1 група – «Географи»2 група – «Демографи»3 група – «Економісти»4 група – «Технологи»5 група – «Політологи»
Номер слайду 10
Представлення роботи груп Результати дослідження занесіть до таблиці{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}План. ОсобливостіЕкономіко-географічне положення Працересурсний та споживчий потенціал, «людський чинник» Природно-ресурсний потенціал Імпорт технологій Особливості політичної системи
Номер слайду 11
Створюємо образ Китаю Столиця Китаю –Основа китайського письма – Три релігії Китаю –Кожному відомо, що за цим показником Китай посідає перше місце в світі. Це …Китай – країна …Китай розташований в регіоні, який зветься… Китайська «Силіконова долина» знаходиться в місті… На нашій планеті є одна-єдина споруда, збудована людиною, яку можна побачити з Місяця. Це…
Номер слайду 12
Створюємо образ Китаю Столиця Китаю – Пекін. Основа китайського письма – ієрогліфи Три релігії Китаю – буддизм, даосизм, конфуціанство. Кожному відомо, що за цим показником Китай посідає перше місце в світі. Це кількість населення. Китай – країна «планової економіки»Китай розташований в регіоні, який зветься Азійсько-Тихоокеанський. Китайська «Силіконова долина» знаходиться в місті Хайнань. На нашій планеті є одна-єдина споруда, збудована людиною, яку можна побачити з Місяця. Це Велика Китайська стіна
Номер слайду 13
Проблемне запитання: Чи можна віднести Китай, враховуючи його економічні успіхи, до розвинутих країн?
Номер слайду 14
Вправа «П'ять мудреців»Висловити свою думку з позиції 5 китайських мудреців:1. Що нового дізналися (науковість)2. Що сподобалось( цікавість)3. Яка атмосфера на уроці (настрій)4. Бажання дізнатися більше (дослідник)5. Мрії поїхати в Китай (мандрівник)
Номер слайду 15
Домашнє завдання. Опрацювати §23 Виконати дослідження «Унікальність економічної системи Китаю» (результат представити у вигляді презентації)