презентація до уроку-конкурсу в 6 класі, тема: "ВЕСНЯНІ ОБРАЗИ В МУЗИЦІ"

Про матеріал
- Розвиваток креативного мислення учнів; - залучити їх до сприйняття поетичних і фантастичних образів у мистецтві; - розвивати вокально-хорові навички; - розвивати навички виконавства пісні з ритмічним супроводом;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДОБРИЙ ДЕНЬ, ЛЮБІ ДІТИ !

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ЛЕЙТМОТИВКОЛОРАТУРНЕ СОПРАНОКОНТРАЛЬТО

Номер слайду 4

ВЕСНЯНІ тема уроку : ВЕСНЯНІ ОБРАЗИ В МУЗИЦІ

Номер слайду 5

“ВЕСНЯНКА” ВІКТОР ФІЛІПЕНКО

Номер слайду 6

Ш И Ф Р У В А Л Ь Н И К1. Колектив музикантів, що виконують разом інструментальну музику?2. Високий жіночий голос? 3. Словесний текст опери? 4. Керівник хору, оркестру? 5. Вид мистецтва? 6. Музичний вступ до опери, балету, вистави, кіно?7. Музично-театральний жанр? 8. Високий чоловічий голос? 9. Низький жіночий голос? 10. Облаштування простору сцени для вистави?11. Сольна пісня в опері?

Номер слайду 7

1. Колектив музикантів, що виконують разом інструментальну музику?2. Високий жіночий голос? 3. Словесний текст опери? 4. Керівник хору, оркестру? 5. Вид мистецтва? 6. Музичний вступ до вистави, кінофільму?7. Музично-театральний жанр? 8. Високий чоловічий голос? 9. Низький жіночий голос? 10. Облаштування простору сцени для вистави?11. Сольна пісня в опері? Ш И Ф Р У В А Л Ь Н И К1234567891011

Номер слайду 8

«Не було для мене на світі кращого сюжету,не було для мене кращих поетичних образів, ніж Снігуронька, Лель чи Весна, не було кращого,ніж царство берендеїв з їх дивним царем, не було кращого світоустрою і релігії, ніж поклоніння Ярилі-сонцю», - писав. Римський-Корсаков.

Номер слайду 9

СНІГУРОНЬКА

Номер слайду 10

Номер слайду 11

МАСЛЯНАСТРІТЕННЯ – зустріч зими з весною

Номер слайду 12

СНІГУРОНЬКА

Номер слайду 13

Чи змінився характер музики «Сцени танення Снігуроньки» в порівнянні з Арією Снігуроньки із прологу і чому?

Номер слайду 14

ОД КИЄВА ДО ЛУБЕНОд Києва до Лубен насіяла конопель П-В: Дам лиха закаблукам, Закаблукам лиха дам. Достанеться – й передам.2. Од Ніжина до Прилуки та й побила закаблуки.3. Од Полтави до Хорола черевички попорола.4. А мій батько чоботар, черевички полатав.5. Запряжу я козу в віз, та й поїду по рогіз.6. Запряжу я півня в сани, та й поїду до Оксани.7. Запряжу я барана, куди люди – туди й я.

Номер слайду 15

ТЕСТ на закріплення нових слів: Оберіть правильну відповідь.1. Низький жіночий голос у музиці – це: а) бас; б) баритон; в) контральто.2. Арія – це: а) спів мелодії без слів; б) сольний вокальний номер із опери, кантати; в) обрядова пісня.3. Автор п’єси «Снігуронька» : а) О. С. Пушкін; б) О. М. Островський; в) М. П. Мусоргський.4. Колоратурне сопрано – це: а) високий жіночий голос; в) низький жіночий голос; б) середній жіночий голос.5. Музична характеристика образу дійової особи в опері, балеті: а) сценарій; б) лібрето; в) лейтмотив

Номер слайду 16

НАЗВАТИ яких ПЕРСОНАЖІВ ОПЕРИ зобразив художник В. Васнєцов 1234567891011121314

Номер слайду 17

Домашнє завдання (багаторівневе): Розповісти дома про зміст і музику опери М. А. Римського-Корсакова «Снігуронька». 2. Вигадати своє закінчення до опери.3. Співати пісню «Веснянка» В. Філіпенка.4. Скласти кросворд, ребус, тести до теми нашого уроку. 

pptx
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку