- Розвиваток креативного мислення учнів;
- залучити їх до сприйняття поетичних і фантастичних образів у мистецтві;
- розвивати вокально-хорові навички;
- розвивати навички виконавства пісні з ритмічним супроводом;
Ш И Ф Р У В А Л Ь Н И К1. Колектив музикантів, що виконують разом інструментальну музику?2. Високий жіночий голос? 3. Словесний текст опери? 4. Керівник хору, оркестру? 5. Вид мистецтва? 6. Музичний вступ до опери, балету, вистави, кіно?7. Музично-театральний жанр? 8. Високий чоловічий голос? 9. Низький жіночий голос? 10. Облаштування простору сцени для вистави?11. Сольна пісня в опері?
Номер слайду 7
1. Колектив музикантів, що виконують разом інструментальну музику?2. Високий жіночий голос? 3. Словесний текст опери? 4. Керівник хору, оркестру? 5. Вид мистецтва? 6. Музичний вступ до вистави, кінофільму?7. Музично-театральний жанр? 8. Високий чоловічий голос? 9. Низький жіночий голос? 10. Облаштування простору сцени для вистави?11. Сольна пісня в опері? Ш И Ф Р У В А Л Ь Н И К1234567891011
Номер слайду 8
«Не було для мене на світі кращого сюжету,не було для мене кращих поетичних образів, ніж Снігуронька, Лель чи Весна, не було кращого,ніж царство берендеїв з їх дивним царем, не було кращого світоустрою і релігії, ніж поклоніння Ярилі-сонцю», - писав. Римський-Корсаков.
Номер слайду 9
СНІГУРОНЬКА
Номер слайду 10
Номер слайду 11
МАСЛЯНАСТРІТЕННЯ – зустріч зими з весною
Номер слайду 12
СНІГУРОНЬКА
Номер слайду 13
Чи змінився характер музики «Сцени танення Снігуроньки» в порівнянні з Арією Снігуроньки із прологу і чому?
Номер слайду 14
ОД КИЄВА ДО ЛУБЕНОд Києва до Лубен насіяла конопель П-В: Дам лиха закаблукам, Закаблукам лиха дам. Достанеться – й передам.2. Од Ніжина до Прилуки та й побила закаблуки.3. Од Полтави до Хорола черевички попорола.4. А мій батько чоботар, черевички полатав.5. Запряжу я козу в віз, та й поїду по рогіз.6. Запряжу я півня в сани, та й поїду до Оксани.7. Запряжу я барана, куди люди – туди й я.
Номер слайду 15
ТЕСТ на закріплення нових слів: Оберіть правильну відповідь.1. Низький жіночий голос у музиці – це: а) бас; б) баритон; в) контральто.2. Арія – це: а) спів мелодії без слів; б) сольний вокальний номер із опери, кантати; в) обрядова пісня.3. Автор п’єси «Снігуронька» : а) О. С. Пушкін; б) О. М. Островський; в) М. П. Мусоргський.4. Колоратурне сопрано – це: а) високий жіночий голос; в) низький жіночий голос; б) середній жіночий голос.5. Музична характеристика образу дійової особи в опері, балеті: а) сценарій; б) лібрето; в) лейтмотив
Номер слайду 16
НАЗВАТИ яких ПЕРСОНАЖІВ ОПЕРИ зобразив художник В. Васнєцов 1234567891011121314
Номер слайду 17
Домашнє завдання (багаторівневе): Розповісти дома про зміст і музику опери М. А. Римського-Корсакова «Снігуронька». 2. Вигадати своє закінчення до опери.3. Співати пісню «Веснянка» В. Філіпенка.4. Скласти кросворд, ребус, тести до теми нашого уроку.