Презентація до уроку "Кругообіг води в природі"

Про матеріал

Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший рідкого в газоподібний стан і з газоподібного — в рідкий, з рідкого у твердий стан і з твердого — в рідкий), про властивості снігу і льоду, про кругообіг води в природі; про охорону води; розвивати творчу уяву, вміння аналізувати природні явища, робити висновки; виховувати прагнення вис­ловлювати власну думку і доводити її. виховувати бережливе ставлення до води.

Обладнання: мультимедійна презентація, силуетний малюнок Капи – казкового героя, дидактичні та роздаткові картки у вигляді краплинок, ребус, аудіозапис «Звуки дощу», фонограма української народної пісні «Дощик», підручник Т.М.Байбари, Н.М.Бібік «Я і Україна» 3 клас.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Х Кругообіг води в природі Дзвоник весело скликає Учнів за парти саджає. В науку нам відкриває путь. Лиш увагу й старанність взяти не забудь.  

Номер слайду 2

Підсумок фенологічних спостережень. Яка зараз пора року? Який місяць? Що ви можете сказати про стан неба? Яка сьогодні температура повітря? Чи є надворі вітер? Чи спостерігали якісь інші явища? * *

Номер слайду 3

Відгадайте загадки! Відома з віку рідина, Усяк її вживає. Буває хмаркою вона, Пушинкою буває. Бува, як скло, крихка, тверда- звичайна ( підкажіть).. ВОДА На дворі горою, А в хаті водою. СНІГ, ЛІД * *

Номер слайду 4

* * Між берегів текла, текла. Мороз зміцнів під скло лягла. Летить орлиця по синьому небу, Крила розкрила, сонце закрила. Коли мене немає - чекають, Коли прийду тікають.

Номер слайду 5

Ребус * * ВОДА да

Номер слайду 6

* * Вода Дощ Сніг Океан Град Лід Ріка Море Фонтан Джерело Хмара Бурулька Веселка Пара Водоспад Асоціативний кущ ВОДА

Номер слайду 7

* * НАЗВІТЬ ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ Вода прозора текуча безбарвна не має форми без запаху

Номер слайду 8

* * Метод “Дискусія” Довести, що «Вода – це добре. Вода – це погано», (додати свої варіанти) Аргументи “добре” Після дощу – свіже повітря Аргументи “погано” Іде дощ, не можна іти гуляти

Номер слайду 9

* * ПОЯСНЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМ Зажурений, засмучений Мов води в рот набрати Зникнути, перестати існувати Канути в воду Мовчати за будь – яких обставин Водою не розлити Той, хто нічого не робить, нічого й не здобуде Наче у воду опущений Про тісну дружбу Під лежачий камінь вода не тече Вправа “Знайди пояснення”

Номер слайду 10

ПОЯСНЕННЯ Мовчати за будь – яких обставин Зникнути, перестати існувати Про тісну дружбу Зажурений, засмучений Той, хто нічого не робить, нічого й не здобуде ФРАЗЕОЛОГІЗМ Мов води в рот набрати Канути в воду Водою не розлити Наче у воду опущений Під лежачий камінь вода не тече * *

Номер слайду 11

Гра “ МІКРОФОН” 1. Вода перебуває у трьох станах, яких? (рідкому, твердому, газоподібному) 2.Вода – це .. ( рідина). 3.При нагріванні вода.. ( розширюється) і перетворюється на… ( пару) 4. У воді деякі речовини … ( розчиняються) *

Номер слайду 12

* * Чи є розчинні речовини? Цукор Сіль Сир Пісок Лимонна кислота Крейда Глина Олія оцет кисень спирт

Номер слайду 13

Звідки береться вода і куди вона зникає? Вчора була калюжа, а сьогодні її немає?  Після дощу утворюються калюжі. Та ось з-за  хмари визирає гаряче й ласкаве сонечко. Воно нагріває поверхню води , частина її перетворюється на пару. А пара легка , повітря підіймає її в небо все вище і вище.

Номер слайду 14

* * Дізнаєтесь про перехід води з одного стану в інший під впливом сонячного тепла і повітря.

Номер слайду 15

* * )

Номер слайду 16

* * За допомогою нот зашифровано явище природи. Розшифруйте його! ДОшлях воРЕди в прироМІді є безФАперервСОЛЬним наЛЯзивається кругообіСігом воРЕди в прироМіді.

Номер слайду 17

* * Т.Коломієць у вірші „Океан” писала: Дивовижне вічне коло Є в цілющої води. І нема йому початку, І нема йому кінця. В нім, немов найменша цятка, Б’ється серце джерельця. Як автор називає кругообіг? 2. Робота з підручником (с. 96 – 97).

Номер слайду 18

Номер слайду 19

* * Сніжинки утворюються з водяної пари високо над землею. Спочатку це дуже маленькі шестикутні зірочки. Вони збільшуються, бо водяна пара осідає на них.

Номер слайду 20

* * ВОДА роса туман град іній

Номер слайду 21

* * Що ви бачите в посудині? — Що ви помітили після того, як вода нагрілася? — Де взялися краплини води? — Що з ними сталося? — Що вам нагадав цей дослід? Дослід Висновок. Водяна пара при охолодженні перетворюється на воду-рідину.

Номер слайду 22

ВОДА ЗАЙМАЄ ДВІ ТРЕТИНИ ПОВЕРХНІ ЗЕМЛІ * * ТОМУ НЕДАРМА ЗЕМЛЮ НАЗИВАЮТЬ БЛАКИТНОЮ ПЛАНЕТОЮ ТОМУ НЕДАРМА ЗЕМЛЮ НАЗИВАЮТЬ БЛАКИТНОЮ ПЛАНЕТОЮ

Номер слайду 23

* * Цікавинки від краплинки 22 березня – Всесвітній день водних ресурсів. З 2005 по 2015 р. оголошено 10-ліття “Вода для життя” (охорона й збереження води).

Номер слайду 24

Цікаве про воду людина складається з води на 50-80% людина, користуючись водопровідною водою, за своє життя пропускає через організм від 80кг до 100кг хімічного бруду. І саме тому так важливо бути впевненим в якості води, яку ви вживаєте. * *

Номер слайду 25

Цікаве про воду Вода дає нам силу для мислення.  Людина може обходитися 30 діб без їжі і менше тижня без води Вода підвищує працездатність, поліпшує фіксацію уваги.  * *

Номер слайду 26

Цікаве про воду Вода – найкращий тонізуючий напій і не має жодних побічних ефектів.  Вода допомагає зняти втому, вона додає нам енергію молодості.  Вода робить шкіру гладкою, дозволяючи зменшити ефекти старіння.  * *

Номер слайду 27

* * Воду називають колискою життя, матір’ю врожаю.

Номер слайду 28

* * Окрім людини, кому ще потрібна вода?

Номер слайду 29

* * На Землі так багато води. А чи потрібно її оберігати від забруднення? Збереження води.

Номер слайду 30

* * Друзі! Бережіть воду повсякчас, інакше вона зникне і ми разом з нею!

Номер слайду 31

* * Ви сьогодні молодці!!! Працювали плідно, гарно. І урок пройшов не марно. Впорались з завданням всі

Номер слайду 32

Підсумок уроку. * * На сьогоднішньому уроці для мене найбільш важливим відкриттям було… Ця інформація дозволяє зробити нам висновок, що… Сьогодні урок навчив мене… Було працювати цікаво над….

Номер слайду 33

* * Перевір себе:     1/ Найважливіша речовина на нашій планеті – це :      а) нафта       б) вода    в) пісок     г) олія 4/ Вода в твердому стані в природі зустрічається у вигляді                а) води               б) граду        в) пари  5/ Вода у газоподібному стані зустрічається у природі у вигляді:                 а) роси           б) криги          в) водяної пари  2/ Океани, моря ,річки та озера складаються з води    а)так           б) ні 3/  В якому  стані перебуває вода в побуті:      а) в рідкому          б) в твердому             в) газоподібному

Номер слайду 34

* * Домашнє завдання. 1) Опрацювати статті підручника «Перетворення води», «Кругообіг води в природі» (Ст. 96–98). 2) Дати відповіді на поставлені в підручнику питання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Васькіна Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хриненко Алла Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
10 липня 2018
Переглядів
13503
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку