Матеріал презентації допоможе учителю провести дистанційне лабораторне дослідження.
Поширення і використання з комерційною метою заборонено автором
Мета: формувати вміння розрізняти та визначати біологічні об’єкти за морфологічними ознаками. Обладнання: скальпель, плоди.
Хід роботи.
1. Розглянути та описати будову плодів яблуні і персика.
2. Замалюйте плід яблуко і знайдіть зовнішній (екзокарп), середній (мезокарп) та внутрішній (ендокарп) шари оплодня.123
3. Розглянути та описати будову плодів вістерії та кукурудзи.
4. Розподіліть плоди на сухі та соковиті. Кістянка вишніЗернівка пшениціСтручок капусти. Коробочка маку. Ягода винограду. Помаранча лимону. Несправжня кістянка волоського горіха
5. Розподіліть соковиті плоди на однонасінні та багатонасінні. Гарбузина огірка. Ягода томату. Яблуко грушіКістянка абрикоса. Багатокістянка малини
6. Розподіліть сухі плоди на однонасінні та багатонасінні. Сім’янка соняшника. Біб гороху. Зернівка пшениціГоріх ліщини. Коробочка петунії
Запишіть висновки. Дайте відповіді на запитання.1. Яку будову має плід?2. За якими ознаками розрізняють плоди?
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект