Використання презентації дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але й зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів. Використання ІКТ допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу.
- Я всміхаюсь сонечку.- Здрастуй, золоте!- Я всміхаюсь квіточці!- Хай вона росте!- Я всміхаюсь дощику.- Лийся, мов з відра.- Друзям усміхаємось.- Зичим їм добра. Вас вітає 2 – Б клас
Номер слайду 2
Чистомовка. Ма – ма - ма - вже прийшла зима. Зи – зи - зи - вдарили морози. Ра – ра – ра – ми добігли до Дніпра Ді – ді - ді - високі хвилі на воді. Ай – ай – ай - все це любий рідний край. На – на – на - наша люба Батьківщина.
Номер слайду 3
Скоромовка. Водограй, полів розмай , зелен гай, ліщина…Все це любий рідний край - Наша Батьківщина.
Сенкан ( синквейн)мишкасіренькамаленькашкодитьгризевиглядаєМиша – дуже маленька тваринка. гризун
Номер слайду 7
Ганна Танасівна Чубач 6 січня 1941 рік. Народилася в селі Плоске на Вінниччині в сім'ї хліборобів. Закінчила школу, Український поліграфічний інститут, курси при Літературному інституті ім. М. Горького в Москві. Авторка 30 поетичних збірок та 200 пісень.
Номер слайду 8
Видала понад сорок книжок для дітей: "Вивчаймо самі", "Сонячна абетка", "Алфавітні усмішки", "Жук малий і волохатий", "Черепаха Аха" та багато-багато інших. Зараз їй 74 роки.
Номер слайду 9
Хвилинка відпочинку
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ЗАГАДКАЄ сорочка у моєї мами,Вишита барвистими нитками. ( акнавиши. В)
Номер слайду 12
Довідкове бюро. Заздрісно. Міточки Виточкизнак, зроблений на будь - якій речі, на будь – якому предметі для відмінності від інших.зашита з вивороту невеликаскладочка на одязі.в перекладі на російську мову: завистливо, завидно.
Номер слайду 13
Гра «Упізнай героя»Маленьке, сіреньке, Довгий хвостик має, По підлозі бігає, Насіннячко збирає. 2 Сірий, моторний, На соняшник сів, Надзьобався добре, І далі полетів.
Номер слайду 14
• Простежте, як змінюється настрій мишки. Продовжіть міркування: Спочатку мишка вишивала для синочка весело, тому що... Яким став настрій мишки потім? Чому?Продовжіть міркування: Настрій мишки став сумним, тому що …У якому настрої була мишка у кінці казки? Чому?Продовжіть міркування: У кінці казки настрій мишки знов став веселий, тому що …
Номер слайду 15
Вибіркове читання• Прочитайте рядки, у яких йдеться мова про те, як мишка вишивала сорочку. • Що робили горобці?• Як можна оцінити вчинок горобців?Вибери відповідь і продовж:• Я засуджую горобців, тому що…• Я одобрюю вчинок горобців, тому що…• За такий вчинок мені соромно, тому що…
Номер слайду 16
З яким висловлюванням ти погоджуєшся? - Горобці теж хотіли мати сорочку. - Бешкетники заздрили мишеняті й не поважали чужої праці. - Горобці хотіли допомогти мишці
Номер слайду 17
— Розгляньте малюнок. Які фарби на ньому переважають?- Як називають такі фарби в образотворчому мистецтві? — Які рядки вірша проілюстрував художник?- Який настрій передано на малюнку до вірша?- Уявіть, що ви художники і вам потрібно намалювати ілюстрації до казки Г. Чубач « У лісочку на пеньочку»- Який малюнок ви б намалювали ?
Номер слайду 18
Хвилинка релаксації Кожному мила рідна сторона. Без верби й калини – нема України!Як мати рідненька, то й сорочка біленька.
Номер слайду 19
Гра «Знайди риму»на пеньочку - …сріблиночка- … - … - …ниточка - …( Якою частиною мови є ці слова? На які питання відповідають? )Вишивала - … - …Злетілися – … – …- … ( Якою частиною мови є ці слова? На які питання відповідають? )
Номер слайду 20
Хвилинка поезії
Номер слайду 21
”Мікрофон” — З яким твором ми ознайомилися сьогодні на уроці?— Хто його автор?— Яку пору року відобразив поет у своєму вірші?- Що найбільше вам сподобалось у вашій роботі?- Які труднощі виникли у процесі роботи?
Номер слайду 22
Домашнє завдання На вибір:1. Виразно читати казку. Дати відповіді на запитання.2. Виразно читати казку. Підготувати запитання за його змістом. За бажанням намалювати малюнок до вірша.