Презентація до уроку "Машинобудування світу" в 9 класі. Урок в вигляді квесту. Цікаві завдання на закріплення матеріалу з теми "Машинобудування" змотивують учнів користуватися додатковою інформацією, розширять світогляд.
Машинобудування світу. Підготувала вчитель географії Дружбівського НВК: ЗОШ І –ІІІ ступенів – ДНЗ Павленко Олена Олексіївна
Номер слайду 2
Девіз уроку. Живемо ми у вік прогресу, Наука розвивається із кожним днем, А техніка і технології сучасні, Змінили виробництво і психологію людей. ( С. Шепотіна)
Номер слайду 3
Мета:здобувачі освіти ознайомляться із досягненнями світового машинобудування, зможуть називати і показувати на карті найбільших виробників легкових автомобілів, літаків, морських суден, електроніки; характеризувати сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування; вдосконалюватимуть вміння працювати в команді, розвиватимуть самостійність, уважність.
Номер слайду 4
https://learningapps.org/16703825
Номер слайду 5
Тур 1 «Я знаю» Склад машинобудування1.2.3.
Номер слайду 6
Тур 2 «Так – ні»Західна Європа – країни ЄС – літакобудування, автомобілебудування, програмне забезпечення. Південна Америка –Бразилія –робототехніка. Північна Америка – ядро економіки США – ракетно-космічна, літакобудування. Східна Європа – потужна електроніка, автомобілебудування.
Номер слайду 7
Тур 2 «Так – ні»5. Азійсько-Тихоокеанський регіон – автомобілебудування, суднобудування, електроніка.6. Африка – автомобілебудування, верстатобудування.
Номер слайду 8
Тур 3 «Німа карта»Завдання Команда ІНа контурну карту світу нанести країни, що є лідерами у літакобудуванні. Команда ІІНа контурну карту світу нанести країни, що є лідерами у автомобілебудуванні.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Кількість автомобілів у країнах і регіонах світу (на 1000 жителів)Десята частина вартості продукції світової промисловості припадає на автомобілебудування
Номер слайду 11
Тур 4 «Автомобільні фанати». Завдання. Назвіть автомобільний концерн та країну
Номер слайду 12
Найбільші ТНК з виробництва автомобілів
Номер слайду 13
Тур 5 Математична хвилинка. У середині ХХ ст. у світі складалось майже 4 млн. автомобілів щорічно, у 2015 році – понад 90 млн. У скільки разів збільшився випуск автомобілів за цей період?
Номер слайду 14
Тур 6 «Практикум»Завдання Назвіть для збору, якої культури призначені дані комбайни
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Тур 7 «Асоціація» Вам необхідно на аркушах паперу записати слова ,які асоціюються з машинобудуванням. По черзі називаємо слова ,не повторюючись.
Номер слайду 17
Прийом «Прес» Запитання Чому Азійський регіон має найвищі темпи розвитку машинобудування в сучасному світі?«Я вважаю…»;«Тому що …»;«Наприклад …»;«Отже …», «Таким чином…»
Номер слайду 18
Підсумок уроку Рефлексія «SMS другові»Привіт, друже! Пропустив сьогодні урок через хворобу. Розкажи, будь ласка, що там було. Дякую.
Номер слайду 19
Рефлексія1. На уроці я працював активно / пасивно2. Своєю роботою на уроці я задоволений незадоволений3. Урок для мене видався коротким / довгим4. На уроці я не втомився / втомився5. Мій настрій став кращим / гіршим6. Матеріал уроку для мене був /зрозумілим / не зрозумілим/ корисним