Презентація до уроку математика 2 клас. Повторюємо вивчене

Про матеріал
Презентація до уроку математики. Урок складено до програми О.Савченко, підручник С.Скворцова, О.Онопрієнко. Повторюємо вивчене. с. 137
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель початкових класів Ворошилова Л.М. СЗШ №297 м. Київ

Номер слайду 2

Ледарів у нас немає? Руку кожен підіймає? 1, 2, 3, 4, 5 – Починаєм працювать! Девіз уроку

Номер слайду 3

10 : 5 * 8 + 5 : 7 * 8 : 6 + 32 : 9 – 4 = 0 54 : 9 = 6 48 : 8 = 6 56 : 7 = 8 42 : 7 = 6 Усний рахунок

Номер слайду 4

24 ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ Запишіть усі двоцифрові числа, у яких одиниці позначено цифрою 9. (19; 29; 99.)

Номер слайду 5

Із числового ряду вилучи «зайве» число. Чому ти так вирішив? 27, 72, 18, 45, 63, 32, 54, 81, 36, 9

Номер слайду 6

Якими цифрами записується кожний результат? Знайди суму цифр, якими записується кожне число. 27, 72, 18, 45, 63, 32, 54, 81, 36, 9

Номер слайду 7

А тепер перевір себе! Зробимо висновок! Сума цифр результатів множення на 9 дорівнює 9. 27 2+7=9 72 7+2=9 1+8=9 45 4+5=9 6+3=9 32 3+2=5 5+4=9 81 8+1=9 36 3+6=9 9 9=9

Номер слайду 8

Фізкультхвилинка

Номер слайду 9

Зразок: 9·3=27 27: 9 = 3 9ˑ3= 72:9= 9ˑ9= 40:8= 63:9= 9ˑ5= 56:8= 9ˑ6= 36:4= 4ˑ3= 7ˑ3= 9ˑ8= 45:9= 9ˑ7= 90:10=

Номер слайду 10

Розв՚’яжи задачу Квиток на трамвай коштує 7 гривень, а квиток на автобус – 9 гривень. Скільки грошей треба заплатити за 3 квитки на трамвай і 4 квитки на автобус?

Номер слайду 11

Квиток на трамвай коштує 7 гривень, а квиток на автобус – 9 гривень. Скільки грошей треба заплатити за 3 квитки на трамвай і 4 квитки на автобус? Про що йдеться в задачі? Які головні слова задачі? Що відомо про квитки на трамвай? Що відомо про квитки на автобус? Яке запитання задачі? Трамвай – 3 квитка по 7 гривень Автобус – 4 квитка по 9 гривень ? гривень

Номер слайду 12

Розв՚язування задачі 1) 7ˑ3=21 (грн..) – квитки на трамвай 2) 9ˑ4=☺ (грн..) – квитки на автобус 3) 21 +☺=☼ (грн..) – всього Відповідь: ☼ гривень.

Номер слайду 13

Яка твоя відповідь? Якщо 57 гривень, то ти добре впорався із завданням; якщо ти отримав інше число, то спробуй ще раз!

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Перевіримо Всього -? ц.–2 ряди -по 9 ц. Взяли -7 ц. Залишилося -? 2 ˑ 9 = 27 (ц.) –всього у коробці. 2) 27 – 7 = 20 (ц.) Відповідь: 20 цукерок залишилося в коробці.

Номер слайду 17

76 - 36 : 4 + 3 ˑ 7 = (76 – 36) : 4 + 3 ˑ 7 = 1. З’ясуємо полідовність дій. 2. Зістав записи виразів. Чим вони відрізняються? 3. Як це вплине на результат? 4. Обчисли.

Номер слайду 18

Рефлексія

Номер слайду 19

Таблиця множення чисел 8, 9 та ділення на 8, 9 Домашнє завдання

Номер слайду 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гавриліна Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 травня 2022
Переглядів
9026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку