Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутника. Повторення вивченого
Усна лічба8 + 5=- 6=137 -2=5+9=14-7=7
Працюємо усно ст. 47
Зіграй у груhttp://surl.li/yqboos
Працюємо разом ст. 48 Задача15 шт.6 п.4 к.?Розв’язання1) 6 + 4=10 (к.)2) 15 -10 = 5 (шт.)Відповідь: залишилось 5 яєць.
Працюємо разом ст. 48 Задача15 шт.6 шт.4 шт.?2 спосіб1) 15 – 6 = 9( яй.)2) 9 – 4 = 5( яй.)Відповідь: залишилось 5 яєць.
Працюємо самостійно ст. 48
Працюємо разом ст. 48
Домашнє завдання ст. 48відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=iw7eg. Bd4 K4 M
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект