Презентація до уроку математики «Зображення руху об'єкту на числовому промені. Формула шляху: s = v ∙ t» за освітньою технологією "Росток" ( Л.Г.Петерсон, 3 клас, частина 3).
2) Що цікавого ви помічаєте?3) Продовжіть ряд на два числа.560, 420 , 280 , 140, 0 .
Номер слайду 4
4) Математичний диктант.- Одна сторона прямокутника 140 см , а інша – на 40 см менше. Чому до-рівнює його площа?- Знайдіть сторону квадрата з пери-метром 280 м.- При діленні деякого числа на 420 вийшла частка 2 й остача 60. Яке число ділили?- Поїзд проїхав 560 км за 7 год. Яка його швидкість?
Номер слайду 5
Які ще формули ви знаєте?Чи можна використовувати ці фор -мули для розв’язання задач на рух?Які величини характеризують рух?(Швидкість, час, відстань. ) Чи можете ви записати формулу , яка пов’язує ці величини?
Номер слайду 6
ФОРМУЛА ШЛЯХУ
Номер слайду 7
№ 4(а){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} S v t 45 м 5 м/с 9 с 48 км 6 км/год 6 год 21 м 7 м/хв 3 хв
Номер слайду 8
№ 4 (б){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} S v t320 км8 км/год8 год810 м90 м/хв9 хв3000 м60 м/с50 с
Номер слайду 9
Задача 6 (а), ст. 54{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} S v t 441 км 9 км/с ?
Номер слайду 10
t = S : v 360 : 6 = 60 с. Відповідь: космічний корабель пролетить цей шлях за 60 с.
Номер слайду 11
№ 6(б){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} S v t 640 м 80 м/хв 8 хв
Номер слайду 12
1. Яку формулу ви сьогодні вивели? (Формулу шляху.) 2. Ви досягли мети?3. Які величини ви можете знаходити за цією формулою? (Швидкість, час і відстань.)4. Яка з величин виражається найбільшим числом? (Відстань.)
Номер слайду 13
5. Як знайти відстань? 6. Якою буквою позначено у формулі відстань? Напишіть у повітрі.7. Якою буквою позначена швид- кість? Напишіть у повітрі.8. Як її знайти?
Номер слайду 14
9. Якою буквою позначено час? Напишіте у повітрі. Як його знайти? 10. Хто разібрався в темі уроку? Проаналізуйте свою діяльність.