Презентація до уроку математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел »

Про матеріал
Презентація до уроку математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел ». Дана презентація буде корисна як молодим вчителям, так і досвідченим педагогам. Вона дає можливість повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допомогою координатного променя; відпрацювати навички порівняння натуральних чисел за допомогою правил і координатного променя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння натуральних чисел 5 клас Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; сформулювати правило порівняння чисел за допомогою координатного променя.

Номер слайду 2

Порівняти два різних числа — це означає встановити, яке з них більше, а яке — менше. Із двох натуральних чисел меншим є те, яке в натуральному ряду стоїть раніше, а більшим — те, яке в натуральному ряду стоїть пізніше. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, …, 98, 99, …, 105, 106, … Тому: 5 менше 14 , 98 менше 105, а 106 більше 15. Це записують за допомогою знаків < (менше), > (більше), тобто: 5 < 14; 98 < 105; 106 > 15 . Що означає порівняти два різних числа?

Номер слайду 3

Порівняйте: 0 і 12; 0 і 209; 25 і 0. Зробіть висновок: як порівняти нуль і будь-яке натуральне число? Висновок: число 0 менше від будь-якого натурального числа. Порівнювати можна одночасно й три числа. Наприклад, число 17 більше за 15, але менше від 20. Це записують так: 15 < 17 < 20. Такий запис називають подвійною нерівністю.

Номер слайду 4

Візуально встановити: яких яблук більше? Порівняємо числа: 1521 і 921. Звісно, що 1521 > 921. Скільки цифр має перше число? Скільки цифр має друге число?

Номер слайду 5

Порівняємо числа: 1213 і 987; 498 і 2410; 6659870 і 998608; ٭٭٭٭ 9 і ٭٭٭٭٭1. Висновок: із двох натуральних чисел, які мають різну кількість цифр, більшим є те, у якого цифр більше. ٭٭٭٭ 9 < ٭٭٭٭٭1. Чи можна візуально встановити: яке число більше, а яке менше? Який висновок можна зробити? 1213 > 987 498 < 2410 6659870 > 998608

Номер слайду 6

Порівняємо числа: 1521 і 1523. Звісно, що 1521 < 2623. Скільки цифр має перше число? Скільки цифр має друге число? Назвати цифри найвищих розрядів в обох числах. Порівняйте числа: 23 869 і 31 112; 654 384 і 597 699; 23 486 і 23 198; 3 498 598 і 3 479 869; 354 654 і 354 389; 654 896 345 і 654 896 305. Висновок: Із двох натуральних чисел з однаковою кількістю цифр більшим є те, у якого більша перша (при читанні зліва направо) з неоднакових цифр.

Номер слайду 7

О 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 А В Яка із точок А(7) ; В(11) знаходиться на координатному промені лівіше, а яка правіше? О Т К З’ясуйте, координата якої точки є більшою? Висновок: На координатному промені з двох натуральних чисел менше число розташоване лівіше від більшого. Яке з чисел 617 і 716 розташоване на координатному промені ліворуч? Яке з чисел 304 і 403 розташоване на координатному промені праворуч?

Номер слайду 8

№ 144 Запишіть нерівність: 7 менше від 12; 16 більше за 13; 92 більше за 43; 2516 менше від 3939; 5 більше за 4, але менше від 6; 40 більше за 30, але менше від 50

Номер слайду 9

Завдання для кмітливих 1) Склади всі можливі трицифрові числа із цифр 5, 6, 9 і запиши їх у порядку зростання. Відповідь: 569, 596, 659, 695, 956, 965. 2) Порівняйте вирази, не обчислюючи їх значення. Відповідь обгрунтуйте. 111 + 3127 + 777 і 33 + 3127 + 555 Відповідь: 111 + 3127 + 777 > 33 + 3127 + 555. 3) „Скільки овець у тебе, пастуше? “ „ У мене овець більше, ніж 20, але менше, ніж 30; якщо їх пустити в загон по 2, то залишиться одна лишня; якщо пустити по 4, то залишаться 3 лишніх; якщо пустити по 5, то залишиться 2 лишніх овечки .“ Відповідь: 27.

Номер слайду 10

Вивчити: п.6. Виконати: № 146, 148, 150; на повторення 164(1; 3).

ppt
Додано
14 березня
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку