Презентація до уроку математики у 3 класі НУШ за темою: " Урок закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника (квадрата)»

Про матеріал
Мета: закріпити вміння розрізняти квадрат і прямокутник, обчислювати і порівнювати периметри фігур, розв’язувати прості і складені задачі на знаходження периметра і сторони квадрата за відомим периметром.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класі НУШУрок № 38. Урок закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника (квадрата)»Підготувала вчитель початкових класів. Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

Ось дзвінок нам дав сигнал,Працювати час настав. Час даремно не втрачаємо І працювати починаємо!І. Організація класу

Номер слайду 3

ДЕВІЗ УРОКУМети досягає той, хто її прагне!

Номер слайду 4

Вправа «Чи все взяли на урок?» Голова – щоб думати !Руки – щоб працювати !Вуха – щоб чути !Очі – щоб бачити !Серце – щоб відчувати !

Номер слайду 5

Актуалізація опорних знань. Робота над розрядною таблицею.

Номер слайду 6

Хвилинка каліграфіїДев'яте листопада Класна робота 9 9 0 9 0 0 9 9 0 9 0 0 9 9 0 9 0 0 - Як утворюється наступне і попереднє число ?

Номер слайду 7

Робота з підручником – с.1331. У майстерні є 25 м дошки. Скільки метрів дошки залишиться після обгородження двох квадратних пісочниць зі сторонами 3 м і 2 м?3 • 4 = 12 (м);12 + 8 = 20 (м);2 • 4 = 8 (м);25 – 20 = 5 (м). Відповідь: залишиться 5 метрів дошки.

Номер слайду 8

Завдання 2. Чи однакові периметри квадратної рамки зі стороною 4 см та прямокутної рамки зі сторонами 3 см і 5 см?4 • 4 = 16 (см);(3 + 5) • 2 = 8 • 2 = 16 (см). Так, периметри однакові.

Номер слайду 9

Завдання 3. Периметр квадратної рамки для картини — 80 дм. Яка довжина сторони рамки?80 дм : 4 = 20 дм – довжина сторони рамки

Номер слайду 10

Завдання 4. Херсонщина відома своїми баштанами із солодкими кавунами та динями. Розглянь план поля. Знайди периметр:• баштана з кавунами;• баштана з динями.• Р1 = (30 + 20) • 2 = 50 • 2 = 100 (м)• Р2 = (25 + 20) • 2 = 45 • 2 = 90 (м)55 м – 30 м = 25 м – одна зі сторін баштана з динями

Номер слайду 11

РУХАНКА

Номер слайду 12

Завдання 5. Господар Іван із Херсонщини засіяв поле пшеницею, соняшником і засадив розсадою помідорів. Розглянь план поля і дай відповіді на запитання.• Який периметр квадратного поля з помідорами?• Який периметр поля із соняшником?• Яка довжина пшеничного поля?• Який периметр пшеничного поля?• Р = (10 + 10) • 2 = 40 (м) або 10 • 4 = 40 (м)• Р = (25 + 10) • 2 = 35 • 2 = 70 (м)• 25 м + 10 м = 35 м – довжина пшеничного поля• Р = (35 + 15) • 2 = 50 • 2 = 100 (м) 

Номер слайду 13

6. Пасічник дядько Ігор привіз свою пасіку на соняшникові поля Херсонщини. Він розповідає про бджіл багато цікавого. Бджоли − чудові архітектори. Вони будують стільники у повній темряві і ніколи не помиляються. Бджолині стільники складаються з комірок, що мають форму шестикутників з однаковими сторонами. Відстань між протилежними сторонами у комірці робочої бджоли − 5 мм, а в комірці трутня − 7 мм.• На яку довжину простягнуться стільники, якщо робочі бджоли збудують у довжину 7 комірок? А якщо 10?• Скільки комірок трутнів може поміститись на відстані 35 мм? А на відстані 7 см?• Чи помістилось би 20 комірок робочих бджіл на довжині 1 м?2) Бджоли будують стільники ось так: Скільки цілих комірок поміститься на відстані 5 см, якщо бджоли збудують їх у три ряди? 

Номер слайду 14

Перевіряємо: 1) • 5 мм • 7 = 35 мм5 мм • 10 = 50 мм• 35 мм : 7 мм = 5 (к.) – комірок трутнів7 см = 70 мм70 мм : 7 мм = 10 (к.)5 мм • 20 = 100 мм2) 5 см = 50 мм50 мм : 5 мм = 10 (к.)10 • 3 = 30 (к.) – цілих комірок

Номер слайду 15

Завдання 7. За яким правилом заповнили числа у кольорових фігурах у першому завданні? За тим самим правилом заповни числами кольорові фігури у двох наступних завданнях.

Номер слайду 16

Обчислимо та порівняємо вирази.

Номер слайду 17

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 135завдання 9, 10.

Номер слайду 18

Рефлексія. Вправа з цеглинками Лего.

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

pptx
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
2911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку