Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Урок математики у 5 класі на тему:
Номер слайду 2
Мета: навчити здобувачів освіти знаходити та зафарбовувати частини фігури, що відповідають даному дробу, познайомити з правилами порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками та чисельниками; закріпити поняття правильного і неправильного дробу; формувати навички знаходити і виправляти чужі помилки, формулювати власні думки та припущення.
Номер слайду 3
Епіграф до уроку: Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. А. Нівен
Номер слайду 4
78 Дрібчисельникзнаменник
Номер слайду 5
Виконати завдання відсканувавши QR-код
Номер слайду 6
11858 Записати дріб який відповідає кожному з малюнків:
Номер слайду 7
Доповніть запис, щоб утворились істині нерівності:712<9;2917>7;513<13;3419>36
Номер слайду 8
Запиши у вигляді дробу, яку частину кожного з прямокутників зафарбовано. Чи можна порівняти ці частини?118118118118
Номер слайду 9
Зафарбуй відповідну частину круга і порівняй дроби 712 1112 38 38
Номер слайду 10
№ 715. Робота в парах. порівняйте дроби:
Номер слайду 11
З'єднайте стрілками знаки із місцем на якому вони мають стояти:
Номер слайду 12
Підсумок уроку: Гра «Незакінчене речення»
Номер слайду 13
Домашнє завдання: Творче завдання: продемонструвати правило порівняння дробів за допомогою цеглинок лего наприклад: №725 (Про здоров’я)Кавун розрізали на 15 однакових скибок. За обідом мама з’їла 3 скибки, тато – 6 скибок, Іванко – 4 скибки. Яку частину кавуна з’їла родина за обідом? Про корисні властивості кавуна дізнайтеся з Інтернету.№726 (Про батьківщину)Із 46 мільйонів населення України у столиці проживає 3 мільйони. Яку частину складає населення Києва від загальної кількості населення країни?