Тематичне оцінювання з математики. 5 клас.

Про матеріал
Контрольні роботи охоплюють усі теми програми з математики 5 класу. Для тематичного контролю навчальних досягнень учнів запропоновано завдання чотирьох рівнів складності.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Тематичне

оцінювання

з математики

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас

 

ТО №1. ”Узагальнення і систематизація знань учнів за попередні класи ”

І варіант

І рівень

1. Виконати дії:

а) 925 + 496;    б) 764 – 197;     в) 125 · 3.

ІІ рівень

2. Розв'язати рівняння:

             а) х – 236 = 105;     б) 720 : х = 6.

3. У першого хлопчика 85 марок, а в другого – у 4 рази більше. Скільки марок у другого хлопчика?

ІІІ рівень

4. Обчислити:

13950 : 31 + 62 – 28.

5. З 60 га поля зібрали 2700 ц зерна. Скільки центнерів зерна зібрали з поля площею 35 га?

IV рівень

6. Маслозавод відправив у три магазини 2800 кг масла. У перший магазин завод відправив всього масла, у другий – на 56 кг більше, ніж у перший магазин, а в третій – решту масла. Скільки кілограмів масла одержав третій магазин?

 

II варіант

I рівень

1. Виконати дії:

а) 517 + 286;    б) 821 – 465;     в) 108 : 6.

II рівень

2. Розв'язати рівняння:

а) 169 + х = 934;     б)  х ∙ 3 = 360.

 

3. В одній бригаді 136 робітників, а в другій – на 58 робітників менше. Скільки робітників у другій бригаді?

ІІІ рівень

4. Обчислити:

73 ∙ 24 – 16205 : 35.

5. У 13 однакових банках міститься 156 кг меду. Скільки меду міститься в 36 банках?

IV рівень

6.   На птахофермі було 2435 птахів. Кури становили всіх птахів, гусей було на 576 менше ніж курей, а решту – качки. Скільки качок було на птахофермі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО №2. „Натуральні числа. Запис, читання, порівняння, округлення.”

І варіант

І рівень

1. Записати цифрами:

а) чотири мільйони сто двадцять вісім тисяч вісімсот один;

б) двісті три мільйони сорок тисяч шістсот двадцять вісім.

2. Записати словами число: 15 024 000 606.

ІІ рівень

3. Порівняти числа і результат записати за допомогою знаків ">" або "<":      а) 5 804 705 і 5 804 608;

                      б) 6 730 239 і 6 730 439.

  1. Округлити: а) 8 435 до десятків;  

                          б) 242 118 до тисяч.

ІІІ рівень
  1. Порівняти: а) 8000 г і 8 кг;   б) 6 км і 5999 м.
  2. Між якими сусідніми натуральними числами знаходиться кожне з чисел: 15 302;   4 000.

IV рівень

  1. Одне трицифрове число записане цифрами 0, 7, 8, а друге – ци

- 4 -

фрами 5, 1, 3. Розмістити у кожному числі цифри так, щоб добуток цих двох чисел був найбільшим. Записати ці числа і знайти їх добуток.

  1. Продовж ряд: 124, 248, 372... Напиши ще чотири числа. Яка тут закономірність?
ІІ варіант

І рівень

1. Записати цифрами:

а) три мільйони сімсот дві тисячі дев'ятсот чотири;

б) сімсот двадцять мільйонів двісті сімдесят три тисячі шістсот сім.

2. Записати словами число: 36 000 208 007.

ІІ рівень

3.   Порівняні числа і результат записати за допомогою знаків ">"  або "<": а) 4 794 803 і 4 704 708;

                 б) 8 004 458 і 8 404 458.

4.   Округлити: а) 4 315 до десятків;

                          б) 718 313 до тисяч.

ІІІ рівень

  1. Порівняти: а) 7 кг і 7000 г;   б) 6001м і 6 км.
  2. Між якими сусідніми натуральними числами знаходиться кожне з чисел: 26 401;   5100.

IV рівень

  1. Одне трицифрове число записане цифрами 0, 9, 1, а друге – цифрами 7, 2, 4. Розмістити у кожному числі цифри так, щоб добуток цих двох чисел був найменшим. Записати ці числа і знайти їх добуток.
  2. Продовж ряд: 114, 249, 384... Напиши ще чотири числа. Яка тут закономірність?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 3. “Додавання і віднімання натуральних чисел”.

І варіант

І рівень

1. Обчислити:

      а) 115419 + 78925;    б) 86407 – 13628.

2. Продовжити правило: “Щоб знайти невідоме зменшуване потрібно...”

ІІ рівень

3. Знайти значення виразу 5925 + (х – 1064), якщо х = 6312.

4. Розв'язати рівняння:   358 + х = 1234.

5. Обчислити найзручнішим способом:  218 + 427 + 173 + 282.

ІІІ рівень

6. Вартість продукції, виготовленої за місяць першим цехом заводу, становила 123505 грн., другим цехом – на 34634 грн. менше, ніж першим, а третім – на 4381 грн. більше ніж другим. Яка вартість продукції, виготовленої трьома цехами?

IV рівень

  1. Розв'язати рівняння: (246 + х) – 72 = 643.
  2. Як зміниться різниця чисел 1657 і 549, якщо зменшуване зменшити на 457, а від'ємник збільшити на 557?

 

ІІ варіант

І рівень

1. Обчислити:

а) 403268 + 72294;    б) 37658 -15849.

2. Продовжити правило: “Щоб знайти невідомий доданок потрібно...”

ІІ рівень

3. Знайти значення виразу: (12704 + у) – 9105, якщо у = 3787.

4. Розв’язати рівняння:   647 – х = 236.

5. Обчислити найзручнішим способом:  353 + 424 + 576 + 247.

ІІІ рівень

6. Перший шофер за рік проїхав 18764 км, другий – на 2126 км більше, ніж перший, а третій – на 5485 км менше ніж другий шофер. Скільки всього кілометрів проїхали три шофери за рік?

ІV рівень

7. Розв’язати рівняння:   273 – (х – 54) = 136.

8. Як зміниться різниця чисел 2159 і 1748, якщо зменшуване збільшити на 341, а від’ємник зменшити на 241?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 4. “Множення і ділення натуральних чисел”.

І варіант

І рівень

  1. Виконати множення  96 ∙ 2066 .
  2. Виконати ділення  2397 : 47 .
  3. Щоб знайти невідоме ділене треба …

ІІ рівень

  1. Обчислити найзручнішим способом:

а) 50 ∙ 28 ∙ 2 ;  б) 27 ∙ 42 + 42 ∙ 73 .

  1. Записати у тонах: 900000 кг,  40 ц, 34 т 70 ц .

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

         954 : ( 151 – 98 ) + 38 ∙ 42 .

  1. Розв’язати рівняння:  19 ∙ ( 128 – х ) = 2052 .

IV рівень

  1. Машина рухаючись зі швидкістю 66 км/год за 5 год проїхала відстань від А до В. За скільки годин цю відстань проїде велосипедист, швидкість якого 15 км/год?
  2. Як зміниться добуток чисел 4 і 12, якщо перший множник збільшити у 15 разів, а другий зменшити у 3 рази?

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Виконати множення  46 ∙ 4159 .
  2. Виконати ділення  2754 : 27 .
  3. Щоб знайти невідомий множник треба …

ІІ рівень

  1. Обчислити найзручнішим способом:

а) 25 ∙ 29 ∙ 4 ;  б) 39 ∙ 37 + 63 ∙ 39 .

  1. Записати у центнерах:9000 кг,  75 т, 61 т 700 кг

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

         465 ∙ 204 – 8904 : ( 22 ∙ 308 – 6692 ) .

  1. Розв’язати рівняння:  5076 : ( х – 23 ) = 108 .

IV рівень

 

  1. Пасажирський поїзд рухаючись зі швидкістю 80 км/год за 7 год проїхав відстань від А до В. З якою швидкістю рухається товарний поїзд, якщо він долає цю відстань за 8 год?
  2. Як зміниться частка чисел 36 і 6, якщо ділене збільшити у 6 разів, а дільник зменшити у 2 рази?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 5. ”Вирази. Рівняння”.

І варіант

І рівень

  1. Спростити вираз  5 ·а ·17.
  2. Яку відстань проїде велосипедист за 3 год, якщо він їде з швидкістю 10 км/год?  

3. Щоб знайти невідоме ділене треба....

ІІ рівень

  1. Обчислити значення виразу 4300 –  8 ∙ а, якщо а = 94.
  2. Розв'язати рівняння: |
    а) х + 196 = 547;       6)384 :х= 12. 

Ш рівень

  1. Спростити вираз   74х – 20х + 5х + 54.
  2. Напишіть у вигляді числового виразу частку числа 3216 і суми чисел 38 і 29. Знайти значення цієї частки.

IV рівень

  1. Якщо від невідомого числа відняти 6 і результат помножити на 48, то одержимо 4944. Знайти невідоме число.
  2. Розв'язати рівняння:

                        28у + 53у – 45у – 354 = 546.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Спростити вираз  24 ∙ 8 ∙ b.
  2. Тарасик пройшов за 2 год  8 км. 3 якою швидкістю йшов Тарасик?

- 8 -

  1. Щоб знайти невідоме зменшуване треба....

ІІ рівень

  1. Обчислити значення виразу 3648 + 20678 : а, якщо а = 98.
  2. Розв'язати рівняння:

          а) 785 – х = 109;       б) х : 21 = 23.

ІІІ рівень

  1. Спростити вираз   17х + 25х – 8х – 96.
  2. Напишіть у вигляді числового виразу різницю між числом 270 і часткою чисел 999 і 37. Знайти цю різницю.

IV рівень

  1. Якщо до невідомого числа додати 67 і результат поділити на 16, то одержимо 12. Знайти невідоме число.
  2. Розв'язати рівняння

                   728 + 28х + 43х – 41х = 1028.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 6. “Основні геометричні фігури. Кут. Многокутник”.

І варіант

І рівень

  1. Що таке промінь?
  2. Накресліть відрізок АС.
  3. Запишіть, використовуючи позначення: “Градусна, міра кута АВС дорівнює 68”.

ІІ рівень

  1. Накресліть відрізок СВ, довжина якого 5 см 6 мм.
  2. Запишіть і виміряйте кути зображені на малюнку:

 

 

 

 

6. Накресліть тупокутний трикутник і позначте його вершини буквами.

ІІІ рівень

  1. Точка В лежить на відріжу АС, причому АВ = 4 см,  ВС = 6 см. Накреслити відрізки і знайти довжину   відрізка АС.
  2. Побудувати кути  САВ і РОЕ, якщо  САВ = 53°, РОЕ = 118°.
  3. Намалюйте прямокутник зі сторонами 2 см і 6 см. Знайдіть його периметр.

IV рівень

  1. Накресліть розгорнутий АОС і промінь ОВ. Виміряти АОВ і обчислити СОВ.
  2. Одна сторона трикутника дорівнює 10 см, а друга на 3 см менша від першої. Периметр трикутника 26 см. Чому дорівнює третя сторона трикутника?

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Що таке відрізок?
  2. Накресліть промінь ОС.
  3. Запишіть, використовуючи позначення: “Градусна міра кута АВС дорівнює 175”.

ІІ рівень

  1. Накресліть відрізок СВ, довжина якого 7 см 3 мм.
  2. Запишіть і виміряйте кути зображені на малюнку:

 

 

 

 

  1. Накресліть прямокутний трикутник і позначте його вершини буквами.

Ш рівень

  1. Точка А лежить на відрізку ВР, причому АВ = 2 см, АР = 7 см. Накреслити відрізки і знайти довжину відрізка ВР.
  2.    Побудувати МНЕ і КСТ, якщо МНЕ = 144°,  КСТ = 35°.
  3.    Намалюйте квадрат зі стороною 5 см. Знайдіть його периметр.

IV рівень

  1. Накресліть прямий DОМ і промінь ОС. Виміряти DОС і обчислити МОС.  
  2. Одна сторона трикутника дорівнює 7 см, а друга на 5 см більша від першої. Периметр трикутника 32 см. Чому дорівнює третя сторона трикутника?

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 7. “Площі і об'єми фігур”

(Підсумкова контрольна робота за І семестр).

І варіант

І рівень

  1. Побудуйте пряму KL. Позначте на ній точку В і назвіть промені, які утворилися.
  2. Побудуйте АОС = 50°.
  3. Обчисліть значення виразу

                              33 · 16 + 1008 : 28 – 987.

ІІ рівень

4. Знайти площу прямокутника, одна сторона якого 27 см, а друга у 3 рази менша за неї.

5. Розв'язати рівняння: 273 – (х – 54) = 136.

ІІІ рівень

6. Велосипедист за 3 год проїхав 36 км. На зворотньому шляху його швидкість була на 3 км/год менша. Скільки часу витратив велосипедист на зворотній шлях?

IV рівень

7. Стальна плита формою прямокутного паралелепіпеда має довжину 1 м, ширину 8 дм, товщину 1 дм. Яка маса цієї плити, якщо маса 1 дм3 сталі 7 кг?

  1. Для походу по річці туристи заготували чотиримісні і шестимісні човни. Скільки було чотиримісних і шестимісних човнів, якщо всі 28 чоловік розмістилися у 6 човнах?

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Побудуйте промінь ОК. Позначте на ньому точку А і назвіть промінь і відрізок, які утворилися.
  2. Побудуйте ВON = 130°.
  3. Обчисліть значення виразу:

                          78 – 24 + 1326 : 34 – 894.

ІІ рівень

4. Знайти площу прямокутника, одна сторона якого дорівнює 8 см, а друга в 4 рази більша від неї.

5. Розв'язати рівняння:   338 – (у – 37) = 219.

 

ІІІ рівень

6. Пішохід за 6 год пройшов 30 км. На зворотньому шляху його швидкість була на  1 км/год більша. Скільки часу витратив пішохід на зворотній шлях?

ІV рівень

7. Скільки пшениці можна перевезти на машині, яка має кузов завдовжки 4 м, завширшки 2 м і завглибшки 10 дм, якщо 1 м3 зерна має масу 8ц?

  1. Дія туристичної групи із 18 чоловік запропонували у готелі двомісні і чотиримісні номери. Скільки було двомісних і чотиримісних номерів, якщо група розмістилася у 7 номерах?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 8. “Звичайні дроби”.

І варіант

I рівень

1. Дріб називається правильним, якщо ...

2. Записати всі неправильні дроби з чисельником 8.

3. Виділити цілу і дробову частину числа .

II рівень

4. Порівняйте числа: а) і ; б) і 1 ; в) і .

5. Виконайте дії:

     а) ; б) ;  в) ;   г) .

III рівень

6. Виразіть у метрах: 24 см, 35 дм.

7. У класі навчаються 36 учнів, з них займаються  спортом.  Скільки учнів займаються спортом?

8. Розв'язати рівняння:  .

IV рівень

9. Яке найбільше натуральне число n задовольняє нерівність  

     .

II варіант

І рівень

1. Дріб називається неправильним, якщо ...

2. Записати всі правильні дроби з знаменником 7.

3. Виділити цілу і дробову частину числа   .

II рівень

4. Порівняйте числа: а) і ; б) і 1 ; в) і

5. Виконайте дії:

    а) ; б) ; в) ;   г) .

ІІІ рівень

6.   Виразіть у тоннах: 125 кг, 63 ц.

7.  Іванко зібрав 24 відра картоплі, що становить усього врожаю. Скільки відер становить урожай?

8. Розв'язати рівняння:  .

IV рівень

9. Яке найменше натуральне число n задовольняє нерівність .

 

ТО № 9. “Додавання і віднімання десяткових дробів”.

І варіант

І рівень

  1. Записати у вигляді десяткового дробу:   .
  2. Порівняти числа:  21,26 і 21, 24;    5,2 і 5,02.
  3. Обчислити: 4,8 + 5,3;  49,75 – 17,98.

ІІ рівень

  1. Округлити до десятих:  6,174;  0,345.
  2. Виконати дії:  32,457 – ( 9,48 + 7,79 ).
  3. Виразити в тонах і записати десятковим дробом:  568 кг;    28 ц.

ІІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                         12,48 – ( х + 0,28 ) = 4,2.

  1. Швидкість течії річки 3,7 км/год. Швидкість човна за течією – 15,7 км/год. Яка швидкість човна проти течії річки і його власна швидкість?

VІ рівень

  1. При яких натуральних значеннях х нерівність 2,5 < x < 8,2 правильна.
  2. Записати три числа, кожне з яких менше ніж 7,3, але більше ніж 7,2.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Записати у вигляді десяткового дробу:  .
  2. Порівняти числа:  56,5 і 56,8;    7,9 і 7,09.
  3. Обчислити: 9,7 + 11,8;  68,23 – 15,87.

ІІ рівень

  1. Округлити до сотих:  0,3824;  2,157.
  2. Виконати дії:  78,32 + ( 96,5 – 49,69 ).
  3. Виразити в метрах і записати десятковим дробом:  35 см;  94 дм.

ІІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                         ( 17,2 – х ) + 0,408 = 4,1.

  1. Швидкість течії річки 2,6 км/год. Швидкість човна проти течії – 20,4 км/год. Яка швидкість човна за течією річки і його власна швидкість?

VІ рівень

  1. При яких натуральних значеннях х нерівність 1,9 < x < 6,8 правильна.
  2. Записати три числа, кожне з яких більше ніж 8,8, але менше ніж 8,9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 10. “Множення і ділення десяткових дробів”.

І варіант

І рівень

  1. Щоб помножити десяткові дроби треба…
  2. Виконати дії:

           а) 2,5 · 3,2;   б) 5,1 : 17;  в) 3,25 · 10.

ІІ рівень

  1. Знайти значення виразу  

                        122,4 : х – 3,4, якщо х = 17.

  1. Обчислити: 3,05 · 8,6 – 9,31 : 3,8.

ІІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння:  ( 23,4 – х ) : 7,2 = 0,3.
  2. Велосипедист за 0,75 год проїхав 10,5 км. Скільки кілометрів проїде велосипедист за 2,5 годин?

IV рівень

  1. Знайти добуток х · у коренів рівнянь:

                 1,6х – 5,44 = 4,48;

                 11,4у + 3,8у – 4,6у + 12,7 = 67,82.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Щоб поділити на десятковий дріб треба…

 

  1. Виконати дії:

           а) 4,8 · 5,6;   б) 5,4 : 6;  в) 17,5 · 0,1.

ІІ рівень

  1. Знайти значення виразу  

                        110,4 : у + 15,09, якщо у = 48.

  1. Обчислити: 5,2 · 0,25 + 6,88 : 1,6.

ІІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння:  10,56 : ( у – 1,4 ) = 2,4.
  2. Площа прямокутника дорівнює 15,5 см2, одна його сторона дорівнює 6,2 см. Який периметр прямокутника?

IV рівень

  1. Знайти суму х + у коренів рівнянь:

                 26,4 – 1,2х = 2,16;

                 15,2у – 12,6у + 7,8у + 13,6 = 103,04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО №11. “Середнє арифметичне. Відсотки”.

І варіант

І рівень

  1. Щоб знайти відсоток від числа треба…
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 6, 8, 13.
  3. Записати у вигляді дробу: 8%, 24%.

ІІ рівень

  1. Знайти число, 25% якого дорівнює 75.
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 40,5; 40; 39,2; 38,3.
  3. Довжина дороги Київ – Полтава 340 км. Яким відрізком на карті зображено цю магістраль, якщо масштаб карти 1 : 5000000.

ІІІ рівень

  1. У класі 30 учнів, 40% всіх учнів – хлопчики. Скільки хлопчиків у класі?
  2. Автомобіль за перші 2 години проїхав 102,4 км, а потім за 3 години проїхав 161,6 км. Яка середня швидкість автомобіля?

IV рівень

  1. Число 10,7 є середнє арифметичне чисел 8, 1 і х. Визначити число х.

 

  1. Учні молодших класів становлять 35% всіх учнів школи, а в старших класах 650 учнів. Скільки всього учнів у школі?

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Щоб знайти число за його відсотком треба…
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 7, 11, 12.
  3. Записати у вигляді дробу: 9%, 48%.

ІІ рівень

  1. Знайти 36% від числа 145.
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 28,5; 34,2; 27; 30,3.
  3. Довжина дороги Львів – Чоп на карті з масштабом 1 : 2000000 дорівнює10,4 см. Яка довжина магістралі на місцевості.

ІІІ рівень

  1. За перший день токар виготовив 14 деталей, що становить 25% всього заказу. Скільки деталей повинен виготовити токар?
  2. Поїзд за перші 3 години проїхав 225,7 км, а потім за 2 години проїхав 184,3 км. Яка середня швидкість поїзда?

IV рівень

  1. Число 18,5 є середнє арифметичне чисел 17, 8 і х. Визначити число х.

10. Поїзд  проїхав 42% всього шляху. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати, якщо весь шлях 450 км?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ варіант

І рівень

  1. Щоб знайти відсоток від числа треба…
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 9, 10, 14.
  3. Записати у вигляді дробу: 5%, 32%.

ІІ рівень

  1. Знайти число, 25% якого дорівнює 37.
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 18,5; 28,2; 21; 20,3.
  3. Довжина дороги Київ – Одеса 512 км. Яким відрізком на карті зображено цю магістраль, якщо масштаб карти 1 : 4000000.

 

ІІІ рівень

  1. В школі 140 учнів, 75% всіх учнів прийняли участь у змаганнях. Скільки учнів прийняли участь у змаганнях?
  2. Автомобіль за перші 5 години проїхав 467,6 км, а потім за 4 години проїхав 387,4 км. Яка середня швидкість автомобіля?

IV рівень

  1. Число 16,5 є середнє арифметичне чисел 12,6 і х. Визначити число х.
  2. Листяні дерева займають 65% всієї площі лісу, а хвойні решту 42 га. Яка площа всього лісу?

 

ІV варіант

І рівень

  1. Щоб знайти число за його відсотком треба…
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 5, 7, 15.
  3. Записати у вигляді дробу: 3%, 14%.

ІІ рівень

  1. Знайти 84% від числа 85.
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 51,5; 48; 44,2; 46,3.
  3. Довжина дороги Київ – Львів на карті з масштабом 1 : 8000000 дорівнює 5,8 см. Яка довжина магістралі на місцевості.

ІІІ рівень

  1. Автобус проїхав 54 км, що становить 40% всього шляху. Який шлях повинен проїхати автобус?
  2. Поїзд за перші 4 години проїхав 236,4 км, а потім за 5 години проїхав 285,2 км. Яка середня швидкість поїзда?

IV рівень

  1. Число  9,2  є  середнє  арифметичне  чисел  6,5  і  х.  Визначити число х.
  2. За два дні зібрали 532 кг насіння дерев. За перший день зібрали 25% всього насіння, а за другий день решту. Скільки кілограмів насіння зібрали за другий день?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річна контрольна робота.

І варіант

І рівень

  1. Виконати дії:

       а) 42,6 + 105,842;   б) 14,8 · 2,5;   в) 7038 : 102.

 

ІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння      9,2 – х = 3,86.
  2. Знайти значення виразу

                   (37,56 – 14,7 ) : 6 + 14,19.

ІІІ рівень

  1. Швидкість катера за течією річки 35,4 км/год, а швидкість течії 3,9 км/год. Яка власна швидкість катера і його швидкість проти руху течії?
  2. Знайти корінь рівняння    5,78 : ( х – 0,4 ) = 3,4.

IV рівень

  1. У магазин привезли 18 сувоїв тканини по 15 м у кожному. За перший день продали усієї тканини, а за другий – решту. Скільки метрів тканини продали за другий день?

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Виконати дії:

      а) 39,7 + 134,956;   б) 42,6 · 3,4;   в) 7930 : 3,5.

ІІ рівень

  1. Розв’язати рівняння      х – 5,9 = 10,56.
  2. Знайти значення виразу

                     (25,76 + 6,8 ) : 4 – 3,14.

ІІІ рівень

  1. Швидкість катера проти течії річки 26,5 км/год, а швидкість течії 2,7 км/год. Яка власна швидкість катера і його швидкість за течією річки?
  2. Знайти корінь рівняння    6,2 · ( х + 0,2 ) = 17,36.

 

- 19 -

IV рівень

  1. На хлібозавод на 42 машинах привезли по 3 тони борошна на кожній. борошна було вищого гатунку, а решту – першого. Скільки привезли борошна першого гатунку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Серпенінова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
8339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку